eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniadostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32463

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej, do kontaktów: Adam Konieczny (pon., wt., śr.), Marek Jasik, Adam Kozłowski, A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 666 53 01, 058 666 53 01, 058 666 54 49, fax 058 665 64 87, e-mail: adam.konieczny@ctm.gdynia.pl; adam.kozlowski@ctm.gdynia.pl; dn@ctm.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ctm.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy. Centrum Techniki Morskiej; Prace badawczo-rozwojowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wg szczegółowej specyfikacji dostawy zał. nr 2 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) nie podlega wykluczeniu z ubiegania sie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) spełnia wszystkie warunki i wymagania zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniam publicznym - zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dołączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo odpisu zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej c) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego d) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty mają być złożone, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 09:00, ul. A. Dickmana 62, Gdynia.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Notebooki 1) Krótki opis: Dostawa 11 sztuk noteboków. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21(od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Komputery i akcesoria 1) Krótki opis: Dostawa: 9 szt. komputerów LCD, UPS-y, dyski, skanery, pamięci i inne akcesoria komputerowe. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Drukarki 1) Krótki opis: Dostawa: drukarki A3 - 2 szt., drukarki A4 - 1 szt. urządzenia wielofunkcyjne - 1 szt. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.32.30. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Serwer 1) Krótki opis: Dostawa serwera - 1 sztuka. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Oprogramowanie Autodesk 1) Krótki opis: Zakup Inventora - Licencja jednostanowiskowa. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Aplikacje 1) Krótki opis: Dostawa aplikacji biurowych i programów narzędziowych. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.81.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Licencje Kaspersky Anti-Virus 1) Krótki opis: Zakup oprogramowania antywirusowego. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 (od udzielenia zamówienia). 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.