Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-02-27
Og³oszenie nr 32489 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Szczecin: "REMONT PARKINGU WEWNÊTRZNEGO PRZY UL. ¦WIATOWIDA 77 W SZCZECINIE - REALIZACJA II ETAPU PRAC"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
810402540, ul.
¦wiatowida
77,
71-727
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
914426101, e-mail
dawid.czesyk@szczecin.rio.gov.pl, faks
914236392.
Adres strony internetowej (URL): www.szczecin.rio.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Organ nadzoru i kontroli
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
http://szczecin.rio.gov.pl/?c=500
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://szczecin.rio.gov.pl/?c=500
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Zamawiaj±cego
Adres:
ul. ¦wiatowida 77, 71-727 Szczecin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "REMONT PARKINGU WEWNÊTRZNEGO PRZY UL. ¦WIATOWIDA 77 W SZCZECINIE - REALIZACJA II ETAPU PRAC"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zwi±zanych z realizacj± zadania: Remont parkingu wewnêtrznego przy ul. ¦wiatowida 77 w Szczecinie - realizacja II etapu prac. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w za³±cznikach nr 1,2 i 3 do SIWZ, który obejmuje m. in.: 1) obs³ugê geodezyjn±, 2) roboty ziemne, wykopy i wywóz zbêdnych mas ziemnych, 3) roboty rozbiórkowe nawierzchni wraz z krawê¿nikami, 4) demonta¿ i rozbiórkê sieci kanalizacji deszczowej, 5) demonta¿ nawierzchni utwardzonych i krawê¿ników, 6) demonta¿ i rozbiórkê nawierzchni i konstrukcji betonowych zlokalizowanych w rejonie wej¶cia do budynku, 7) wykonanie nowej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz fragmentem drena¿u zlokalizowanego na parkingu, 8) wykonanie nowych nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej wraz z obrze¿ami i krawê¿nikami, 9) wykonanie nasadzenia trzech sztuk drzew, 10) wykonanie trawników na terenie zielonym, 11) budowê miejsc postojowych wraz z dojazdami, 12) oznakowanie poziome parkingu w zakresie realizowanego etapu, 13) wykonanie prac w zakresie ma³ej architektury: wykonanie schodów przy wej¶ciu do budynku dostawa i monta¿ donic, dostawa i monta¿ wycieraczek systemowych 14) wykonanie izolacji pionowej ¶cian fundamentowych budynków w zakresie realizowanych prac, 15) wykonanie przepustu instalacyjnego dla kabli elektrycznych. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie wykonanie robót zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz po³±czenie i nawi±zanie do rzêdnych terenu istniej±cej drogi manewrowej i miejsc postojowych. Wykonawca na w³asny koszt i we w³asnym zakresie zobowi±zany bêdzie równie¿ m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego, 2) w³a¶ciwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, oznakowania terenu budowy (wykonania i umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej) zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz utrzymywania w nale¿ytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, 3) zabezpieczenia w³asnego mienia na terenie robót, 4) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, okre¶lonych przepisami p.po¿. i bhp oraz przepisami dot. ochrony ¶rodowiska, 5) organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami, projektami organizacji ruchu i zajêciem pasa drogowego ³±cznie z naliczonymi op³atami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, je¶li zajdzie taka konieczno¶æ, 6) uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu prac, w tym usuniêcia szkód powsta³ych podczas wykonywania prac, 7) wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu niezbêdnych badañ laboratoryjnych np. kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, itd. na wbudowywane materia³y i niezbêdne badania (w jêzyku polskim), 8) opracowania planu Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia, Programu Zapewniania Jako¶ci (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, 9) prowadzenia wewnêtrznego dziennika budowy, 10) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obs³ugi, kartami katalogowymi, itp. w jêzyku polskim i geodezji powykonawczej - 3 egz., 11) zapewnienia pe³nej obs³ugi geodezyjno-kartograficznej (wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych nale¿y prowadziæ zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia geodezyjnej obs³ugi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotycz±cych za³o¿enia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecina w 2016 roku oraz prowadzenia czê¶ci cyfrowego systemu pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7), 12) przygotowania niezbêdnych dokumentów oraz wspó³pracy z Zamawiaj±cym, przy realizacji zadania. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych materia³ów, na które dostarczy Zamawiaj±cemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci lub ¶wiadectwa dopuszczenia do stosowania. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê: 1) przekazaæ protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, 2) dokonaæ odbioru wykonanych prac, 3) zapewniæ zap³atê wynagrodzenia za wykonane prace, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SIWZ oraz umowie. 4) Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy w celu sk³adowania materia³ów, sprzêtu powierzchniê ok 32 m2 czynnej czê¶ci parkingu, znajduj±cej siê bezpo¶rednio za powierzchni± stanowi±c± przedmiot zamówienia. Wskazana powierzchnia parkingu zostanie przez Zamawiaj±cego wydzielona od czê¶ci pozostawionej do w³asnego u¿ytku. 5) Zakazuje siê wjazdu ciê¿kim sprzêtem na wykonane ju¿ nawierzchnie parkingu w etapie I. 6) Zamawiaj±cy udostêpni w budynku przyleg³ym do parkingu, stanowi±cym przedmiot zamówienia, pomieszczenia w tym toaletê oraz ³azienkê z dostêpem do wody ciep³ej oraz zimnej, na czas prowadzenia prac budowlanych, w godzinach wykonywania tych prac, okre¶lonych w SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwy¿sz± staranno¶ci± wymagan± od podmiotu profesjonalnie ¶wiadcz±cego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwy¿szej jako¶ci prac, zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym m. in. ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), a tak¿e z SIWZ i z ofert±, które bêd± stanowi³y integraln± czê¶æ umowy. Wykonawca udzieli rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace polegaj±ce na realizacji przedmiotu zamówienia i zobowi±zuje siê do usuniêcia wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie 36 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Warunki gwarancji zostaj± ustalone w za³±czniku nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materia³y, urz±dzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê, wówczas Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu, wraz z dokumentacj± odbiorow±, dokumenty pozwalaj±ce na skorzystanie z uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji producenta materia³ów i urz±dzeñ zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia. W celu wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w rozdziale IV SIWZ, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia prac w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 6:00 do 20:00, z zastrze¿eniem pkt 13. W celu wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w rozdziale IV SIWZ, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ prowadzenia prac w soboty, po wcze¶niejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45111300-1, 45223300-9, 45233200-1, 45112000-5, 45233253-7, 45320000-6, 45232130-2, 45231300-8, 77310000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 100
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie, budowie lub przebudowie parkingu lub drogi lub ulicy z kostki betonowej o powierzchni minimum 200 m2,
- robotê budowlan± zwi±zan± z zagospodarowaniem terenu o powierzchni nie mniejszej ni¿ 50 m2. Pod pojêciem "zagospodarowanie terenu" Zamawiaj±cy rozumie wykonywanie prac zwi±zanych z zieleni± nisk±, ma³± architektur±.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej kierownikiem robót o specjalno¶ci drogowej - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e warunek okre¶lony w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ, uznaje za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e kierownik robót posiada do¶wiadczenie w kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej 1 zadania polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie parkingu lub drogi lub ulicy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto - na którym osoba ta pe³ni³a funkcjê kierownika robót drogowych lub Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru o specjalno¶ci drogowej,
c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej kierownikiem robót o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ww. specjalno¶ci. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e warunek okre¶lony w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. c SIWZ, uznaje za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e kierownik robót posiada do¶wiadczenie w kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej 1 zadania polegaj±cego na budowie, przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 10 000 z³ brutto - na którym osoba ta pe³ni³a funkcjê kierownika robót lub Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru o specjalno¶ci instalacji sanitarnej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnego na dzieñ z³o¿enia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; w celu pobrania samodzielnie przez Zamawiaj±cego w formie elektronicznej ww. odpisu, Wykonawca wska¿e jego dostêpno¶æ pod adresem internetowym dostêpnym w ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazie danych, z których Zamawiaj±cy mo¿e pobraæ samodzielnie ww. dokument (art. 26 ust. 6 ustawy PZP);
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Za³±cznika nr 8 do SIWZ - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
Za³±cznika nr 9 do SIWZ - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 14 marca 2017 r., do godziny 9:00.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku NBP o/o Szczecin nr rachunku 68 1010 1599 0512 0413 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postêpowaniu: Remont parkingu wewnêtrznego przy ul. ¦wiatowida 77 w Szczecinie".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, oznaczonej "Wadium w postêpowaniu: Remont parkingu wewnêtrznego przy ul. ¦wiatowida 77 w Szczecinie. Nie otwieraæ przed 14 marca 2017 r., godz. 930." Ewentualne negatywne konsekwencje wynikaj±ce z nieprawid³owego oznaczenia wnoszonego wadium obci±¿± Wykonawcê.
6. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie istotne zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nienale¿ytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ umowy dotycz±cych: 3.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) konieczno¶ci przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) stwierdzenia innego stanu faktycznego instalacji, sieci zewnêtrznych, na terenie prowadzonych robót budowlanych, tj. niezgodnego z posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow± oraz kartograficzn±. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania zamówienia o ilo¶æ dni konieczn± do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci: i. usuniêcia kolizji, ii. prawid³owego pod³±czenia sieci, instalacji do nowo wybudowanej sieci, instalacji, iii. zmiany trasy sieci, iv. zmiany dokumentacji projektowej wraz z jej ewentualnym uzgodnieniem z Projektantem i pozosta³ym organami; b) gdy warunki atmosferyczne uniemo¿liwi± prowadzenie prac zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowi±c± za³±cznik nr 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania zamówienia o ilo¶æ dni odpowiadaj±c± liczbie dni, w których warunki atmosferyczne by³y niezgodne z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, c) w przypadku wyst±pienia na terenie budowy nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych, w szczególno¶ci cmentarzy, amunicji, niewybuchów, zw³ok, szcz±tek itp. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do usuniêcia przeszkody. d) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych Wykonawcy. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do usuniêcia przeszkody, e) wyst±pienia si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej; pod pojêciem "si³y wy¿szej" Zamawiaj±cy rozumie zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym), nie do unikniêcia, takim nad którym cz³owiek nie panuje, w tym w szczególno¶ci zdarzenia o charakterze katastrofalnych dzia³añ przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeñ ¿ycia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do ust±pienia si³y wy¿szej, f) konieczno¶ci wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wp³yw na termin wykonania umowy, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do wykonania zamówienia dodatkowego; 2) wyst±pienia zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w razie konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do usuniêcia przeszkody; 3) powstania okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji,w szczególno¶ci przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp., Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania przedmiotu zamówienia o liczbê dni konieczn± do usuniêcia przeszkody. 3.2 zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, okre¶lonego w § 7 ust. 1 umowy w przypadku konieczno¶ci zmiany zakresu robót, wynikaj±cych z: 1) stwierdzenia innego stanu faktycznego instalacji, sieci zewnêtrznych na terenie prowadzonych robót budowlanych, tj. niezgodnego z posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow± oraz kartograficzn±, w szczególno¶ci w przypadku: i. usuniêcia kolizji, ii. prawid³owego pod³±czenia sieci, instalacji do nowowybudowanej sieci, instalacji, iii. zmiany trasy sieci, iv. zmiany dokumentacji projektowej wraz z jej ewentualnym uzgodnieniem z Projektantem i pozosta³ym organami; 2) wyst±pienia na terenie budowy nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych, w szczególno¶ci cmentarzy, amunicji, niewybuchów, zw³ok, szcz±tek itp. 3) powstania konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci: a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, c) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; 4) zmiany stawki podatku VAT powoduj±cej zwiêkszenie lub zmniejszenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy; 4. W przypadku konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z przes³ankami okre¶lonymi w ust. 3.2 pkt 1 - 3 Wykonawca wykona wycenê robót budowlanych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych: A. stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa zachodniopomorskiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu, B. S - sprzêt potrzebny do zrealizowania zadania na podstawie KNR, C. koszty po¶rednie Kp (liczone od R+S) - minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu, D. zysk Z (liczone od R+S+Kp) - minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzania kosztorysu, E. ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp., F. nak³ady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR. 5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin realizacji umowy. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik robót. 7. Niezale¿nie od powy¿szego, Zamawiaj±cy i Wykonawca dopuszczaj± mo¿liwo¶æ nieistotnych zmian umowy, w tym zmian redakcyjnych oraz bêd±cych nastêpstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych, których warto¶æ nie zwiêksza wynagrodzenia rycza³towego, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy. Podstaw± wprowadzenia robót zamiennych bêdzie protokó³ konieczno¶ci robót zamiennych sporz±dzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. 9. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane w oparciu o postanowienia art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14/03/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 10 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. - wymagania okre¶lone zosta³y w rozdziale XV SIWZ. Wykonawca obowi±zany jest do posiadania na czas realizacji przedmiotowego zamówienia, wa¿nej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzaj±cej zawarcie umowy ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na czas robót, objêtych umow±. - wymagania okre¶lone w par. 6 wzoru umowy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Serwis eksploatacyjny urz±dzeñ technicznych transportu bliskiego /UTB/ na rok 2026
- DOSTÊP DO ELEKTRONICZNYCH POSTACI DZIENNIKÓW I CZASOPISM WYDAWCÓW KRAJOWYCH W PRENUMERACIE NA ROK 2026.
- Us³uga polegaj±ca na sprz±taniu pomieszczeñ w obiektach po³o¿onych przy ul. Klonowica 5 i Niedzia³kowskiego 20a....
- Dostawa kart podarunkowych dla pracowników Szczeciñskiego Przedsiêbiorstwa Autobusowego "Klonowica" Sp. z o.o.
- Dostawa do¿ywotniej licencji dedykowanego oprogramowania nawigacyjno-komunikacyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- KWP Szczecin - Remont dziedziñca przy ul. Ma³opolskiej 15 w Szczecinie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa Regionalnego Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim polegaj±ca na dostosowaniu do obowi±zuj±cych przepisów ppo¿".
- "Wykonanie nawierzchni asfaltowej ul. Wspólnej w miejscowo¶ci Szczedrzyk"
- "Wykonanie nawierzchni asfaltowej ulicy Przemys³owej w Ozimku"
- Budowa i wyposa¿enie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Modernizacja parkingu przy ul. Czarnieckiego
- "Utworzenie ogrodu kieszonkowego na terenie Kazimierzy Wielkiej" w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy Wielkiej.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





