Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Warszawa: Wykonanie remontu dziedzińca znajdującego się przy ulicy Chmielnej w Warszawie - etap II i etap III
Numer ogłoszenia: 323918 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dziedzińca znajdującego się przy ulicy Chmielnej w Warszawie - etap II i etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dziedzińca przy ulicy Chmielnej w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście - etap II, który obejmuje realizację projektu drogowego, realizację projektu oświetlenia, remont istniejących murków oporowychi schodów, realizacje projektu zieleni, na łącznej powierzchni 1334,70 m2 oraz remont fragmentu w północno - wschodniej części dziedzińca - przy schodach do budynku przy ul. Chmielna 10 w Warszawie - etap - III, który obejmuje remont schodów na łącznej pow. 23,5 m2. Układ urbanistyczny ulicy Chmielnej wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-854 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 czerwca 2009 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. ETAP II: 1.Wykonanie prac rozbiórkowych polegających na: rozbiórce nawierzchni z płyt betonowych 30x30 cm - pow. 16,4 m2, rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej - pow. 629 m2, rozbiórce nawierzchni z kostki brukowej - pow. 136,8 m2, rozbiórce wierzchniej betonowej warstwy oraz części podbudowy istniejących schodów betonowych ze spocznikiem - pow. 136,8 m2 UWAGA: kostkę betonową należy spaletować i przewieźć do magazynu ZTP przy ul. Płochocińskiej 29 w Warszawie,przewiduje się możliwość wykorzystania istniejącej kostki kamiennej, 2. Wykonanie prac remontowych polegających na: remoncie istniejącego murka oporowego oznaczonego symbolem M1: (czyszczenie, odgrzybianie, wymiana zniszczonych popękanych cegieł, itp.), remoncie istniejącego murka oporowego oznaczonego symbolem M2: (czyszczenie, zabezpieczenie środkiem grzybobójczym, uzupełnienie istniejących braków, otynkowanie, montaż balustrady ze stali ocynkowanej, itp.), remont schodów terenowych oznaczonych symbolem ST1 - pow. 129,8 cm, (wymiana nawierzchni na nawierzchnię z płyt kamiennych), budowa schodów terenowych z płyt granitowych, oznaczonych symbolem S1 i S2 - pow. 3,7 m2, 3. Wykonanie nawierzchni dziedzińca polegające na: wykonaniu nawierzchni z płyt granitowych 50x50x7 cm na zieleńcu - pow. 14,5 m2, wykonaniu nawierzchni pieszej z płyt granitowych i kostki granitowej - pow. 393,8 m2, wykonaniu nawierzchni pieszo-jezdnej z kostki granitowej - pow. 537,7 m2, 4. Dostawa i montaż elementów małej architektury do której należą: ławki - kubiki - 3 szt., siedziska na murku oporowym - 51 szt., kraty pod drzewa z systemem napowietrzająco - nawadniającym - 4 szt., słupek żeliwny Syrenka - 23 szt., stojak na rowery z prętów i profili stalowych - 7 szt., kosz na śmieci typu York lub równoważny - 3 szt., palisada betonowa 12x18x80 cm - 36 szt., 5. Wykonaniu prac ogrodniczych polegających na: usunięciu krzewów - pow. 79,14 m2, przesadzeniu krzewów - pow. 16,3 m2 przesadzeniu roślin okrywowych w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie; sadzeniu krzewów i roślin okrywowych - 612 szt., rocznej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni, 6. Wykonanie instalacji elektrycznej, której zakres obejmuje: ułożenie kabli - 125 mb, przestawienie latarni ulicznej - 1 szt., montaż punktów oświetleniowych 1617 floor lub równoważnych - 4 szt., montaż punktów oświetleniowych 1733 faro lub równoważnych - 4 szt., montaż listwy oświetleniowej microlised fixe lub równoważnych - 6 szt. II. Etap III: 1.Ukształtowanie spadków terenowych tak, aby woda z terenu inwestycji w całości została odprowadzona do istniejących wpustów, 2.remont schodów terenowych, 3.remont zwieńczeń muru świetlików i izolacja muru. Szczegółowy zakres prac określony jest następującą dokumentacją: Projektami budowlano - wykonawczymi stanowiącymi załącznik nr 1a - etap II (składający się z następujących tomów: TOM I - Projekt zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury, TOM II - Projekt zieleni, TOM III - Projekt instalacji elektrycznych) i 1b - etap III (składający się z projektu zagospodarowania terenu etap III) do SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, Przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3a, 3b i 3c do SIWZ. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Remont dziedzińca przy ul. Chmielnej w Warszawie będzie prowadzony w porozumieniu i współfinansowaniu z Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz Fundacją CEPELIA Polska Sztuka i Rękodzieło podział terenów pozostających we władaniu poszczególnych podmiotów stanowi załącznik graficzny - załącznik nr 13 do SIWZ 2.Zaleca się Wykonawcom zapoznanie z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 3.W etapie III część prac remontowo - budowlanych będzie prowadzona na istniejącym stropie w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność aby nie naruszyć istniejącego stropu (powierzchnia 3,34m2) 4.Ze względu na okres, w jakim będą wykonywane roboty - IV kwartał 2011 roku i możliwość wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca przy wycenie robót powinien uwzględnić możliwość ich wykonania nawet przy ujemnych temperaturach otoczenia poprzez zastosowanie namiotów i nagrzewnic dla zapewnienia kontynuowania i zakończenia prac w terminie. 5.Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych materiałów do podanych w dokumentacji projektowej na równoważne zamienniki posiadające stosowne atesty i certyfikaty, w uzgodnieniu z Zamawiającym i po jego akceptacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.65.50 - 45.23.65.50 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania z ofertą w wysokości: 17 000zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie nawierzchni kamiennych (z płyt i/lub kostki) o powierzchni min. 1000 m2 każda, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 8a do SIWZ; b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: budowę lub remont schodów terenowych o konstrukcji z betonu i/lub kamienia i wartości minimum 100 000 PLN, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem 8a do SIWZ, c) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wykonanie nasadzeń min. 300 sztuk krzewów i/lub roślin okrywowych, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 8b do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca dysponuje: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, która musi mieć co najmniej dwu letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych i porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiadać zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r. ), pełniącą funkcję kierownika budowy, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym; c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym; d) jedną osobą posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbytą po zakończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub posiadająca zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) - pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych. Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, tj. 2008, 2009 i 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 1 500 000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki nr 10a lub nr 10b do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości prac znajdujących się w przekazanym przedmiarze robót, który stanowi załączniki nr 3a, 3b, 3c do SIWZ. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych od pkt. 23 do pkt. 27 SIWZ. 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4.Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 5.Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów określonych w pkt 11.2 SIWZ - wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok 6 (IVp.) cena formularza 50 zł. Kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: ZTP CITI BANK HANDLOWY Warszawa Nr 91 1030 1508 0000 0005 5089 0046.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Jezuicka 1/3; pokój nr 309 (Kancelaria), piętro III.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
- Przebudowa pomieszczeń łazienek w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kuropatniku
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.