eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecZaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Bolesławiec: Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 324188 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż tablic informacyjno-promocyjnych i witaczy w ramach realizacji projektu pn. Odkryj urok Borów Dolnośląskich - kampania promocyjna na rzecz zwiększenia ruchu turystycznego w subregionie Bory Dolnośląskie. 2.Opis techniczny tablic. 2.1. Tablice informacyjno-promocyjne: - Liczba tablic: 19 - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Powierzchnia informacyjna: 4,0 m2 (2,0 x 2,0 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża - 1,0 m. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 4,0 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 0,9 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. 2.2. Tablica informacyjno-promocyjna mała: - Liczba tablic: 1. - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Powierzchnia informacyjna: 1,5 m2 (1,0 x 1,5 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża - 1,0 m. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 3,85 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,2 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. 2.3. Witacze: - Liczba witaczy: 18, w tym 1 tablica o powierzchni informacyjnej 4,8 m2 (2 x 2,4 m2) i 17 tablic o powierzchni informacyjnej 2,4 m2. - Tablica wolnostojąca na bazie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, składająca się z dwóch części składowych: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. - Konstrukcja - rury stalowe O 100 mm. - Panel reklamowy z blachy stalowej ocynkowanej na konstrukcji z profili zimnogiętych 50x30x3. - Powierzchnia zabudowy: powierzchnia fundamentów - ok. 0,5 m2. - Powierzchnia informacyjna: 1 tablica - 4,8 m2 (2 x 1,20 x 2,0 m), 17 tablic - 2,4 m2 (1,20 x 2,0 m). - Wysokość od dolnej krawędzi tablicy do podłoża: 2,2 m - 4 tablice, 1,2 m - 14 tablic. - Opis wykonania robót: tablica wykonana jako gotowa do zainstalowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Konstrukcja wolnostojąca, składająca się z dwóch części: panelu informacyjnego oraz dwóch nóg stalowych z rur o średnicy O 100 mm. Do nóg o długości całkowitej 5,85 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,5 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. Do nóg o długości całkowitej 4,55 m zamocowano śrubami M-15 panel informacyjny z blachy stalowej ocynkowanej. Blachę należy zamontować za pomocą nitów na konstrukcji z profili zimno giętych 50x30x3 łączonych przez spawania. Wszystkie elementy stalowe lakierowane proszkowo. Umiejscowienie konstrukcji polegać będzie na wykonaniu w gruncie wykopu do głębokości 1,2 m, a następnie zabetonowaniu nóg tablicy. - Tablica oklejona folią z naniesioną grafiką z wydruku wielkoformatowego UV lub produktem równoważnym przeznaczonym na długookresowe aplikacje zewnętrzne, dopasowującym się do wielu typów powierzchni aplikacyjnych. Całość zalaminowana transparentną folią. - Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru. Projekty konstrukcji tablic stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Projekt graficzny tablic. Projekt graficzny treści tablic opracowuje Wykonawca. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne informacje oraz materiały, które należy umieścić na tablicach. Wzory projektów graficznych witaczy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Objętość tekstu na tablicach informacyjno-promocyjnych: od 40 % do 60 %, pozostałą część stanowią materiały graficzne i zdjęcia. Jedna tablica zawiera mapę. Szata graficzna tablic powinna być zgodna z kolorystyką zawartą w Koncepcji Subregionalnego Produktu Turystycznego Bory Dolnośląskie. Projekt graficzny tablic powinien być przygotowany zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, zawartymi w aktualnym Poradniku dla Beneficjenta. Logotypy i oznaczenia muszą być opracowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. 4. Lokalizacje tablic. Witacze zostaną zamontowane w następujących miejscach: - Zgorzelec, ul. Zamiejsko-Lubańska (dz. nr 118, obręb 3), - Zgorzelec, ul. Partyzantów (dz. nr 48, obręb 7), - Zgorzelec, ul. Łużycka (dz. nr 15/23, obręb 12), - droga powiatowa nr 2398 D (dz. nr 457, obręb Żarki Średnie), - droga powiatowa nr 2403D (dz. nr 30/2, obręb Dłużyna Dolna), - droga powiatowa nr 2403 D (dz. nr 250, obręb Jędrzychowice), - droga powiatowa nr 2393 D (dz. nr 409, obręb Dłużyna Górna), - Pieńsk, droga gminna nr 103821 D (dz. nr 132, obręb 1), - przy drodze wojewódzkiej nr 296 (poza pasem drogowym, dz. nr 97, obręb Kościelna Wieś), - droga powiatowa nr 2400 D (dz. nr 2024/3, obręb Czerwona Woda), - przy drodze wojewódzkiej nr 296 (poza pasem drogowym, dz. nr 1345/5, obręb Czerwona Woda), - droga wojewódzka nr 350 (dz. nr 98/1, obręb Parowa), - droga wojewódzka nr 297 (dz. nr 134, obręb Kozłów), - droga wojewódzka nr 297 (dz. nr 213, obręb Nowe Jaroszowice), - droga wojewódzka nr 357 (dz. nr 80, obręb 2, miasto Nowogrodziec), - droga powiatowa nr 2271 D (dz. nr 322, obręb Świętoszów), - droga powiatowa nr 2286 D (dz. nr 74, obręb Wilczy Las), - droga powiatowa nr 2272 D (dz. nr 89, obręb Pasternik), Tablice informacyjno-promocyjne zostaną zamontowane w następujących miejscach: - Zgorzelec (dz. nr 3, obręb 1), - Zgorzelec (dz. nr 3, obręb 8), - Zgorzelec (dz. nr 4, obręb 10), - Zgorzelec (dz. nr 36, obręb 12), - Bielawa Górna (dz. nr 238, obręb Bielawa Górna), - Dłużyna Dolna (dz. nr 830, obręb Dłużyna Dolna), - Pieńsk, skwer przy ul. Świerczewskiego (dz. nr 174, obręb 2), - Lasów (dz. nr 192/1, obręb Lasów), - Pieńsk, Szkoła Podstawowa nr 1 (dz. nr 8, obręb Pieńsk), - Lasów (dz. nr 64, obręb Lasów), - Węgliniec, ul. Kolejowa (dz. nr 33/1, obręb Węgliniec), - Stary Węgliniec, ul. M. Konopnickiej (dz. nr 495, obręb Stary Węgliniec), - Czerwona Woda, ul. 3-go Maja (dz. nr 1684, obręb Czerwona Woda), - Ruszów, ul. Żagańska (dz. nr 290, obręb Ruszów), - Bolesławiec, Pl. Wolności (dz. nr 339/11, obręb 9), - Bolesławiec, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego (dz. nr 293, obręb 9), - Bolesławiec, PKS (dz. nr 92/14, obręb 9), - Bolesławiec, ul. Teatralna (dz. nr 251, obręb 9), - Kliczków (dz. nr 72, obręb Kliczków), - Kruszyn (dz. nr 306/3 i 306/6, obręb Kruszyn). Konkretne miejsca zamontowania tablic i witaczy Zamawiający wskaże Wykonawcy bezpośrednio po udzieleniu zamówienia. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1. Prace przy montażu tablic oraz witaczy należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp. 5.2. Przy wykonywaniu w/w prac należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. 5.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych. 5.4. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie zaplecza budowy oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu prac do stanu nie gorszego niż zastany. 5.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 5.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie na terenie budowy źródła poboru energii elektrycznej i wody. 6. Gwarancja. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie minimum 2 usługi polegające na opracowaniu graficznym i wykonaniu tablic, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń zewnętrznych, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań umownych, w szczególności zdarzeń związanych z działaniem sił przyrody, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, pok. nr 14, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Nr projektu: RPDS.06.05.00-02-014/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.