Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Katowice: Zakup wkładów barwiących ( tonerów ) do drukarek i fotokopiarek
Numer ogłoszenia: 324144 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Powstańców 17, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7285800, faks 0-32 7285803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wkładów barwiących ( tonerów ) do drukarek i fotokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Różny sprzęt i artykuły biurowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG, FP, RPK KSU, EEN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wkładów barwiących ( tonerów ) do drukarek i kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
- Coma - Systemy Cyfrowe Sp.j. Janina Łakomy Andrzej Łakomy, ul. Staffa 32, 40-576 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93505,83
Oferta z najniższą ceną: 93505,83 / Oferta z najwyższą ceną: 94664,51
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie obejmuje dostawy tonerów do kserokopiarek i drukarek, które są powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, tj. opisanych jednoznacznie przez typ i model urządzenia do którego mają zastosowanie, a jego wartość nie przekracza progów określonych w art. 11 ust. 8 Ustawy PZP, co daje podstawę do zastosowania trybu określonego w art. 69-73 powołanej wcześniej ustawy, tj. zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Opracowanie dokumentacji dla budynków przy ul. Markiefki 49 i ul. Nowa 3 wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego oraz opracowanie dokumentacji na rozbiórkę budynku przy ul. Markiefki 49
- Wykon.robót w zakres.popr.bezp.ruchu drog.na drodze kraj.nr91w ramach zad.:Poprawa bezpiecz.ruchu drogowego na drodze kraj. nr 91(dawniej nr 1) - zad. nr 1 - przebudowa odcinka Nowa Wieś - Zawada.
- Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych na rzecz KZGM w Katowicach.
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. Grottgera w Katowicach
- Zakup ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- 27/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w tym: tonery, tusze, taśmy i inne materiały eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesięcy"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.