Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Przemyśl: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 324484 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Pipety - 13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - Szkiełka podstawowo i nakrywkowe, kamery - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - Kapilary heparynizowane , zatyczki, kuwety - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - Probówki, pojemniki na igły - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - Probówki z kapilarą - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 - Probówki końcówki do pipet - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Urządzenia ogólno laboratoryjne - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - Kasetki histopatologiczne - 2 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 9 - Zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 poz. asort. w ilości 3 500 szt.; Zad. 10 - Pojemniki histopatologiczne - 11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 -Parafina - 2 poz. asort. w ilości po 400 kg; Zad. 12 -Torebki, bibuły - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - Żyletki mikrotomowe - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.; Zad. 14 -Nakłuwacze - 1 poz. asort. w ilości 140 000 szt.; Zad. 15 - Probówki testowe - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zad. 1 - 144,00 Zad. 2 - 244,00 Zad. 3 - 441,00 Zad. 4 - 23,00 Zad. 5 - 2 019,00 Zad. 6 - 499,00 Zad. 7 - 36,00 Zad. 8 - 118,00 Zad. 9 - 59,00 Zad. 10 - 522,00 Zad. 11 - 504,00 Zad. 12 - 136,00 Zad. 13 - 316,00 Zad. 14 - 1019,00 Zad. 15 - 208,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679 z późn. zm.) 5. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia 21.08.2013 r. do godz. 945 tj. w terminie składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wykonawca zobowiązany jest do niepodwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a)Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 3.Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 4.Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 6.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w § 10 ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 225 Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 226 Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Pipety - 13 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkiełka podstawowo i nakrywkowe, kamery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Szkiełka podstawowo i nakrywkowe, kamery - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kapilary heparynizowane , zatyczki, kuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Kapilary heparynizowane , zatyczki, kuwety - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki, pojemniki na igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Probówki, pojemniki na igły - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Probówki z kapilarą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Probówki z kapilarą - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Probówki końcówki do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Probówki końcówki do pipet - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia ogólno laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Urządzenia ogólno laboratoryjne - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kasetki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Kasetki histopatologiczne - 2 poz. asort. w różnych ilościach ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw transportowy z podłożem Amies.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 poz. asort. w ilości 3 500 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pojemniki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Pojemniki histopatologiczne - 11 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Parafina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 -Parafina - 2 poz. asort. w ilości po 400 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Torebki, bibuły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 -Torebki, bibuły - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Żyletki mikrotomowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 - Żyletki mikrotomowe - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Nakłuwacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 -Nakłuwacze - 1 poz. asort. w ilości 140 000 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Probówki testowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Probówki testowe - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
- Zakup licencji oprogramowania antywirusowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.