Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Katowice: Przegląd, czyszczenie i naprawa elementów odwodniania dróg administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 324294 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd, czyszczenie i naprawa elementów odwodniania dróg administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów oraz czyszczenie separatorów, piaskowników, zbiorników i osadników z odpadów stałych, szlamów, olejów i wody zaolejonej wraz z wywozem i utylizacją, zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej S-1 odc. Bielsko-Biała - Skoczów oraz czyszczenie kanalizacji wraz z monitoringiem CCTV..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji koordynatora robót: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: przepracowane co najmniej trzy lata w nadzorze nad robotami objętymi zamówieniem 2. osoba proponowana do pełnienia funkcji specjalisty ds. przeglądów: c) minimalna liczba osób: 1 d) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: przepracowane co najmniej dwa lata przy wykonywaniu przeglądów objętych zamówieniem e) posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych 3. osoba proponowana do pełnienia funkcji kierowca-operator samochodów specjalistycznych: f) minimalna liczba osób: 3 g) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: przepracowane co najmniej dwa lata przy obsłudze wymienionego sprzętu. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: 1. Samochody specjalne próżniowo-ssące o pojemności zbiornika na odpady na pojeździe nie mniejszej niż 10m3 - 3 szt, 2. Pojazd specjalistyczny do odsysania i transportu osadów o zwiększonym zbiorniku co najmniej 20 m3 posiadający Świadectwo Dopuszczenia Pojazdu do Przewozu Niektórych Towarów Niebezpiecznych (ADR) - 1 szt, 3. Pojazd specjalistyczny ciśnieniowy z recyklingiem do udrażniania i czyszczenia kanalizacji -1 szt, 4. Kamera samojezdna z obrotowymi głowicami - 1 szt. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: - dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na łączną kwotę min. 500 000 zł i w ilości nie mniejszej niż 50 szt urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania : - Decyzji administracyjnej na transport odpadów dla wszystkich odpadów wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia mogących powstać w wyniku bieżącej eksploatacji elementów odwodnienia, - zatwierdzonych programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub zgodę na wytwarzanie wszystkich odpadów niebezpiecznych wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia w zestawieniu najczęściej występujących odpadów ( dotyczy Starostw : Bielskiego, Cieszyńskiego oraz Miasta Bielsko-Biała ) w ilości co najmniej dla wszystkich odpadów z grupy 13.05.xx*=300 Mg i 15.02.02* =0,5 Mg, - Decyzji na unieszkodliwianie odpadów z grupy 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 07* lub podpisanej umowy z jednostką unieszkodliwiającą lub utylizującą posiadającą stosowne zezwolenia , - Świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych ( ADR ). Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne,konsorcja): W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w 8 IDW, ocena tych dokumentów odbywać się będzie na zasadzie ustalenia czy Wykonawca dany warunek (spełnia - nie spełnia). Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. -Wykaz narzędzi i urządzeń (i środków transportu), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganym(ch) dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia (i środki transportu), którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń (i środki transportu). Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania, roboty zostały wykonane należycie. Ponadto należy przedłożyć : - Decyzję administracyjną na transport odpadów dla wszystkich odpadów wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia w zestawieniu najczęściej występujących odpadów,- zatwierdzone programy gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub zgodę na wytwarzanie wszystkich odpadów niebezpiecznych wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia w zestawieniu najczęściej występujących odpadów (dotyczy Starostw : Bielskiego, Cieszyńskiego oraz Miasta Bielsko-Biała) w ilości co najmniej dla wszystkich odpadów z grupy 13.05.xx*=300 Mg i 15.02.02* =0,5 Mg, - Decyzję na unieszkodliwianie odpadów z grupy 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 07* lub podpisaną umowę z jednostką unieszkodliwiającą lub utylizującą posiadającą stosowne zezwolenia , - Świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych ( ADR ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 8.1.2. i 8.1.5 IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. IDW powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.5.IDW. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1.IDW powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.5. IDW albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4.IDW, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 8.2.IDW mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie, 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie, 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 w pokoju nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





