Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 323842 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Ciecierzyn: Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji
i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303095-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny
1061308300082, ul.
Elizówka
,
21003
Ciecierzyn, państwo
, woj.
lubelskie, tel.
817 568 810, faks
817 563 941, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BOR03.2610.6.2016.AP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: a. SKODA OCTAVIA 1.6 FSI ( 85 kW ) w ilości 1 sztuka, rok produkcji 2008 Przykładowy nr VIN: TMBDB21Z882245133 b. SUZUKI SX4 1.6 16V 4X4 ( 88 kW ) w ilości 2 sztuk, rok produkcji 2010 Przykładowy nr VIN: TSMEYB21S00524895 c. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 9 sztuk, rok produkcji 2010 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00501066 d. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 15 sztuk, rok produkcji 2011 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00513494 e. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00580803 f. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 10 sztuk, rok produkcji 2012 Przykładowy nr VIN: UU1HSDARN47846169 g. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: UU1HSDC5G50167769 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej "usługami" lub "usługami naprawczymi" obejmuje: 1) przeglądy okresowe pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) naprawy blacharskie i lakiernicze, 4) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie z zastrzeżeniem, że w obu przypadkach stacje serwisowe znajdować się będą nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi naprawcze i przeglądy były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającym wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda, marki Suzuki i marki Dacia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
34300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT126016.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 155000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.