To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych budynków przy ul. M. Konopnickiej 4; ul. M. Konopnickiej 6; ul. M. Konopnickiej 14; ul. Sejneńska 3 i ul. Sejneńska 5 w Suwałkach..
Numer ogłoszenia: 325016 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255644 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych budynków przy ul. M. Konopnickiej 4; ul. M. Konopnickiej 6; ul. M. Konopnickiej 14; ul. Sejneńska 3 i ul. Sejneńska 5 w Suwałkach...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części ( zadania). 1.1.CZĘŚĆ I - ZADANIE I Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. M. Konopnickiej 4 lokal nr 3 i 4 i ul. M. Konopnickiej 6 lokal nr 4 oraz okienko w piwnicy lokatorskiej. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2.CZĘŚĆ II - ZADANIE II Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. M. Konopnickiej 14. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3.CZĘŚĆ III - ZADANIE III Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych nr 2, 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Sejneńska 3. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.CZĘŚĆ IV - ZADANIE IV Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Sejneńska 5, lokal nr 3 i 4. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2)Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określają projekty umów - Załącznik nr 8, 9, 10 i 11 do SIWZ 3.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy - na pozostałe roboty 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE I - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. M. Konopnickiej 4 lokal nr 3 i 4 i ul. M. Konopnickiej 6 lokal nr 4 oraz okienko w piwnicy lokatorskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Radosław Truszkowski Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3341,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3507,00
Oferta z najniższą ceną: 3507,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3507,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. M. Konopnickiej 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Radosław Truszkowski Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9399,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18745,00
Oferta z najniższą ceną: 18745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18745,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE III - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych nr 2, 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Sejneńska 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Radosław Truszkowski Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17523,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30536,00
Oferta z najniższą ceną: 30536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE IV - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Sejneńska 5, lokal nr 3 i 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Radosław Truszkowski Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4558,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3480,00
Oferta z najniższą ceną: 3480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3480,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Remont gminnej hali sportowej w Puszczy Mariańskiej.
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.