eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowal › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja bezrobotnych w gminie Kowal

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Kowal: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja bezrobotnych w gminie Kowal
Numer ogłoszenia: 323868 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalu , ul. Piwna 33, 87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2842-634, faks 54 2842-363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jedmostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja bezrobotnych w gminie Kowal.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe 22 dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja bezrobotnych w gminie Kowal, w tym: dla 14 osób objętych kontraktami socjalnymi: trening kompetencji społecznych, warsztaty z doradcą zawodowym, kurs Prawo jazdy kat. B, kurs Prawo jazdy kat. C+E, kurs Specjalista wykończenia wnętrz, kurs Magazynier z obsługą wózków jezdniowych, kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, kurs Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, Indywidualny kurs języka angielskiego, kurs Operator koparko - ładowarki, dla 8 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej: trening kompetencji społecznych, warsztaty z doradcą zawodowym, warsztaty umiejętności wychowawczych, kurs Mała gastronomia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował i zakończył co najmniej 3 kompleksowe usługi szkoleniowe w zakresie zgodnym lub zbliżonym z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), przy czym wartość każdej ze wskazanych w wykazie usług winna wynosić nie mniej niż 50.000,00 złotych brutto. Przez kompleksowe usługi Zamawiający rozumie wykonanie usługi dla jednego podmiotu obejmującej co najmniej warsztaty/szkolenia motywacyjne (z psychologiem/psychoterapeutą/trenerem warsztatu psychologicznego i doradcą zawodowym) oraz kursy zawodowe.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia (dotyczy każdego kursu oddzielnie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) oraz przeprowadziła co najmniej trzy kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki odpowiadającej zajęciom/tematyce danego kursu/szkolenia (zgodnie z opisem przedmiotu zamówieni) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ: 1) dla szkoleń Trening kompetencji społecznych, Warsztaty umiejętności wychowawczych, dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub psychoterapii lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje trenera warsztatu psychologicznego, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze psychologa lub psychoterapeuty lub trenera warsztatu psychologicznego, min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkoleń, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym 2. dla szkolenia Warsztaty z doradcą zawodowym dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie wyższe i licencję doradcy zawodowego I stopnia, min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkolenia, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym 3. dla kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej a) w zakresie zajęć teoretycznych: dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i marketingu- wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i marketingu lub wykształcenie wyższe i ukończoną Akademię Trenerów Sprzedaży, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; b) w zakresie zajęć praktycznych: dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie minimum średnie, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej związanej z obsługą kas fiskalnych, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu w zakresie obsługi kas fiskalnych, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 4) dla kursu Specjalista wykończenia wnętrz; wykształcenie średnie techniczne, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym 5) dla kursu Mała gastronomia dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: a) w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, b) w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie minimum średnie, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia 6) dla kursu Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: a) w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe, ukończone studia podyplomowe w zakresie pomocy społecznej, tytuł organizatora pomocy społecznej, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe specjalność: praca opiekuńcza i praca socjalna, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia 7) dla kursu Indywidualny kurs języka angielskiego dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie wyższe (filologia angielska), przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia 8) dla kursu Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: od min. 3 lat czynne kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) w zakresie kursu prawa jazdy kat. B, min. 3-letnie doświadczenie w charakterze instruktora prawa nauki jazdy w zakresie kat. B 9) dla kursu Prawo jazdy kat. C+E dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: od min. 3 lat czynne kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) w zakresie kursu prawa jazdy kat. C+E, min. 3-letnie doświadczenie w charakterze instruktora prawa nauki jazdy w zakresie kat. 10) dla kursu Operator koparko - ładowarki dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: a) w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie minimum średnie, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym; b) zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: uprawnienia operatora koparko - ładowarki, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. roczne doświadczenie jako instruktor praktycznej nauki zawodu 11) dla kursu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada: wykształcenie minimum średnie, imienny certyfikat w zakresie metodyki prowadzenia nauki jazdy i teorii na kursach dla kierowców wózków jezdniowych wydany przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego, osoba wskazana do prowadzenia zajęć z zakresu bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych powinna dodatkowo posiadać zaświadczenie imienne w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wydane przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego, przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne, min. 3 - letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Wykaz szkoleń wraz z dowodami, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie 3. Oświadczenie o okolicznościach wymienionych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej notarialnie określające zakres umocowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, jeśli wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji treningu kompetencji społecznych - 2
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów umiejętności wychowawczych - 2
  • 4 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów z doradcą zawodowym - 2
  • 5 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Prawo jazdy kat. B - 2
  • 6 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Operator koparko - ładowarki - 2
  • 7 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Mała gastronomia - 2
  • 8 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Specjalista wykończenia wnętrz - 2
  • 9 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych - 2
  • 10 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Indywidualny kurs języka angielskiego - 2
  • 11 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Prawo jazdy kat. C+E - 2
  • 12 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 2
  • 13 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 2
  • 14 - Ilość wykonanych szkoleń - 26

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (zgodnie z art. 144 ustawy Pzp) w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy, i) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 2. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby/osób prowadzącej/ych szkolenia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej szkolenia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej szkolenia jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy. 3. W przypadku obiektywnie pojawiających się okoliczności Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób w poszczególnych szkoleniach. Przy czym Zamawiający zastrzega, że ogólna ilość osób przewidywana do objęcia wsparciem w formie szkoleń, zgodnie z Załącznikiem nr 1 (tj. łącznie 22 osoby) nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkowal.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piwna 33, 87 - 820 Kowal.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piwna 33, 87 - 820 Kowal.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywizacja bezrobotnych w gminie Kowal jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.