eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont kompleksowy KMP w Koszalinie przy ul. Słowackiego 11 - budynek przy ul. Gen. Władysława Andersa 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Szczecin: Remont kompleksowy KMP w Koszalinie przy ul. Słowackiego 11 - budynek przy ul. Gen. Władysława Andersa 12.
Numer ogłoszenia: 325170 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263386 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy KMP w Koszalinie przy ul. Słowackiego 11 - budynek przy ul. Gen. Władysława Andersa 12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kompleksowy KMP w w Koszalinie przy ul. Słowackiego 11 - budynek przy ul. Gen. Władysława Andersa 12. Zakres robót obejmuje: remont pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń specjalistycznych, sanitariatów, wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach służbowych, remont klatki schodowej z dostosowaniem do wymogów drogi ewakuacyjnej z budynku, wymianę schodów wewnętrznych pomiędzy budynkami, wymianę wewnętrznej instalacji wodnej, sanitarnej i elektrycznej, remont pomieszczeń magazynowych na poddaszu, wykonanie sygnalizacji pożaru. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ujętych w PT: wykonania wentylacji mechanicznej, stropu podwieszonego i instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem na sali narad -auli. 1) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, przedmiarach robót -szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża budowlana, sanitarna, elektryczna. 2) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, szczegółowymi kosztorysami rzeczowymi, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot zamówienia w terminie określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, szczegółowymi kosztorysami rzeczowymi. 5) Kontrola jakości robót i materiałów 1. Kontrola jakości wykonania robót: polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektami budowlanymi, z kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2. Kontrola jakości materiałów: wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kombinat Budowlany Kołobrzeg Sp. z o.o., Bezpraw 1, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1813431,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1121194,62

  • Oferta z najniższą ceną: 1121194,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1408690,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.