To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Nowy Sącz: Kosztorysant budowlany
Numer ogłoszenia: 325244 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290878 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kosztorysant budowlany.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych pn. Kosztorysant budowlany w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu kosztorysowania koniecznej przy wycenach robót budowlanych oraz nabycie umiejętności obsługi programów do kosztorysowania wspomagających ten proces. Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu będą znać obowiązujące przepisy prawa i posiadać wiedzę z zakresu metod kosztorysowania robót budowlanych, nabędą umiejętność opracowywania kosztorysów inwestorskich i ofertowych, nabędą umiejętności związane z posługiwaniem się oprogramowaniem komputerowym przy sporządzaniu kosztorysów. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące : a) Opracowania programu szkolenia. Program szkolenia musi zawierać minimum programowe wskazane poniżej: 1) Przepisy prawne regulujące zakres kosztorysowania. 2) Definicje i podstawowe pojęcia (rodzaje kosztorysów i ich przeznaczenie, elementy budynków i instalacji, materiały budowlane, stawki roboczogodziny, czytanie projektu - rysunku technicznego, normy, itd.) 3) Przygotowanie przedsięwzięcia budowlanego. 4) Zasady przedmiarowania (roboty ziemne, roboty konstrukcyjne, roboty tynkarskie i malarskie, inne. 5) Kosztorysy na roboty budowlane. W szczególności: rodzaje kosztów, sposób ustalania cen w budownictwie, cena kosztorysowa, kalkulacja robocizny, kalkulacja materiałów, kalkulacja sprzętu, kalkulacja kosztów zakupu materiałów, kalkulacja kosztów pośrednich, kalkulacja zysku. 6) Kosztorys inwestorski w zamówieniach publicznych: zasady i metody sporządzania według obowiązujących przepisów prawnych. 7) Przedmiar robót jako element dokumentacji projektowej. 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Zasady opracowania. 9) Wartość Kosztorysowa Inwestycji. Podstawy prawno-merytoryczne opracowania. 10) Wspomaganie komputerowe kosztorysowania i przedmiarowania. Ćwiczenia z wykorzystaniem programów komputerowych; programy do kosztorysowania Norma, Zuzia oraz program do wspomagania przedmiarowania metriCAD. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Ustalenie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznych przystosowanych do wielkości 15 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne, zajęcia z zakresu obsługi programów komputerowych). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), komputerów z niezbędnym oprogramowaniem. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. nr 31 poz.216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. dziennika zajęć edukacyjnych, listy obecności, protokołu z egzaminu, rejestru wydawanych zaświadczeń oraz certyfikatów, ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 20 dni roboczych. c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 150 godzin zegarowych. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 17.00. d) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (w formie papierowej) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. f) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSULTING PARTNER Piotr Widak
jakie przetargi wygrała firma
CONSULTING PARTNER Piotr Widak
- Consulting Partner, ul. Matuszczaka 1/12, 35-083 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39265,00
Oferta z najniższą ceną: 39265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39265,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych składająca się z 6 części.
- Przebudowa drogi powiatowej (ul. Kilińskiego) w Nowym Sączu
- BZP.271.65.2025 Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych świetlicy środowiskowej na osiedlu Helena przy ul. Starowiejskiej 2 w Nowym Sączu (...)
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu "Nowa organizacja kontroli starosty/urzędu pracy w myśl ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01 czerwca 2025 r"
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z centrami usług społecznych
- Przygotowanie i realizacja 21 szkoleń pn. "Wielokulturowość w praktyce - szkolenie antydyskryminacyjne"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach projektu "Higiena cyfrowa 2025"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.