To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Białystok: Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu do zimowego utrzymywania nawierzchni ulic na terenie miasta Białystok
Numer ogłoszenia: 325142 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280454 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu do zimowego utrzymywania nawierzchni ulic na terenie miasta Białystok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa elektronicznego systemu kontroli pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu użytego do zimowego utrzymania nawierzchni ulic na terenie miasta Białegostoku. Przedmiot zamówienia składa się z: 1) Zadanie I - Montaż i uruchomienie modułów GPS wraz z czujnikami w 45 pojazdach biorących udział w zimowym utrzymaniu ulic na terenie miasta Białegostoku (moduły i czujniki w ilości 33szt. posiada Zamawiający, 12szt. dodatkowych modułów zapewnia Wykonawca). Istnieje także możliwość montażu przez Wykonawcę swoich modułów i czujników w z zastrzeżeniem zachowania zaoferowanej ceny (bez możliwości zmiany wynagrodzenia). Pojazdy biorące udział w akcji to: 33szt. - pługo-piaskarki, 12szt. - ciągniki z pługiem. 2) Zadanie II - Uruchomienie stanowiska systemu monitoringu pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu ulic, umożliwiające monitorowanie pojazdów oraz analizę zarejestrowanych danych przez zainstalowane urządzenia GPS. 3) Zadanie III - Obsługa działania systemu w okresie zimowym. 4) Zadanie IV - Demontaż czujników wraz z ich konserwacją po okresie zimowym tj.: a) po 31.03.2016 r. w ciągu 15 dni b) po 31.03.2017 r. w ciągu 15 dni c) po 31.03.2018 r. w ciągu 15 dni 2. Obsługa oprogramowania ANALIZER na podstawie wcześniej zakupionej licencji przez Zamawiającego od dostawcy systemu firmy PPU OMEGA Sp.z o. o. w Gdańsku. 3. Parametry techniczne: 1) rejestratora XTrack w wersji ONLINE: a) napięcie zasilania: od 6V do 30V, b) średni pobór prądu modemu przy zasilaniu 12V:< 150mA, c) średni pobór prądu modemu przy zasilaniu 24V: < 95mA, d) impulsowy pobór prądu przy zasilaniu 12V: < 500mA, e) impulsowy pobór prądu przy zasilaniu 24V: < 300mA, f) wymiary fizyczne (bez wiązki przewodów): 123 x 68 x 30mm, g) rodzaj obudowy: tworzywo sztuczne ABS, 2) interfejsów i złączy rejestratora XTrack: a) gniazdo breloka służącego do identyfikacji kierowcy i przenoszenia danych w trybie offline, b) wyświetlacz 7-segmentowy informujący o wybranym trybie jazdy, rodzaju meldunku lub stanie rejestratora, c) przycisk służący do wyboru trybu jazdy, zapisu punktu specjalnego oraz wysyłania meldunku, d) gniazdo antenowe do podłączenia aktywnej anteny GPS, e) gniazdo antenowe do podłączenia anteny GSM, f) złącze zasilania i czujników na wiązce przewodów opcjonalnie: złącze dodatkowych czujników na wiązce przewodów, złącze do podłączenia czytnika RFID na wiązce przewodów. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w ramach Zadania I: a) zamontowanie kompletnych urządzeń GPS w 45 pojazdach, w skład których ma wchodzić m.in. urządzenie monitorujące, moduł komunikacyjny GPRS, antena GPS, mikroprocesor zarządzający całym urządzeniem, karta SIM. Termin montażu osprzętu w ciągu 15 dni w roku 2016 i 2017, w ciągu 10 dni w 2015r. b) montaż opcji monitoringu załączenia pługa, c) montaż opcji monitoringu załączenia posypu, d) przeszkolenie kierowców pojazdów w obsłudze zamontowanych urządzeń, e) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń. 2) w ramach Zadania II: a) zainstalowanie 2 pakietów oprogramowania klienckiego wraz z mapą do wizualizacji tras i położenia pojazdów na 2 komputerach wskazanych przez Zamawiającego (oprogramowanie i mapę zapewnia Zamawiający) lub możliwość kodowania wejścia na stronę i dostęp do informacji online, b) przeszkolenie 4 osób w zakresie obsługi systemu monitoringu pojazdów. 3) w ramach Zadania III: a) rejestracja mierzonych parametrów oraz transmisja danych poprzez łączność GPRS, b) udostępnianie informacji poprzez zapewnienie Zamawiającemu dostępu do bazy danych/serwera Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów dla operatorów GSM za transmisję danych (karty SIM zapewnia Wykonawca), c) na życzenie Zamawiającego przesyłanie raportów z działań sprzętu o całkowitym czasie pracy w ciągu doby, czasie pługowania lub posypywania. 4) w ramach Zadania IV: a) demontaż czujników wraz z ich konserwacją po okresie zimowym tj.: po 31.03.2016 r. w ciągu 15 dni po 31.03.2017 r. w ciągu 15 dni po 31.03.2018 r. w ciągu 15 dni 5. System monitoringu pojazdów, o którym mowa w ust.1 ma zapewnić: 1) opis punktu położenia pojazdu w zdefiniowanym przedziale czasowym, 2) maksymalną oraz średnią prędkość pojazdu na danym odcinku, 3) czas i miejsce trwania postoju, 4) informowanie o wszelkiego rodzaju alarmach dotyczących zainstalowanych urządzeń pomiarowych (np. włamania, próby odcięcia zasilania oraz inne opcjonalne dane zdefiniowane przez użytkownika, odczyt danych telemetrycznych z zainstalowanych w pojeździe urządzeń pomiarowych), 5) możliwość śledzenia 45 pojazdów przez całą dobę w okresie zimowym w czasie rzeczywistym wraz z czynnością posypu i pługowania z dokładnością od 10 do 30 m, 6) możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili, 7) możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne pojazdy, 8) przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej, 9) tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów, ilości pługowanych kilometrów oraz ilości posypywanych kilometrów ulic przez poszczególne pojazdy w poszczególnych dobach okresu zimowego oraz tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów, 10) system ma być czytelny, zapewniać łatwość identyfikacji pojazdów za pomocą wizualizacji pojazdów (firma, sektor itp.) W przypadku pojawiających się w ciągu obowiązywania umowy nowości na rynku, należy zaktualizować oprogramowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.24.00.00 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TEKOM TECHNOLOGIA Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 80, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162195,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87176,25
Oferta z najniższą ceną: 87176,25 / Oferta z najwyższą ceną: 136714,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach oświatowych: VIII LO - część I SP Nr 6 - część II PS Nr 65 - część III SP Nr 20 - część IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w 2020 r. w ramach PROW na terenie powiatu tureckiego oraz sporządzenie dok. geodezyjnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów
- "Dostawa bazy danych GESUT, BDOT500 EGIB oraz synchronizacja baz EGIB, GESUT i BDOT500 dla jednostek ewidencyjnych: 260803_2 Michałów (20 obrębów), 260805_2 Złota (14 obrębów)"
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.