Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Elbląg: Program Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2014
Numer ogłoszenia: 324430 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Program Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2014 Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2014 jako aktualizacji i kontynuacji Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2006 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2007-2010 zwanego w dalszej treści umowy opracowaniem. - w wersji papierowej - 10 egz. i - w wersji elektronicznej - 10 egz. płyty CD w wersji Word. oraz skrót ostatecznej wersji opracowania do prezentacji w wersji papierowej (2 egz.) oraz na płycie CD w wersji Word (2 egz.). 2. Zamawiający wymaga, aby opracowanie było wykonane zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U.z 2008r. nr 25, poz. 150 z późn. zmianami), ustawą z dnia 02.04.2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. nr 39, poz. 251 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.04.2003r. w sprawie sporządzania planów gospodarki odpadami (Dz. U. nr 66, poz. 620 z późn. zmianami), ustawą z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227). Wdrożenie opracowania winno zapewnić spełnienie przez Miasto Elbląg wymagań stawianych przez Dyrektywy Unii Europejskiej zgodnie z zobowiązaniami podjętymi przez Polskę. 3. Zamawiający wymaga, aby opracowanie było spójne i zgodne z następującymi dokumentami strategicznymi: a) na szczeblu ponadlokalnym: - Polityką ekologiczną Państwa w latach 2009 - 2012 z perspektywą do roku 2016 - maj 2009. - Krajowym Planem Gospodarki Odpadami 2010. - Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 - 2032. - Programem ochrony środowiska dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2007-2010 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2011-2014. - Planem Gospodarki Odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2007-2010. b) na szczeblu Gminy Miasto Elbląg: - Programem Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do roku 2006 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2007-2010 wraz z Planem Gospodarki Odpadami dla miasta Elbląga do roku 2006 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2007-2010 stanowiącym integralną część programu (uchwała Nr XXIV/591/2005 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 08 września 2005 r.) - Strategią rozwoju Elbląga 2001 - 2015 - Założeniami do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na lata 2007-2013 dla Miasta Elbląga (uchwała Nr XXII/491/2009 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 25.06.2009r.) - Miejscowymi planami zagospodarowania przestrzeganego albo ustaleniami zawartymi w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 4. Opracowanie obejmuje: a) Program Ochrony Środowiska do 2014 r. zawierający m.in.: - Program przeciwdziałania zmianom Klimatu na szczeblu gminy - Program edukacji ekologicznej b) Plan Gospodarki Odpadami dla miasta Elbląga do 2014 r. zawierający m.in.: - Program usuwania wyrobów zawierających azbest, dla którego materiałem wyjściowym będzie Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Elbląg z 2008 r. i baza danych prowadzona przez Marszałka Województwa c) Prognozę oddziaływania na środowisko opracowanego Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Elbląga do 2014 r . uwaga: Prognozę opracować zgodnie z art. 51 i art. 52 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. nr 199, poz. 1227z późn. zm.). Zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko określony w art. 51 ust. 2 w/w ustawy należy uzupełnić o uwagi zawarte w opinii sanitarnej Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie nr ZNS-4302-16/W/2009 z dnia 26.06.2009r. i uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie nr RDOŚ-28-WSTE-6613-0006-008/09/gk z dnia 22.05.2009r. d) Podsumowanie zgodnie z art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) 5. Opracowanie w zakresie określonym w pkt 5 a) i b) w szczególności będzie zawierać: a) diagnozę stanu środowiska (charakterystykę i ocenę obecnego stanu środowiska) b) identyfikację zagrożeń i kierunków zachodzących oraz przewidywanych zmian w środowisku c) ocenę realizacji celów ekologicznych i kierunków działań, przegląd i weryfikację priorytetów ekologicznych oraz założonych celów z uwzględnieniem tendencji zmian w czasie realizacji Programu Ochrony Środowiska dla miasta Elbląga do roku 2006 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2007-2010 d) ustalenie kryteriów i wyłonienie nowych priorytetów ekologicznych dla miasta Elbląga z uwzględnieniem wymagań stawianych przez Dyrektywy Unii Europejskiej i zobowiązania podjęte przez Polskę. e) określenie zadań dla realizacji priorytetów i wypełniania przez miasto wymagań Dyrektyw UE i zobowiązań Polski f) określenie wskaźników monitorowania programu g) harmonogram wdrażania programu h) aspekty finansowe wdrażania programu i) streszczenie programu w języku niespecjalistycznym. 6. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w dwóch etapach: 1) Etap I obejmuje: a) przygotowanie i zebranie materiałów wyjściowych, b) wykonanie wstępnej wersji opracowania w oparciu o zebrane materiały, c) przygotowanie wniosków o pozyskanie opinii od RDOŚ, PWIS, RZGW, d) prezentację przedmiotu umowy Zamawiającemu, e) udzielenie wyjaśnień na wnioski, zastrzeżenia i uwagi Zamawiającego lub zgłoszone przez właściwe organy na etapie opiniowania i zgadniania opracowania, f) dokonanie zmian w opracowaniu wynikających z przyjętych wniosków, zastrzeżeń i uwag na etapie prezentacji przedmiotu umowy lub opiniowania przez właściwe organy, 2) Etap II obejmuje: a) udzielenie wyjaśnień na wnioski, zastrzeżenia i uwagi zgłoszone w czasie wyłożenia opracowania do publicznego wglądu b) przygotowanie pisemnego podsumowania , zgodnie w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. (Dz. U. nr 199, poz. 1227 z późn. zmianami). c) prezentacja przedmiotu umowy na komisjach Rady Miejskiej oraz sesji Rady Miejskiej, a w szczególności udzielanie wyjaśnień na zgłoszone zastrzeżenia i uwagi. d) dokonanie zmian w opracowaniu wynikających z przyjętych przez Radę Miejską w Elblągu wniosków, zastrzeżeń, uwag. 7. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w przypadku: a) zmiany przepisów, które mogą skutkować zmianą zakresu tworzonego Opracowania b) zmiany terminu z przyczyn zależnych od Zamawiającego c) zmiany numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia tj. sporządził w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 Program Ochrony Środowiska lub aktualizację Programu Ochrony Środowiska i co najmniej 1 Plan Gospodarki Odpadami lub aktualizację Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usługi należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usługi podając datę i kurs. b) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanymi osobami niezbędnymi do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ochrony środowiska lub podobne niezbędne do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ 5)Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt V. ppkt 2.a) SIWZ. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ WYKAZ USŁUG. c) W przedmiocie wykazywanej usługi należy wskazać jej zakres tj. podać, że usługa polegała na wykonaniu opracowania typu Program Ochrony Środowiska, Plan Gospodarki Odpadami, aktualizację Programu Ochrony Środowiska, aktualizację Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców. d) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. e) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usługi należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usługi podając datę i kurs. f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V. ppkt 2.a) SIWZ. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2.b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ OSÓB. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w pkt V. ppkt 2. b) SIWZ dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dla każdej z nich odpowiednio dokumenty potwierdzające posiadanie przez poszczególne osoby wymaganego w pkt V. ppkt 2. b) SIWZ wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie ochrony środowiska lub podobne niezbędne do wykonania zamówienia. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Etap I - 3 miesiące od daty udzielenia zamówienia Etap II - 31 maja 2010 r. (w terminach wskazanych przez Zamawiającego w formie pisemnej (wstępnie zakłada się do 31.05.2010 r.)) 2. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania..
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Morąg w 2026 roku
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Odnowa zabytkowego Parku Miejskiego w Dobrodzieniu w ramach projektu "Odnowa Parku Miejskiego oraz utworzenie klubu młodzieżowego" - rewitalizacja Dobrodzienia.
- "OGRODY TERAPEUTYCZNO-EDUKACYJNE GMINY STARE MIASTO JAKO FORMA ADAPTACJI DO ZMIAN KLIMATU" (w systemie "zaprojektuj i wybuduj")
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





