Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bielsko-Biała: PROGRAM DLA BESKIDÓW - INWESTYCJE Z ZAKRESU GOSPODARKI SZKÓŁKARSKIEJ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko, do kontaktów: HUBERT KOBARSKI, ul. Kopytko 13, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8183169, fax 033 8183169, e-mail: bielsko@lasykatowice.com.pl, www.lasykatowice.com.pl/bielsko. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGRAM DLA BESKIDÓW - INWESTYCJE Z ZAKRESU GOSPODARKI SZKÓŁKARSKIEJ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie szkółki leśnej kontenerowej w Gospodarstwie Nasienno-Szkółkarskim Zapora. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko; ul. Kopytko 13; 43 - 382 Bielsko - Biała; Leśnictwo Kamienica oddział 96. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.83.30.00 - Sprzęt do nawadniania Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.30.00 - Sprzęt do nawadniania Oryginalny kod CPV: 29.36.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.09.2005; data zakończenia: 15.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część: nr1 - 3500 zł nr2 - 300 zł nr3 - 4000 zł nr4 - 600 zł nr5 - 1100 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Źródła finansowania - środki własne Warunki płatności - przelew. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum Podwykonawstwo. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie wymaganych warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, Poz. 177) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, Poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dostarczenie sprawozdania F01 lub sprawozdania finansowego za ostatni rok. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SR-0301-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 09:00, PGL LP NADLEŚNICTWO BIELSKO, UL. KOPYTKO 13, 43 - 382 BIELSKO - BIAŁA, POKÓJ 11.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa kaset do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. Kasety styropianowe o wym. 650 X 315 X 180 mm; objętość pojedynczej celi ok. 290 cm3; ilość cel 53 szt. 3) Zakres lub wartość: 15 000 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.09.2005; termin dostawy: 15.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00, 29.36.00.00, 25.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa linii do napełniania i siewu tac wielokomórkowych z tworzywa sztucznego, z zasobnikiem na substrat, przenośnikiem taśmowym i siewnikiem o wydajności 100 - 200 tac/godzinę. Dostawa tac wielokomórkowych z tworzywa sztucznego o wym. 600 X 400mm. 3) Zakres lub wartość: Linia do napełniania i siewu - 1 sztuka Tace wielokomórkowe - 2000 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.09.2005; termin dostawy: 15.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00, 29.83.30.00, 45.11.27.10, 45.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa wraz z montażem ramp deszczujących o wym. 50 X 70m; szerokość zraszania 17 - 19m, z dozownikiem nawozów oraz instalacją nawodnieniową. Roboty budowlane - ukształtowanie i utwardzenie terenu; wznoszenie ogrodzenia - dł. 180,95 mb. 3) Zakres lub wartość: Rampy deszczujące - 2 szt. Ogrodzenie - 180,95 mb Utwardzenie i ukształtowanie placu o pow. 4059 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.09.2005; termin dostawy: 15.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00, 28.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa wraz z montażem tuneli foliowych o wym. 7 X 30m; konstrukcja stalowa, folia podwójna, pompowana powietrzem. 3) Zakres lub wartość: Tunele foliowe - 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.09.2005; termin dostawy: 15.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00, 29.36.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa linii do napełniania kaset styropianowych, składająca sie z maszyny z systemem wibracyjnym i mieszalnika do podłoża o wydajności 0,2 - 0,3 m3/min. 3) Zakres lub wartość: Linia do napełniania kaset styropianowych - 1 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.09.2005; termin dostawy: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i zakup 2 kpl łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu i termomodernizacji dachu Pawilonu II przy ulicy Wyspiańskiego 21 Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Wymiana ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Ludowie Polskim w ramach realizacji projektu pn. "Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ludów Polski"
więcej: Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





