eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r.
Numer ogłoszenia: 324242 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na wykonaniu projektu zabudowy stoiska i zabudowie stoiska na Targach Salone Del Gusto w Turynie, Włochy w terminie od dnia 20.10.2012 r. do dnia 31.10.2012 r. I. Opis koncepcji zabudowy polskiego stoiska narodowego: Koncepcja zabudowy ma zostać oparta na harmonijnym zastosowaniu elementów zabudowy, dopasowanych do niej materiałów, organizacji przestrzeni i jej funkcjonalności oraz dodatkowych elementów dekoracyjnych nadających niepowtarzalny charakter całemu stoisku np. rośliny w doniczkach. Powierzchnia przeznaczona pod polskie stoisko narodowe wynosi 120 m2 i zostanie podzielona na 5 części uwzględniając przeznaczenie danego fragmentu, jednakże zachowując jednolity charakter zabudowy. Zabudowa stoiska będzie wykonana z materiałów innych niż octanorma, w lekkim, oryginalnym stylu. Wykonawca musi uwzględnić w projekcie oraz zabudowie następujący podział polskiego stoiska: - pierwsza i zarazem największa część stoiska ma zostać przygotowana pod część restauracyjną wraz z jej wyposażeniem, - druga część będzie stanowić punkt prezentacyjny tzn. miejsce przystosowane do przygotowywania prezentacji wyrobów i degustacji produktów regionalnych i dań wraz z półokrągłą ladą prezentacyjną, która będzie oddzielała miejsce prezentacyjne od publiczności, - trzecia część ma zostać przeznaczona pod zaplecze kuchenne części restauracyjnej i punktu prezentacyjnego. Wykonawca musi przygotować zaplecze uwzględniając procedury zachowania bezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami systemu HACCP, - czwartą część stanowić będzie miejsce spotkań biznesowych oraz rozmów handlowych przewidziane dla co najmniej 6-10 osób, do wykorzystania przez co najmniej 10 osób, - piątą część i zarazem najmniejszą musi stanowić zaplecze techniczne przeznaczone do magazynowania różnego rodzaju publikacji, materiałów informacyjnych. II. Opis dotyczący zabudowy polskiego stoiska narodowego Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania dwóch projektów graficznych zabudowy polskiego stoiska narodowego uwzględniających opis koncepcji i charakter targów, zwanych dalej projektami, 2) wykonania zabudowy polskiego stoiska narodowego, czyli montażu i demontażu według projektu, 3) wyłożenia panelami podłogowymi powierzchni wystawienniczej stoiska, 4) zapewnienia odpowiedniego oświetlenia stoiska z zastosowaniem gry świateł (iluminacja), 5) rozprowadzenia instalacji elektrycznej i oświetlenia stoiska, 6) zapewnienia wyposażenia stoiska w meble wystawiennicze i dekoracyjne, 7) zapewnienia monitora plazmowego o wymiarach 52 cale oraz DVD na którym zostaną wyświetlane filmy dotyczące metod wytwarzania polskich produktów zarejestrowanych przez Komisję Europejską lub ubiegających się o rejestrację jako Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne lub Gwarantowana Tradycyjna Specjalność oraz obraz z kamery cyfrowej full HD, 8) zapewnienia kamery cyfrowej full HD, która będzie podłączona do monitora plazmowego na którym wyświetlany będzie aktualny obraz z kamery. Ponadto zarejestrowany materiał, podczas targów, materiał z kamery zostanie przekazany Zamawiającemu na płycie DVD po realizacji zamówienia, 9) zapewnienia operatora kamery cyfrowej full HD, który odpowiedzialny będzie za prawidłowo wyświetlany obraz z kamery na monitorze plazmowym, 10) organizacji części restauracyjnej wraz z jej wyposażeniem w meble i sprzęt kuchenny, 11) organizacji punktu prezentacyjnego z miejscem do przygotowania prezentacji i degustacji produktów regionalnych i dań z półokrągłą ladą prezentacyjną z podstawowym wyposażeniem kuchennym, w tym: piec konwekcyjny parowy o wymiarach min. 63x63cm, gł. 70cm - 1 szt. (od 5KW, 16A), przenośna płyta indukcyjna umieszczona na ladzie prezentacyjnej - 2szt. (od 1,8 KW x 2, 16A), 12) wbudowania pieca konwencyjnego parowego, o którym mowa w pkt. 12 w ścianę oddzielającą zaplecze kuchenne od punktu prezentacyjnego, 13) organizacji zaplecza kuchennego części restauracyjnej oraz punktu prezentacyjnego wyposażonego w meble oraz sprzęt kuchenny w którym będzie się znajdować stanowisko z wodą bieżącą (zapewnienie zimnej i ciepłej wody) - zlewozmywak dwukomorowy z podgrzewaczem wody (10A) oraz kranem bezdotykowym na fotokomórkę - 1szt., (10A), dostęp do prądu, sprzęt AGD w tym: lodówka 1 szt. o pojemności 200l (od 2KW, 10A), czajnik - 1szt. (od 1,5KW, 10A); piec konwencyjny parowy o wymiarach min. 63x63cm, gł. 70cm - 1szt. (od 5KW, 16A); przenośna płyta indukcyjna - 2 szt. (od 1,8 KW x 2, 16A); umywalka do mycia rąk z podgrzewaczem wody (10A) i kranem bezdotykowym na fotokomórkę - 1 szt. (10A); lada chłodnicza o wymiarach min. szer. 120cm, dł. 210cm -1szt. (od 2KW, 10A), 14) przyłączenia wody do zlewozmywaka oraz umywalki z kranem bezdotykowym na fotokomórkę, 15) przyłączenia pieców konwencyjno parowych, o których mowa w pkt. 12 i 13 pod okap znajdujący się na zapleczu kuchennym, 16) zapewnienia i podłączenia okapu (od 0,8KW, 10A) na zapleczu kuchennym nad przenośnymi płytami indukcyjnymi, o których mowa w pkt. 13 oraz zapewnienie wentylacji, 17) zapewnienia wymogów HACCP na stoisku, w tym na zapleczu gastronomicznym, 18) organizacji miejsca spotkań i rozmów biznesowych dla co najmniej 6-10 osób wyposażonego w meble, 19) organizacji zaplecza technicznego wraz z wyposażeniem w meble, w tym: wieszak na ubrania - 1szt., kosz na śmieci - 1szt., regał z półkami o wymiarach min. 100x50cm, h=100cm - 3szt., stół kwadratowy -1 szt., 20) umieszczenia drzwi oddzielających część wystawienniczą stoiska od zaplecza kuchennego i technicznego zamykanych na klucz, 21) rozprowadzenia i podłączenie mediów, 22) doprowadzenia prądu z przyłącza głównego oraz zapewnienie gniazd elektrycznych, odpowiedniej ilości mocy elektrycznej dostosowanej do sprzętu elektrycznego znajdującego się na stoisku, gniazda elektryczne 24h/24h, 23) demontażu stoiska po zakończeniu targów, 24) zapewnienia grafiki stoiska w postaci plansz, plakatów, wykonanej na materiałach umożliwiających jej podświetlenie oraz nawiązującej do polskiej tradycji (elementy krajobrazu, elementy przyrodnicze, elementy architektury) i przedstawiającej polskie produkty uczestniczące w systemie Chronionych Nazw Pochodzenia, Chronionych Oznaczeń Geograficznych, Gwarantowanych Tradycyjnych Specjalności, 25) sprzątania stoiska przed przekazaniem go Ministerstwu Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także w trakcie i po zakończeniu targów oraz po demontażu konstrukcji, 26) zapewnienia obsługi technicznej stoiska w trakcie trwania targów oraz wyposażenia stoiska niezbędnego do prawidłowej realizacji udziału w targach, 27) transportu obsługi, ekspozycji, wyposażenia, zapewnienia parkingu podczas rozładunku, 28) pokrycia wszelkich opłat obowiązkowych nakładanych przez organizatorów targów Salone del Gusto, w tym kosztów wymaganych pozwoleń, karnetów upoważniających do wejścia i wjazdu obsługi stoiska, wywozu śmieci, doprowadzenia i użytkowania energii elektrycznej, wentylacji, pozwoleń dotyczących sprzedaży i degustacji produktów, 29) zapewnienia miejsca parkingowego wraz z przyłączem do energii dla samochodu chłodni (od 2KW, 10A) z produktami tradycyjnymi przeznaczonymi do prezentacji oraz degustacji, 30) zapewnienia worków biodegradowalnych na śmieci zgodnie z wymaganiami organizatora targów Salone del Gusto, 31) wykonania zabudowy z materiałów spełniających warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, 32) umieszczenia na stoisku logo MRiRW - 1 szt., zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy: Logo MRiRW, logo WPHiI - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy: Logo WPHiI, logo KSOW - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 7 do umowy: Logo KSOW, rozmieszczenie według projektu, 33) zamieszczenia na stoisku logotypów i sloganów zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy: Wykaz logotypów i sloganów, 34) umieszczenia na stoisku logo chronionej nazwy pochodzenia oraz chronionego oznaczenia geograficznego według warunków określonych w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 628 2008 z dnia 2 lipca 2008 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1898 2006 określające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 510 2006 w sprawie ochrony oznaczeń geograficznych i nazw pochodzenia produktów rolnych i środków spożywczych Dz. Urz. UE L 173 z 03.07.2008, str. 3, 35) umieszczenia na stoisku logo gwarantowanej tradycyjnej specjalności według warunków określonych w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1216 2007 z dnia 18 października 2007r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 509 2006 w sprawie produktów rolnych i środków spożywczych będących gwarantowanymi tradycyjnymi specjalnościami (Dz. Urz. UE L 275 z 19.10.2007, str. 3), 36) umieszczenia na stoisku napisu POLSKA w języku włoskim. Powyższy opis zabudowy polskiego stoiska narodowego zostanie wykonany zgodnie z koncepcją zabudowy, projektem oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ: Przewodnik dla wystawców, jak i z załącznik nr 7 do SIWZ: Organizacja targów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 100), z których każda polegała na kompleksowej organizacji wystaw, targów, projektów i zabudowy stoisk targowych w tym co najmniej jedna poza granicami kraju. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania projektów graficznych i kompleksowej organizacji wystaw, targów. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, Kancelaria pok. 235.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, Kancelaria pok. 235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.