To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Koszalin: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Zespołu Szkół nr 13 w Koszalinie w ramach projektu: Cyfrowa szkoła 2012..
Numer ogłoszenia: 324394 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283022 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 13, ul. Franciszkańska 102, 75-255 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3432484, faks 094 3432484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 8010C.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Zespołu Szkół nr 13 w Koszalinie w ramach projektu: Cyfrowa szkoła 2012...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Komputer przenośny dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem antywirusowym, oprogramowaniem do zarządzania zestawem mobilnych komputerów uczniowskich, oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed dostępem do treści niepożądanych - w ilości 3 sztuk, 2.Komputer przenośny dla ucznia wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem antywirusowym, oprogramowaniem do zarządzania zestawem mobilnych komputerów uczniowskich, oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed dostępem do treści niepożądanych - w ilości 75 sztuk, 3.Urządzenie wielofunkcyjne w ilości 3 sztuk; 4.Tablica interaktywna w ilości 3 sztuk; 5.Projektory krótkoogniskowe w ilości 3 sztuk; 6.Kontroler WLAN w ilości 1 sztuki; 7.Punkty dostępowe w ilości 4 sztuk; 8.Routery w ilości 1 sztuki; 9.Szafka do przechowywania z funkcją ładowania baterii w ilości 4 sztuk 10.Wizualizer w ilości 3 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Comp S.A., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185930,00
Oferta z najniższą ceną: 185930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 186350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja chodnika w ul. T. Kutrzeby w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 106 na odcinku Stargard -Kicko polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Przebudowa instalacji wody zimnej, wody ciepłej z cyrkulacją i kanalizacji sanitarnej w oddziale "Maluch"przy ul. Jagoszewskiego 6 w Koszalinie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Usługa wycen nieruchomości
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.