Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Bolesławiec: Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych
i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna
na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 324188 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie. 2.Opis techniczny tablic. 2.1. Tablice informacyjno-promocyjne: - Liczba tablic: 19 - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Powierzchnia informacyjna: 4,0 m2 (2,0 x 2,0 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża - 1,0 m. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 4,0 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 0,9 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. 2.2. Tablica informacyjno-promocyjna mała: - Liczba tablic: 1. - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Powierzchnia informacyjna: 1,5 m2 (1,0 x 1,5 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża - 1,0 m. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 3,85 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,2 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. 2.3. Witacze: - Liczba witaczy: 18, w tym 1 tablica o powierzchni informacyjnej 4,8 m2 (2 x 2,4 m2) i 17 tablic o powierzchni informacyjnej 2,4 m2. - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimnogiętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Powierzchnia informacyjna: 1 tablica - 4,8 m2 (2 x 1,20 x 2,0 m), 17 tablic - 2,4 m2 (1,20 x 2,0 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża: 2,2 m - 4 tablice, 1,2 m - 14 tablic. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 5,85 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,5 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. Do nóg o długości całkowitej 4,55 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,2 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. Projekty konstrukcji tablic stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Projekt graficzny tablic. Projekt graficzny treści tablic opracowuje Wykonawca. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje oraz materiały, które należy umieścić na tablicach. Wzory projektów graficznych witaczy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Objętość tekstu na tablicach informacyjno-promocyjnych: od 40 % do 60 %, pozostałą część stanowią materiały graficzne i zdjęcia. Jedna tablica zawiera mapę. Szata graficzna tablic powinna być zgodna z kolorystyką zawartą w Koncepcji Subregionalnego Produktu Turystycznego Bory Dolnośląskie. Projekt graficzny tablic powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, zawartymi w aktualnym Poradniku dla Beneficjenta. Logotypy i oznaczenia muszą być opracowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. 4. Lokalizacje tablic. Witacze zostaną zamontowane w następujących miejscach: - Zgorzelec, ul. Zamiejsko-Lubańska (dz. nr 118, obręb 3), - Zgorzelec, ul. Partyzantów (dz. nr 48, obręb 7), - Zgorzelec, ul. Łużycka (dz. nr 15/23, obręb 12), - droga powiatowa nr 2398 D (dz. nr 457, obręb Żarki Średnie), - droga powiatowa nr 2403D (dz. nr 30/2, obręb Dłużyna Dolna), - droga powiatowa nr 2403 D (dz. nr 250, obręb Jędrzychowice), - droga powiatowa nr 2393 D (dz. nr 409, obręb Dłużyna Górna), - Pieńsk, droga gminna nr 103821 D (dz. nr 132, obręb 1), - przy drodze wojewódzkiej nr 296 (poza pasem drogowym, dz. nr 97, obręb Kościelna Wieś), - droga powiatowa nr 2400 D (dz. nr 2024/3, obręb Czerwona Woda), - przy drodze wojewódzkiej nr 296 (poza pasem drogowym, dz. nr 1345/5, obręb Czerwona Woda), - droga wojewódzka nr 350 (dz. nr 98/1, obręb Parowa), - droga wojewódzka nr 297 (dz. nr 134, obręb Kozłów), - droga wojewódzka nr 297 (dz. nr 213, obręb Nowe Jaroszowice), - droga wojewódzka nr 357 (dz. nr 80, obręb 2, miasto Nowogrodziec), - droga powiatowa nr 2271 D (dz. nr 322, obręb Świętoszów), - droga powiatowa nr 2286 D (dz. nr 74, obręb Wilczy Las), - droga powiatowa nr 2272 D (dz. nr 89, obręb Pasternik), Tablice informacyjno-promocyjne zostaną zamontowane w następujących miejscach: - Zgorzelec (dz. nr 3, obręb 1), - Zgorzelec (dz. nr 3, obręb 8), - Zgorzelec (dz. nr 4, obręb 10), - Zgorzelec (dz. nr 36, obręb 12), - Bielawa Górna (dz. nr 238, obręb Bielawa Górna), - Dłużyna Dolna (dz. nr 830, obręb Dłużyna Dolna), - Pieńsk, skwer przy ul. Świerczewskiego (dz. nr 174, obręb 2), - Lasów (dz. nr 192/1, obręb Lasów), - Pieńsk, Szkoła Podstawowa nr 1 (dz. nr 8, obręb Pieńsk), - Lasów (dz. nr 64, obręb Lasów), - Węgliniec, ul. Kolejowa (dz. nr 33/1, obręb Węgliniec), - Stary Węgliniec, ul. M. Konopnickiej (dz. nr 495, obręb Stary Węgliniec), - Czerwona Woda, ul. 3-go Maja (dz. nr 1684, obręb Czerwona Woda), - Ruszów, ul. Żagańska (dz. nr 290, obręb Ruszów), - Bolesławiec, Pl. Wolności (dz. nr 339/11, obręb 9), - Bolesławiec, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego (dz. nr 293, obręb 9), - Bolesławiec, PKS (dz. nr 92/14, obręb 9), - Bolesławiec, ul. Teatralna (dz. nr 251, obręb 9), - Kliczków (dz. nr 72, obręb Kliczków), - Kruszyn (dz. nr 306/3 i 306/6, obręb Kruszyn). Konkretne miejsca zamontowania tablic i witaczy Zamawiający wskaże Wykonawcy bezpośrednio po udzieleniu zamówienia. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1. Prace przy montażu tablic oraz witaczy należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp. 5.2. Przy wykonywaniu w/w prac należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. 5.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych. 5.4. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie zaplecza budowy oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu prac do stanu nie gorszego niż zastany. 5.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 5.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie na terenie budowy źródła poboru energii elektrycznej i wody. 6. Gwarancja. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie minimum 2 usługi polegające na opracowaniu graficznym i wykonaniu tablic, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń zewnętrznych, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań umownych, w szczególności zdarzeń związanych z działaniem sił przyrody, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, pok. nr 14, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Nr projektu: RPDS.06.05.00-02-014/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- Usługi sprzątania pom. biurowych i posesji Sądu Rej. w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 oraz powierzchni biurowych w lokalu OK nr 1 przy Al. Wojska Polskiego 6/1a w Bolesławcu w latach 2026-2027.
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





