Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Lubań: Dostawa sprzętu komputerowego,oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 324520 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.powiatluban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego,oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Lubaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zestaw komputerowy z kolorową drukarką laserową - 1 szt. B. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z płaskim skanerem - 1 szt. C. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. D. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. E. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. F. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. G. Zestaw komputerowy typu graficzna stacja robocza - 1 szt H. Zestaw komputerowy typu serwer - 1 szt. I. Zestaw komputerowy typu stacja robocza - 1 szt. J. Monochromatyczne sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. K. Zestaw komputerowy typu stacja robocza - 4szt. L. Monitor 19- 1 szt. M. Monochromatyczna sieciowa drukarka laserowa z dupleksem - 1 szt. N. Teleinformatyczna szafa wisząca 19 dzielona z przełącznikiem sieciowym - 1 szt. O. Przełącznik sieciowy 50-portowy - 1 szt. P. Zasilacz awaryjny - 1 szt. R. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza podział zadania na dwie części: I. Pierwsza część dotyczy przedmiotu zamówienia od pozycji A do P II. Druga część dotyczy przedmiotu zamówienia w pozycji R.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 31.21.33.00 - Szafy kablowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 33.19.51.00 - Monitory 38.52.00.00 - Skanery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Załącznik cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia A.4) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę A.5) Załącznik z minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi Prosimy o dostarczenie tego załącznika również w formie elektronicznej. A.6) Oświadczenie B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatluban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2
59-800 Lubań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2 pok nr 22 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część dotyczy przedmiotu zamówienia od pozycji A do P.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zestaw komputerowy z kolorową drukarką laserową - 1 szt. B. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z płaskim skanerem - 1 szt. C. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. D. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. E. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. F. Zestaw komputerowy typu stacja robocza z oprogramowaniem systemowym - 1 szt. G. Zestaw komputerowy typu graficzna stacja robocza - 1 szt H. Zestaw komputerowy typu serwer - 1 szt. I. Zestaw komputerowy typu stacja robocza - 1 szt. J. Monochromatyczne sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. K. Zestaw komputerowy typu stacja robocza - 4szt. L. Monitor 19 - 1 szt. M. Monochromatyczna sieciowa drukarka laserowa z dupleksem - 1 szt. N. Teleinformatyczna szafa wisząca 19 dzielona z przełącznikiem sieciowym - 1 szt. O.Przełącznik sieciowy 50-portowy - 1 szt. P.Zasilacz awaryjny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.10.00-1, 31.21.33.00-5, 30.23.21.10-8, 33.19.51.00-4, 38.52.00.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: R. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.21.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn.: Zwiększenie bioróżnorodności obszaru wodno-błotnego cieku Gozdnica - Lubańskie Planty - etap III.
- Dostawa jednego pojazdu z zabudową specjalistyczną, przystosowanego do przewozu 6 osób i 6 psów służbowych, do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
- Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Roboty budowlane dotyczące termomodernizacji budynku przy ZSP w Radogoszczy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Remont budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych"
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Dostawa oprogramowania symulatora VR wraz z odpowiednim sprzętem, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem nauczycieli i kontraktem serwisowym
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.