eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiŚwiadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Solec Kujawski: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 32510 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych , które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności,motywowanie osób współuzależnionych do podjęcia terapii w placówkach lecznictwa odwykowego, prowadzenie grupy wsparcia dla osób współuzależnionych. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób Współuzależnionych działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo - środa w godzinach 15.15 - 17.45, tj. 115 godzin rocznie. Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób uzależnionych, które zgłaszają taką potrzebę. Zamówienie zrealizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Narkomanii działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godzin miesięcznie tj. 20 godz. rocznie ostatni piątek miesiąca w godzinach 16.00 - 18.00, przez 10 miesięcy. Prowadzenie profilaktyki w szkołach z terenu gminy Solec Kujawski w wymiarze 52 godziny rocznie, z czego 32 godziny rocznie dla nauczycieli, 20 godzin rocznie dla uczniów. Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób z problemem alkoholowym, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: motywowanie osób uzależnionych do podjęcia psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego,udzielanie wsparcia osobom po zakończonym leczeniu odwykowym. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób z Problemem Alkoholowym działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 5 godzin tygodniowo (230 godzin rocznie) - dwa dni w tygodniu po 2,5 godziny - tj.poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45, czwartek w godzinach 15.15 - 17.45, Wymagania kwalifikacyjne dla części 1-3: - certyfikat instruktora terapii uzależnień, - wykształcenie wyższe lub w trakcie odbywania studiów - minimum 3 letnie doświadczenie pracy w punkcie konsultacyjnym lub innej placówce leczenia odwykowego. Poradnictwo psychologiczne Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, - udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym ds Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo tj. 115 godzin rocznie, - poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla klientów pomocy społecznej, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska i ewentualne informowanie o możliwościach uzyskania pomocy u innych specjalistów, - udzielanie stosownego wsparcia psychologicznego osobom znajdującym się w kryzysie, które zgłaszają taką potrzebę w Ośrodku Pomocy Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 60 godzin rocznie w godzinach 7.30 - 15.15, w ustalonych wcześniej z kierownikiem sekcji aktywizacji i pracy socjalnej, roboczych dniach tygodnia. Prowadzenie poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy, w zakresie: - pracy w terenie - w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2,5 godziny każdorazowo, w dni robocze - przez okres 11 m-cy, tj. 27,5 godz. rocznie. Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą z terenu miasta i gminy Solec Kujawski. Wymagania kwalifikacyjne dla części 4: - wykształcenie wyższe - dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP, - ukończone studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - 3 letnie doświadczenie w pracy z klientami pomocy społecznej doznającymi przemocy w rodzinie Kurator zawodowy Prowadzenie, przez kuratora zawodowego, monitoringu sytuacji rodzin, w których wystąpiła przemoc domowa w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2,5 godziny każdorazowo, w dni robocze - 27,5 godz. rocznie Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą na terenie miasta i gminy Solec Kujawski. Prowadzenie poradnictwa dla ofiar przemocy, w szczególności: 1) prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, 2) udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo tj.115 godz. rocznie - poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45. Wymagania kwalifikacyjne Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych ( Dz. U. z 2001 nr 98 poz. 1071) kuratorem zawodowym może być mianowany ten, kto 1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2) jest nieskazitelnego charakteru, 3) jest zdolny ze względu na stan zdrowia do pełnienia obowiązków kuratora zawodowego, 4) ukończył wyższe studia magisterskie z zakresu nauk pedagogiczno-psychologicznych, socjologicznych lub prawnych albo inne wyższe studia magisterskie i studia podyplomowe z zakresu nauk pedagogiczno-psychologicznych, socjologicznych lub prawnych, 5) odbył aplikację kuratorską, 6) zdał egzamin kuratorski, oraz - ukończone studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - 3 letnie doświadczenie pracy w punkcie konsultacyjnym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, w oparciu o dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,sytuacji ekonomicznej i finansowej. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia , jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , świadczył należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające zakresem przedmiotowi poszczególnych części niniejszego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże że rozporządza osobami legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami do wykonywania świadczenia usługi dla poszczególnych części zamówienia i minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów,gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy udokumentować muszą, że wspólnie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin, 3)każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć . Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Solcu kujawskim ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawski sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób współuzależnionych, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: motywowanie osób współuzależnionych do podjęcia terapii w placówkach lecznictwa odwykowego, prowadzenie grupy wsparcia dla osób współuzależnionych. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób Współuzależnionych działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo - środa w godzinach 15.15 - 17.45, tj. 115 godzin rocznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób uzależnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzeniu poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób uzależnionych, które zgłaszają taką potrzebę. Zamówienie zrealizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Narkomanii działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2 godzin miesięcznie tj. 20 godz. rocznie - ostatni piątek miesiąca w godzinach 16.00 - 18.00, przez 10 miesięcy. Prowadzenie profilaktyki w szkołach z terenu gminy Solec Kujawski w wymiarze 52 godziny rocznie, z czego: - 32 godziny rocznie dla nauczycieli, - 20 godzin rocznie dla uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii dla osób z problemem alkoholowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie poradnictwa przez instruktora terapii uzależnień dla osób z problemem alkoholowym, które zgłaszają taką potrzebę, w szczególności: - motywowanie osób uzależnionych do podjęcia psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego, - udzielanie wsparcia osobom po zakończonym leczeniu odwykowym. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym dla Osób z Problemem Alkoholowym działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12, w wymiarze 5 godzin tygodniowo (230 godzin rocznie) - dwa dni w tygodniu po 2,5 godziny - tj. - poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45 - czwartek w godzinach 15.15 - 17.45, . Wymagania kwalifikacyjne dla części 1-3: - certyfikat instruktora terapii uzależnień, - wykształcenie wyższe lub w trakcie odbywania studiów - minimum 3 letnie doświadczenie pracy w punkcie konsultacyjnym lub innej placówce leczenia odwykowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla ofiar przemocy, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, - udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo tj. 115 godzin rocznie, - poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego dla klientów pomocy społecznej, w szczególności: - prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska i ewentualne informowanie o możliwościach uzyskania pomocy u innych specjalistów, - udzielanie stosownego wsparcia psychologicznego osobom znajdującym się w kryzysie, które zgłaszają taką potrzebę w Ośrodku Pomocy Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 60 godzin rocznie w godzinach 7.30 - 15.15, w ustalonych wcześniej z kierownikiem sekcji aktywizacji i pracy socjalnej, roboczych dniach tygodnia. Prowadzenie poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy, w zakresie: - pracy w terenie - w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2,5 godziny każdorazowo, w dni robocze - przez okres 11 m-cy, tj. 27,5 godz. rocznie. Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą z terenu miasta i gminy Solec Kujawski. Wymagania kwalifikacyjne dla części 4: - wykształcenie wyższe - dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP, - ukończone studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - 3 letnie doświadczenie w pracy z klientami pomocy społecznej doznającymi przemocy w rodzinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa przez kuratora zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie, przez kuratora zawodowego, monitoringu sytuacji rodzin, w których wystąpiła przemoc domowa w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2,5 godziny każdorazowo, w dni robocze - 27,5 godz. rocznie Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą na terenie miasta i gminy Solec Kujawski. Prowadzenie poradnictwa dla ofiar przemocy, w szczególności: 1) prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, 2) udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Konsultacyjnym d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze 2,5 godziny tygodniowo tj.115 godz. rocznie - poniedziałek w godzinach 15.15 - 17.45. Wymagania kwalifikacyjne - Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych ( Dz. U. z 2001 nr 98 poz. 1071) kuratorem zawodowym może być mianowany ten, kto: 1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2) jest nieskazitelnego charakteru, 3) jest zdolny ze względu na stan zdrowia do pełnienia obowiązków kuratora zawodowego, 4) ukończył wyższe studia magisterskie z zakresu nauk pedagogiczno-psychologicznych, socjologicznych lub prawnych albo inne wyższe studia magisterskie i studia podyplomowe z zakresu nauk pedagogiczno-psychologicznych, socjologicznych lub prawnych, 5) odbył aplikację kuratorską, 6) zdał egzamin kuratorski, oraz - ukończone studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - 3 letnie doświadczenie pracy w punkcie konsultacyjnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.