eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Janusz Grzegorczyk, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, fax 081 5337800, e-mail: zampubliczne@pogotowie.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pogotowie.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku do apteki Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy winni przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: 1) w ciągu ostatnich 3 latach wykonali co najmniej 5 zamówień o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 2) posiadają co najmniej 2 samochody do przewozu leków i sprzętu medycznego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków medycznych i sprzętu jednorazowego użytku, spełniające warunki dostawy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi: 387 745,71 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za wszystkie części: 7 730,00 zł, Część I- 3 000,00 zł, Część II-1 440,00 zł. Część III-200,00 zł, Część IV-190,00 zł, Część V-115,00 zł, Część VI- 545,00 zł, Część VII-125,00 zł, Część VIII-590,00 zł, Część IX-325,00 zł, Część X- 750,00 zł, Część XI-265,00 zł, Część XII-80,00 zł, Część XIII-105,00zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzone będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5) Koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,6) Polisy ubezpieczeniowej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 09:10, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa leków i płynów infuzyjnych. 1) Krótki opis: Dostawa leków i płynów infuzyjnych do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 149 727,66 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku-cz.a). 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku cz. a) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 72 094,20 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku-cz.b). 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku-cz.b) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 10 010,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku-cz. c). 1) Krótki opis: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku-cz. c) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 9 950,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa szyn Kramera. 1) Krótki opis: Dostawa szyn Kramera do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 5 829,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa materiałów opatrunkowych. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów opatrunkowych do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 27 444,10 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa opatrunków hydrożelowych. 1) Krótki opis: Dostawa opatrunków hydrożelowych do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 6 323,20 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa środków dezynfekcyjnych-cz. a). 1) Krótki opis: Dostawa środków dezynfekcyjnych-cz. a) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 29 584,15 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Dostawa środków dezynfekcyjnych - cz.b). 1) Krótki opis: Dostawa środków dezynfekcyjnych - cz. b) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 16 421,40 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Dostawa rękawic. 1) Krótki opis: Dostawa rękawic do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 37 684,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego - cz. a). 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu medycznego - cz. a) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 13 390,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego - cz. b). 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu medycznego - cz. b) do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 4 023,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Dostawa jednorazowej odzieży i pościeli medycznej. 1) Krótki opis: Dostawa jednorazowej odzieży i pościeli medycznej do apteki WPR SP ZOZ w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia ok. 5 265,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.