eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa-Wesoła › Zakup sprzętu laboratoryjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Warszawa-Wesoła: Zakup sprzętu laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 324152 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie , ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/warszawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu laboratoryjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Inkubator laboratoryjny z chłodzeniem - 1 szt. Lp. Wymagane parametry 1. zakres temperatur pracy: od -10 stopni C do + 60 stopni C 2. pojemność komory roboczej 240 litrów +/- 10 litrów 3. maksymalne wymiary zewnętrzne (szer. x głęb. x wys.) 700 x 580 x 1620 mm 4. zakres programowania pracy urządzenia: 12 kroków, maks.10 programów powtarzanych od 1 do 99 razy lub w trybie pracy ciągłej, 5. wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej 6. w wyposażeniu 5 półek ze stali nierdzewnej z możliwością regulacji wysokości 7. wymuszony obieg powietrza 8. mikroprocesorowy sterownik PID 9. czytelny wyświetlacz temperatury LCD 10. blokada hasłem panelu sterowania przed nieautoryzowanymi zmianami 11. precyzyjny, elektroniczny czasomierz procesu 12. wizualno-akustyczny alarm odchylenia od zadanej temperatury 13. wizualno-akustyczne zabezpieczenie przed przegrzaniem 14. port kablowy 15. wymagane oświetlenie wnętrza - 15 W lampa uruchamiana w temp. od +5 stopni C do +50 stopni C sterowanie uruchamiane poprzez program 16. możliwość ustawienia odszraniania w trybie manualnym i automatycznym 17. możliwość podłączenia do komputera za pomocą opcjonalnego interfejsu RS 232 18. możliwość zasłonięcia okna w drzwiach zewnętrznych specjalną płytą powstrzymującą dostęp światła 19. drzwi z możliwością zmiany sposobu otwierania - prawo - lewo. 20. gwarancja 24 miesiące 21. oznakowanie CE Zamrażarka laboratoryjna - 1 szt. Lp. Wymagane parametry 1. Zamrażarka laboratoryjna do -30 stopni C 2. Wykonanie szafowe z jedną komorą chłodzenia 3. Pojemność: 270(+/-) 10 litrów 4. Zakres ustawiania temperatury od -20 stopni C do -30 stopni C 5. Dokładność regulacji temperatury +/-1 stopień C 6. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem typu LED 7. Sygnalizacja alarmowa o stanach awaryjnych - wizualna i dźwiękowa 8. Alarmy wizualny i dźwiękowy : zaniku napięcia, zbyt wysokiej temperatury, zbyt niskiej temperatury 9. Wymagane zamknięcia drzwi zamrażarki na klucz 10. Wymagana blokada panelu sterowania przed nieautoryzowanymi zmianami 11. Chłodzenie w zamrażarce oparte na chłodzeniu podpółkowym 12. W wyposażeniu pojemniki na każdej półce, minimalna liczba pojemników - 5 szt. 13. Maksymalne wymiary zewnętrzne: - szerokość: 610 mm - głębokość: 733 mm - wysokość: 1620 mm 14. Wykonanie zewnętrzne: stal malowana 15. Izolacja komory : pianka poliuretanowa 16. Możliwość podłączenia rejestratora kołowego archiwizującego graficznie parametry pracy urządzenia. 17. W przypadku awarii urządzenia dłuższej niż 7dni, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze Chłodziarka laboratoryjna / lodówka laboratoryjna - 1 szt. Lp. Wymagane parametry 1. Wysokość: od 1800 do 2100 mm 2. Szerokość: od 700 do 750 mm 3. Głębokość: od 800 do 850 mm 4. Liczba drzwi: 1 , stal nierdzewna, pełne 5. Układ chłodzenia: kompresor min. 185 W 6. Automatyczne odszraniane: tak 7. Liczba półek w chłodziarce: 4 szt. 8. Sterownik: mikroprocesorowy 9. Regulacja temperatury : tak 10. Oświetlenie wnętrza chłodziarki : tak, automatyczne 11. Regulowane położenie kółek: tak 12. Regulowane położenie półek : tak 13. Wyświetlacz LED (temperatura w komorze chłodzenia, ulokowany nad drzwiami) 14. Alarm temperaturowy: tak 15. Drzwi zamykane na klucz: tak 16. Łączna pojemność robocza : od 600 do 700 litrów 17. Obudowa : stal nierdzewna 18. Wykonanie wnętrza : stal nierdzewna 19. Zakres ustawianej temperatury : od -3 stopni C do +10 stopni C Urządzenia laboratoryjne należy dostarczyć, zainstalować i przeprowadzić szkolenie z obsługi w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła Część II PARAMETRY ODCINAJĄCE (GRANICZNE) Mikroskop laboratoryjny - 1 szt. Lp. Parametr (wymagane warunki minimalne) Tak / Nie 1. STATYW Statyw mikroskopu świetlnego o budowie modułowej, z możliwością rozbudowy o układ do fluorescencji TAK Obrotowy rewolwer do zamocowania min. 5 obiektywów TAK Filtr konwersyjny (wybielający) TAK Tubus binokularny o kącie nachylenia 45 stopni, o polu widzenia min. 20 mm TAK Tubus oraz statyw dla zapewnienia stabilności i trwałości muszą być w całości wykonane z metalu TAK Optyka korygowana do nieskończoności o odległości fokalnej 45mm TAK Okulary 10x o polu widzenia min. 20 mm, oba z korekcją dioptrii oraz muszlami ocznymi TAK Regulacja odstępu między okularami poprzez obrót tubusów okularowych w osi TAK Precyzyjny układ nastawiania ostrości ze współosiowymi pokrętłami mikro oraz makro-metrycznymi z obu stron statywu TAK Położenie pokrętek mikro-makro na tej samej wysokości co pokrętek przesuwu stolika w osiach TAK 2. STOLIK MECHANICZNY Stolik krzyżowy, ruchomy x,y w zakresie 75 x 30 mm, z ceramicznym pokryciem ochronnym, z uchwytem przesuwu po prawej stronie TAK Uchwyt szkiełek TAK 3. KONDENSOR Kondensor obrotowy Abbego o aperturze 0,9-1,25 do pracy w jasnym polu, możliwość pracy w kontraście fazowym i ciemnym polu TAK Możliwość łatwego centrowania TAK Wbudowana, regulowana przysłona aperturowa TAK 4. OŚWIETLENIE Oświetlenie halogenowe wg. Kohleria o mocy 20W wbudowane w stopę mikroskopu TAK Zasilacz stabilizowany wbudowany w statyw TAK Płynna regulacja natężenia TAK Wbudowana w statyw przysłona polowa TAK 5. OBIEKTYWY korygowane na nieskończoność: Plan Achromat 5x/0,12 odległość robocza min. 9,5mm TAK Plan Achromat 10x/0,25 odległość robocza min. 4,4mm TAK Plan Achromat 20x/0,45 odległość robocza min. 0,51mm TAK Plan Achromat 40x/0,65 odległość robocza min. 0,45mm TAK Plan Achromat 100x/1,25 olejowy odległość robocza min. 0,15mm TAK 6. Materiałowa osłona od kurzu TAK 7. Okularowa płytka mikrometryczna TAK 8. Szkiełko podstawowe ze wzorcem mikrometrycznym TAK Mikroskop stereoskopowy - 4 szt. Lp. Parametr (wymagane warunki minimalne) Tak / Nie 1. KORPUS Układ optyczny typu Greenough TAK Zoom 1:7,7 TAK Pole widzenia tubusów min. 23 mm TAK Powiększenia od 6,5x do 50x TAK Pole widzenia 35,4 mm - 4,6 mm TAK Odległość robocza min. 90 mm TAK Wymienne szkło ochronne zapobiegające dostawaniu się do mechanizmu stereoskopowego kurzu TAK 2. STATYW Z OŚWIETLENIEM Statyw mikroskopu ze zintegrowanym oświetleniem ledowym do światła odbitego min. 20W oraz do światła przechodzącego min. 10W TAK Płynna regulacja natężenia obu oświetlaczy TAK Możliwość samodzielnej pracy oraz nakładania obu rodzajów oświetlenia TAK 3. OKULARY Powiększenie 10x TAK Szerokopolowe, pole widzenia 23 mm TAK Osłony gumowe chroniące przed porysowaniem okularów korekcyjnych obserwatora TAK Okulary z miejscem na zamontowanie jako opcji podziałki, siatki czy krzyża w każdym z okularów TAK Możliwość rozbudowy o okulary 16x i 25x TAK 4. Materiałowa osłona od kurzu TAK Należy dostarczyć, zainstalować i przeprowadzić szkolenie z obsługi: Mikroskopu laboratoryjnego z wyposażeniem do analizy obrazu 1 szt. i mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem do analizy obrazu 4 szt w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), 2.2. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3. wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ). 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. 4. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 8. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 10. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 10
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/warszawa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie 05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie 05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17, pokój nr 204, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.