Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Gościeradów: Modernizacja i adaptacja łazienek w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów zgodnie z decyzją Nr 408/2009.
Numer ogłoszenia: 323556 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381147, faks 0-15 838-11-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfoon.lublin.pl/~dpsgoscieradów/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i adaptacja łazienek w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów zgodnie z decyzją Nr 408/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z Modernizacją i adaptacją łazienek w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów zgodnie z decyzją Nr 408/2009. Budynek pałacu podlega ochronie konserwatorskiej. Prace winny być wykonane zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, w którym przebywają osoby niepełnosprawne. W związku z powyższym sposób prowadzenia robót i ich zabezpieczenie musi uwzględniać normalne funkcjonowanie tych osób i personelu zatrudnionego w DPS. ZAKRES ROBÓT Zakres robót obejmuje remont i adaptację łazienek - polegające na przystosowaniu łazienek nr 1, 13 i 27 dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku pałacowym DPS w Gościeradowie, / w tym na wymianie tynków, płytek ściennych i podłogowych, istniejącej instalacji wod-kan , c.o. i elektrycznej (oraz ew. korekty wentylacji) wraz z odpowiednim osprzętem/. Całość robót musi być wykonana zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, zezwoleniem konserwatorskim, sztuką budowlana i obowiązującymi przepisami. DANE TECHNICZNE: Wykonane roboty modernizacyjno-adaptacyjne będą w następujących pomieszczeniach: Łazienka nr 1- powierzchnia użytkowa -ok. 27,56 m2 Łazienka nr 13- powierzchnia użytkowa -ok. 19,96 m2 Łazienka nr 13- powierzchnia użytkowa -ok. 23,23 m2 Przedsięwzięcie będzie realizowane wewnątrz budynku pałacu DPS, łazienka nr 1 znajduje się na parterze budynku, łazienka nr 13 i 27 znajduje się na piętrze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art.24 ust 1 i 2. z dnia 29 stycznia 2004r-ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie ważnej oferty wraz z wymienionymi w SIWZ załącznikami. Chetni do wzięcia udziału w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót o podobnym charakterze oraz muszą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym,technicznym i ekonomicznym umożliwiającym zrealizowanie zadania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Oferty- Załącznik nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty: -Oświadczenie Wykonawcy, że że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp- Załącznik nr 2 -Wypełniony formularz Planowany zakres robót- Załącznik nr 3 -Wypełniony formularz Wykaz stawek i narzutów - Załącznik nr 4 -Koncesję, zezwolenie lub licencję,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności,wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonanych przez nich czynności; -Dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, , polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Aktualne certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa zgodności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/dpsgos.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sspecyfikację istotnych warunków zamówienia mozna uzyskać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego- biuro- w godz. 8-15
Dom Pomocy Społecznej
Folwark 20
23-275 Gościeradów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 11:50, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Gościeradowie przy ul. Folwark 20 w biurze, w sekretariacie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.