Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Łódź: Prace konserwatorskie i budowlane w saloniku Pałacu Schweikerta przy ul. Piotrkowskiej 262/264 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 323810 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studiów Europejskich - Instytut Europejski , ul. Piotrkowska 262/264, 90-361 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2910300, faks 042 6370586.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ie.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie i budowlane w saloniku Pałacu Schweikerta przy ul. Piotrkowskiej 262/264 w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwatorskie i prace budowlane w saloniku Pałacu Schweikerta przy ul. Piotrkowskiej 262/264 w Łodzi w niżej wymienionym zakresie: 1. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej detali architektonicznych saloniku, w szczególności sztukaterii sufitu. 2. Odtworzenie sztukaterii sufitu wraz z odspojonym tynkiem sufitu. 3. Odrestaurowanie lub częściowa wymiana sztukaterii na ścianach saloniku. 4. Wykonanie demontowalnych pokryw zapewniających dostęp do wałów żaluzji okiennych, z przymocowaniem do pokryw sztukaterii znajdującej się w obrysie powierzchni pokryw. 5. Wymiana zasypki znajdującej się na ślepym pułapie stropu nad salonikiem na izolację akustyczna z wełny mineralnej. 6. Malowanie saloniku (aktualnie sali seminaryjnej 103).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium wysokości 6 tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni spełnić warunki określone w SIWZ oraz wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje wynikające z dokumentów dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych. 3. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 3 lat usług konserwatorskich i robót budowlanych w obiektach zabytkowych, odpowiadających rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tysięcy zł. brutto. 4. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierownika budowy/robót (uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zaświadczenie o wpisie na listę członków samorządu zawodowego, zaświadcz. potwierdzające praktykę przy wykonywaniu prac w obiektach zabytkowych). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o podwykonawcach. 7. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę nie mniej niż 200 tysięcy zł. 8. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zam. publ. 10. Kosztorys ofertowy. 11. Zaakceptowany wzór umowy. 12. Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - długość udzielonej gwarancji - 0.3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ie.lodz. pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Studiów Europejskich - Instytut Europejski
90-361 Łódź
ul. Piotrkowska 262/264.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Fundacji Studiów Europejskich - Instytut Europejski 90-361 Łódź ul. Piotrkowska 262/264.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace będą finansowane z dotacji udzielonej przez Urząd Miasta Łodzi..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia studia nagrań Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczestników oraz kadry kolonii w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.