To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Katowice: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 324202 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286334 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE, ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2025432, faks 32 2028791.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 5 części. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część 1 - Mięso wołowe i wieprzowe; CPV: 15 11 00 00 - 2 Część 2 - Drób; CPV: 15 11 20 00 - 6 Część 3 - Wędliny; CPV: 15 13 11 30 - 5 Cześć 4 - Pieczywo; CPV: 15 81 10 00 - 6 Cześć 5 - Różne produkty spożywcze. CPV: 15 80 00 00 - 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części od 1 do 5 zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Część pierwsza: Boczek wędzony-70kg., Flaki wołowe - krojone -70kg.,Golonka wieprzowe tylne -30kg., Nogi wieprzowe -30kg., Wołowe z kością - antrykot -180kg.,Wołowe z kością - szponder-100kg.,Wołowe gulaszowe-150kg.,Pręga wołowa-50kg.,Karczek wieprzowy b/k-180kg.,Żeberka wieprzowe-130kg.,Słonina 2.0kg., Łopatka wieprzowa b/k-300kg., Część druga: Kurczaki-700kg., Ćwiartka z kurczaka-600kg., Filet z kurczaka-200kg., Filet z indyka-25kg., Skrzydła z kurczaka-250kg., Wątroba drobiowa-100kg. Część trzecia: Wędlina podwawelska-300kg., Parówkowa-200kg., Parówka cienka-100kg., Mortadela wieprzowa- 80 kg., Wędlina szynkowa wieprzowa-150kg., Szynka gotowana wp. np. Jaguni-100kg., Szynka biała wp.-200kg., Szynka hetmańska wp.-200kg. Polędwica z kurczaka-80kg., Szynka drobiowa w osłonce-100kg., Polędwica sopocka-50kg., Krupniok-100 kg., Szynka z indyka tostowa-120 kg., Wędlina szynkowa drobiowa-100 kg., Salceson drobiowy-40 kg., Kiełbasa biała-80kg., Pasztet delikatesowy-80kg., Mielonka wieprzowa-80kg., Salceson ozorkowy-40kg., Część czwarta: Bułka pszenna 50g.-15000szt., Baton 400g.-5szt., Chleb mieszany 1.20kg.-5800szt., Chałki 350g-3100 szt., Chleb razowy 800g.-1400szt.,Sernik-15kg.,Ciasto jogurtowe-15kg., Pączki 80g.-150szt. Część piąta: Bułka tarta-60kg., Budyń 40g.-1500szt.,Biszkopty 100g.-1000szt.,Cynamon-120szt.,Cukier-1600szt., Cukier puder-12kg.,Ciastka kruche-80kg.,Krakersy-10kg.,Cukier waniliowy 16g.-150szt.,Czekolada mleczna 100g.-75szt.,Czekolada b/c80g.-300szt.,Ciastka b/c-1200szt.,Drożdże100g.-15szt.,Gałka muszkatołowa10g.-10 szt., Galaretka owocowa-160szt., Herbata expresowa 50szt.-220szt.,Herbata liściasta 100g.-1200szt.,Imbir 20g.-15szt., Kminek 20g.-100 szt.,Kasza jęczmienna średnia-150kg.,Kasza gryczana-80kg., Kasza manna-150kg.,Kawa inka 150g.-450szt.,Kaszka ml.- ryżowa 230g.-100 szt.,Kleik ryżowy 170g.-80szt.,Kisiel 40g.-100g.,Kawa nesca 200g.-20szt.,Liść laurowy 10g.-60szt.,Makaron nitki-170kg.,Makaron gruby-200kg.,Mąka pszenna-350kg.,Musztarda 180g.-500szt.,Majeranek 10g.-100szt.,Majonez 250g.-50szt,.Mąka ziemniaczana-150kg.,Maggi 1.0L.-60szt.,Miód 25g.-5000szt.,Miód sztuczny 250g.-20szt.,Napój kakaowy 300g.-200szt., Kakao naturalne100g.-40szt.,Ocet500ml-40 szt., Pieprz mielony 20g.-280szt.,Płatki kukurydziane-20szt.,Płatki owsiane-180szt.,Pierniki w czekoladzie-50kg., Proszek do pieczenia-200szt.,Papryka mielona 20g.-130szt., Ryż-350kg., Sól-200kg., Suchary b/c 285g.-100szt., Sos drobiowy 1.10 kg.-3 szt., Przyprawa do potraw 200g.-65 szt., Wafle-40 kg., Wafle w czekoladzie-40 kg., Wafle ryżowe 100g.-200 szt., Ziele angielskie-100szt., Żelatyna 45g.-160szt. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. 2. Dokładne wyszczególnienie części od 1 do 5 oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji - szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości ceny sprzedaży określonej w umowie. 4. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42. 5. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia (dot. przedmiotu zamówienia - art. 29 ustawy Pzp). 6. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, d) na każde żądanie zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 7. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego, b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, h) oznaczenie partii produkcji, i) klasę jakości handlowej. 8. Cechy dyskwalifikujące dla przedmiotu zamówienia: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenie mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, itp. 9. Wymagania w zakresie opakowań: Opakowania powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10. Wymagania stawiane wykonawcy: a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, b) wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych - mięso wołowe i wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno Handlowy ADMAR Andrzej Wiński, Częstochowska 43, 42-253 Janów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19735,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17722,55
Oferta z najniższą ceną: 17722,55 / Oferta z najwyższą ceną: 17722,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych - drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Spółka Jawna J.M.E.K Wróbel, ul.Straconki 20, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15997,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13797,00
Oferta z najniższą ceną: 13797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14823,11
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych - Wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno Handlowy ADMAR Andrzej Wiński, ul.Częstochowska, 42-253 Janów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25194,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23454,06
Oferta z najniższą ceną: 23454,06 / Oferta z najwyższą ceną: 23454,06
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych - pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców Społem, ul.Rynek 12, 40-954 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28273,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27377,82
Oferta z najniższą ceną: 27377,82 / Oferta z najwyższą ceną: 31542,94
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, pieczywa i innych produktów spożywczych - różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul.Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33608,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36338,99
Oferta z najniższą ceną: 36338,99 / Oferta z najwyższą ceną: 39663,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych (na 12 miesięcy)
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.