Ogłoszenie z dnia 2007-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Trzebinia: docieplenie ścian zewnętrznych (ściany obite płytami azbestowo-cementowymi) oraz wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym 3 piętrowym przy ul. 1000 Lecia PP 72 w Trzebini wraz z remontem dachu nad wejściem do budynku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Bogusław Stolarz, ul. Piłsudskiego, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6110971, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.trzebinia.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie ścian zewnętrznych (ściany obite płytami azbestowo-cementowymi) oraz wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym 3 piętrowym przy ul. 1000 Lecia PP 72 w Trzebini wraz z remontem dachu nad wejściem do budynku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Trzebinia ul. 1000 Lecia PP 72. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych (ściany obite płytami azbestowo-cementowymi) oraz wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym 3 piętrowym przy ul. 1000 Lecia PP 72 w Trzebini wraz z remontem dachu nad wejściem do budynku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje : 1. Docieplenie ścian zewnętrznych - rozebranie obicia ścian z płyt płaskich azbestowo-cementowych wraz z rusztem z łat drewnianych - 1532,60 m kw. - rozebranie izolacji pionowej z wełny mineralnej - 1532,60 m kw. - rozebranie rynien dachowych z blachy - 64,7 m.b. - rozebranie rur spustowych z blachy - 80,2 m.b. - rozebranie obróbek blacharskich - 102,4 m kw. - rozebranie schodów żelbetowych - 1,27 m sześc. - wykucie bruzd, ułożenie rur winidurowych d;28 mm oraz wciągnięcie do rur istniejących przewodów instalacji odgromowej - 137,0 m.b. - ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 1274,9 m kw. - ocieplenie ościeży płytami styropianowymi- 148,6 m kw. - montaż podokienników zewnętrznych z blachy aluminiowej 105 szt ( 135,3 m.b.) - malowanie dwukrotne farba olejną balustrad stalowych z prętów - 47,5 m kw. - wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej - 85,8 m kw. - montaż rynien dachowych d:150 mm z blachy ocynkowanej powlekanej - 64,7 m.b. - montaż rur spustowych d:150 mm z blach ocyn. powlekanej - 80,2 m.b. 2. Remont pokrycia dachu nad wejściem do budynku - Pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej, oraz z papy wierzchniego pokrycia z wkładką poliestrową 250g grub. 5,2 mm na istniejącym pokryciu z papy - 14.1 m kw. - obróbki z papy termozgrzewalnej - 5,5 m kw. - wykonanie obróbek blacharskich - 1,04 m kw. 3. Wymiana okien i drzwi balkonowych - demontaż stolarki okiennej o pow. do 2,0 m kw. - 49 szt. - demontaż stolarki okiennej o pow. ponad 2,0 m kw. - 43,1 m kw. - montaż okien z PCV - 42 szt. - montaż drzwi balkonowych z PCV- 24 szt. - montaż nawiewników - 54 szt. - uzupełnienie tynków - pomalowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych ościeży okiennych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. V. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. VI. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Warunkami udziału w postępowaniu są również: VII. Udokumentowanie wykonania min. dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. VIII. Dysponowanie minimum 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. IX. Udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji. X. posiadanie zezwolenia w zakresie zbierania, transportu i magazynowania odpadów zawierających azbest na terenie powiatu chrzanowskiego lub dysponowanie osobami/firmą, która Wykonawcy wykona ww. roboty specjalistyczne XI. Posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie dokumentów oraz oświadczeń składanych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu nastąpi pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ z zastosowaniem zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Informację o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi przetargu (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z 7.07.1994 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz.1118 z późn. zmianami) oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( zgodnie z ustawą z dnia 15.XII.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz.42 z późn. zmianami). W przypadku gdy osoba przewidziana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie jest jego pracownikiem, należy dołączyć umowę przedwstępną lub oświadczenie o gotowości do współpracy. g) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania .Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie(np. referencje) h) Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu min. 36 m-cy gwarancji na przedmiot zamówienia i) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie: - zbierania i magazynowania odpadów zawierających azbest wydane przez właściwy organ - transportu odpadów zawierających azbest - ważną umowę ze składowiskiem przyjmującym odpady niebezpieczne zawierające azbest lub oświadczenie zapewniające o przyjęciu odpadu wystawione przez składowisko. W przypadku wykonywania robót przez podwykonawcę należy do oferty dołączyć umowę przedwstępną j) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności k) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt k zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - UWAGA Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, pokój nr 33 lub może zostać przesłana na wniosek Wykonawcy. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (Biuletyn Informacji Publicznej). Opłata: 33,92 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta w Trzebini, ul. Piłsudskiego 14a pok. 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





