Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Głubczyce: Dostawa art. spożywczych z gr 151 wg CPV. mięso , wędliny, konserwy do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw-220/04/2015
Numer ogłoszenia: 324764 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kochanowskiego 3, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852016, faks 077 4859771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych z gr 151 wg CPV. mięso , wędliny, konserwy do Zakładu Karnego w Głubczycach, nr sprawy DKw-220/04/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Część 1 1.mięso wołowe gulaszowe gat II/ 15111000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.70,00 kg 2.mięso wieprzowe gulaszowe gat II/ 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.400,00 kg 3.boczek surowy wędzony 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.250,00 kg 4.wątroba wieprzowa 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.900,00 kg 5.żołądki drobiowe z kurczaka 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.200,00 kg 6.mięso gulaszowe drobiowe gat II/ 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.850,00 kg 7.kurczak świeży 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.1000,00 kg 8.Ćwiartka z kurczaka tylna 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.200,00 kg 9. Karczek wieprzowy b/k gat. II 15110000-2 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.150,00 kg 10. Flaki wieprzowe krojone (żołądki wieprzowe krojone) 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg 11. Skrzydełka drobiowe 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg 12. Łopatka wołowa gat. II 15111000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.50,00 kg 13. Pierś z kurczaka bez skóry 15112210-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.100,00 kg Część 2 1 frankfurterki drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 2 pasztetowa / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1200,00 kg 3 kiełbasa parówkowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1050,00 kg 4 parówki hot-dog drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 5 kiełbasa mortadela / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1400,00 kg 6 mielonka kanapkowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1200,00 kg 7 kiełbasa śląska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1300,00 kg 8 kiełbasa zwyczajna / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 750,00 kg 9 kiełbasa bigosowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 10 kieł. Krakowska drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 120,00 kg 11 kieł. Szynkowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 12 kiełbasa swojska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 13 rolada drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 14 kiełbasa biała drobiowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 15 polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 16 szynka z kurczaka / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 17 kiełbaski drobiowe / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 18 parówki drobiowe cienkie / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 800,00 kg 19 kiełbasa toruńska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 20 pieczeń rzymska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1750,00 kg 21 blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 22 pieczeń drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 23 frankfurterki wieprzowe / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 24. kiełbasa szynkowa wieprzowa / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 25 szynka wieprzowa / 15131400-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg Część 3 1.konserwa pasztet drobiowy 130g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 2.pasztet mazowiecki 300g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 850,00 kg 3.konserwa turystyczna wieprzowa 300g alupak / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1150,00 kg 4.paprykarz szczeciński 330g / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1100,00 kg 5.sałatka rybna 320g / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1100,00 kg 6.pasztet sojowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 150,00 kg 7. ryba w sosie pomidorowym / 15241000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 8. ryba w oleju / 15241000-9 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1 do SIWZ;parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ;wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym,odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ;pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Głubczycach.Adres: ul. Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce numer telefonu 077 485 20 15 numer faksu: 077 485 97 71.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Głubczycach ul, Kochanowskiego 3 48-100 Głubczyce ( I piętro ) sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych, mięso, konserwy, jaja, ziemniaki
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Dostawy mięsa,wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2025
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.