eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › sukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Tarnów: sukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 323503 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów używanych w Centralnej Sterylizatorni dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na całość przedmiotu zamówienia lub na poszczególne zakresy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 73.43.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie odpowiednie do wykonania zamówienia. W tym zakresie wykonawca jest zobligowany do złożenia oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia w szczególności: 1) oświadczenia, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa rejestracji. 2) Przedłożenia do Zakresu I: 1. Do pozycji 1-3 wymagana jest karta danych technicznych wystawioną przez producenta papieru potwierdzająca parametry zgodne z normą 868-2 i wymagania SIWZ 2. Należy także dostarczyć próbki papieru do poz. 1,2,3 opisane przez Wykonawcę o wymiarach 50x50 cm 3) Przedłożenia do Zakresu II: 1. Poz. 1,2 - wymagana karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą 868 -2 2. Poz. 1,2 - należy także dostarczyć próbki włókniny do poz. 1,2 opisane przez Wykonawcę o wymiarach 50x50 cm 4) Przedłożenia do Zakresu V: 1. Karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry zgodne z normą 868-3, 868-5 2. Do testacji: poz 1 do 8 należy dostarczyć rękaw o długości 50 cm ( dot. każdej pozycji) 5) Przedłożenia do Zakresu VI: 1. Wymagana karta charakterystyki produktu niebezpiecznego 2. Do testacji: 1 nabój 6) Przedłożenia do Zakresu VII: 1. Poz. 1 - Należy dołączyć zaświadczenie od producenta o czasie zabicia spor bakteryjnych w temp 121°C i 134°C 2. Poz. 4, 5 - Należy dołączyć dokument producenta potwierdzający przeznaczenie z wyszczególnieniem czasów i parametrów stosowania 7) Przedłożenia do Zakresu VIII: 1. poz 1 - Należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzająca parametry i zgodność z EN 867-4, 2. poz. 2 - Należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzający klasę wskaźnika, 8) Przedłożenia do Zakresu IX: 1. poz 1 - Należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzająca parametry i zgodność z EN 867-4, 2. poz. 2 - Należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzający klasę wskaźnika, 9) Przedłożenia do Zakresu X: 1. Poz. 1,2 - Wymagane oświadczenie producenta o klasie i parametrach działania. Poświadczenie niezależnej instytucji notyfikowanej o klasie wskaźnika 2. Poz. 3,5 - Wymagane oświadczenie producenta o klasie i parametrach działania. 3. Do testacji: poz 1-5 należy dostarczyć po 50 szt. W oryginalnych opakowaniach

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 2 ust. 7. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w szczególności, gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki pok. 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAPIER ZIELONY KREPOWANY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 120x120 cm. Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 100x100 cm Papier zielony krepowany do sterylizacji o wymiarach 75x75 cm. Papier absorbcyjny do wykładania tac narzedziowych o wymiarach 30x30 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WŁÓKNINA NIEBIESKA DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włoknina niebieska do sterylizacji o wymiarach 100x100 cm. Włoknina niebieska do sterylizacji o wymiarach 75x75 cm. Papier z włókniną, pakowane naprzemiennie, dwukolorowe o wymiarach 100x100 cm Papier z włókniną, pakowane naprzemiennie, dwukolorowe o wymiarach 75x75 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TAŚMY STERYLIZACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma wskaźnikowa kontrolna do sterylizacji parą wodna, zamykająca pakiety szerokości: 19 mm.x 50 m Taśma wskaźnikowa kontrolna do sterylizacji suchym gorącym powietrzem, zamykająca pakiety szerokości:19 mm x 50 m. Taśma samoklejąca, zamykająca pakiety, bez wskaźnika szerokości: 19 mm x50m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TAŚMA samoklejąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma samoklejąca, neutralna, wzmocniona (do włókniny) zamykająca pakiety, bez wskaźnika szerokości: 19 mm x50m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RĘKAWY FOLIOWO PAPIEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 75 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 100 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku i formaldehydzie etylenu szer. 150 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 200/210 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 250 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 50 mm, 200 m w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 300/330 x 60/80x 100 w rolce Rękaw papierowo - foliowy płaski, z testem do sterylizacji parowej, w tlenku etylenu i formaldehydzie szer. 380/420 x 66/100x 100 w rolce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NABOJE GAZOWE DO TLENKU ETYLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje do tlenku etylenu do zastosowania w autoklawie typu Steri - VAC 5 XL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: BIOLOGICZNE WSKAŻNIKI FIOLKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 24 do 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temp. 121°C i 134°C. Biologiczny wskaźnik fiolkowy, umożliwiający otrzymanie wyniku po 48 godz. do biologicznej kontroli procesu sterylizacji tlenkiem etylenu. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji formaldehydem , czas inkubowania 5 do 14 dni. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus stereotermophilus, w temperaturze 121°C - 20 min i 134°C - 15 min czas inkubowania 7 do 14 dni. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji gorącym suchym powietrzem w nadciśnieniu w postaci krążka lub paska bibuły nasączonego szczepami Bacillus subtilis, czas inkubowania 5 do 14 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TESTY I PRZYRZĄDY TESTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy pakiet kontrolny Bowie- Dicka , temp. 134°C , czas 3,5 min, czytelną (jednoznaczną zmianą koloru arkusza testowego, zgodny z normą 867-4 Przyrząd testowy typu Helix ze wskaźnikiem chemicznym klasy VI do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną , laminowany, samoprzylepny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TESTY I PRZYRZĄDY TESTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd testowy typu Helix ze wskaźnikiem chemicznym do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu , samoprzylepny, Test skuteczności mycia w myjniach ultradźwiękowych z możliwością archiwizacji. substancja wskaźnikowa umieszczona na metalowej płytce. W komplecie uchwyt. Op. 50szt Testy do kontroli mycia endoskopów giętkich w myjniach mechanicznych kompatybilny z posiadanym przyrządem Peger, zawierający dwa rodzaje substancji wskaźnikowej tj. krew i polisacharyd.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: TESTY CHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test chemiczny zintegrowany klasy 5 wg. ISO 11140-1 z ruchomą substancją wskaźnikową, sprawdzający przebieg procesu sterylizacji w parze wodnej w nadciśnieniu, w temp. 121st.C i 134st.C. Możliwość wieloletniej archiwizacji bez utraty wyników. Test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji w parze wodnej w nadciśnieniu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. Test chemiczny zintegrowany klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji tlenkiem etylenu, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis. Zintegrowany wskaźnik wieloparametrowy do kontroli przebiegu procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem w postaci rurek Nietoksyczny test chemiczny wieloparametrowy klasy 4 wg ISO 11140-1 sprawdzający przebieg procesu sterylizacji formaldehydem, zmiana barwy jednoznaczna i łatwa do interpretacji, z miejscem na opis..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: TESTY DO KONTROLI DEZYNFEKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do kontroli procesu mycia narzędzi medycznych myjni - dezynfektorze naśladujący substancje testową opisana w normie EN 15 883 Test do kontroli dezynfekcji termicznej służący do wykazania czy dezynfekowany sprzet był poddany medium o temperaturze 93° C przez 10 min. Test do kontroli dezynfekcji termicznej służący do wykazania czy dezynfekowany sprzet był poddany medium o temperaturze 90° C przez 5 min..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: TACE NARZĘDZIOWE W POSTACI KOSZYKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, wykonane elektropolerowanej siatki kwasoodpornej z przeznaczeniem do mycia narzędzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradźwiękowych ), suszenia , dezynfekcji , sterylizacji narzędzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie, o wymiarach 480x 250x 70 mm Tace narzędziowe w postaci koszyków z uchwytami, zamykane do sterylizacji w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie sztywnych elementów optycznych, zawierające uchwyty pozwalające utrzymać we właściwym miejscu 2 optyki endoskopowe Wymiary kosza 460x80x52, Do optyk sztywnych Stortz, Hopkins II 300, 27005AB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ETYKIETY, KOPERTY I METKOWNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety podwójnie samoprzylepne wyposażone w test procesu sterylizacji parą wodną, z pięcioma miejscami informacyjnymi. Druk w poprzek taśmy, możliwość zastosowania do metkownicy trójrzędowej. (500 szt. na rolce) Koperty do przechowywania dokumentacji procesu z nadrukowanymi tabelami protokółów procesu Metkownica trójrzędowa . Przyrząd kompatybilny z pozycjami 1 ,2 Koperty do przechowywania dokumentacji procesu mycia i dezynfekcji w myjniach mechanicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KOSZYKI Z SIATKI DO MYCIA NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyk z zamknieciem na drobne elementy, wyposażenie endoskopów, wykonanych z siatki o bardzo małej srednicy oczek 1,6x1,6x0,71 mm z przeznaczeniem do mycia narzedzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradzwiękowych), suszenia, dezynfekcji, sterylizacji narzedzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie. O wymiarach 80x80x40mm Koszyk z zamknieciem na drobne elementy, wyposażenie endoskopów, wykonanych z siatki o bardzo małej srednicy oczek 1,6x1,6x0,71 mm z przeznaczeniem do mycia narzedzi medycznych ( natryskowego w myjkach dezynfektorach i w myjkach ultradzwiękowych), suszenia, dezynfekcji, sterylizacji narzedzi w parze wodnej, tlenku etylenu, formaldehydzie. O wymiarach 80x0x30mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: KASETY NA NARZEDZIA DLA OKULISTYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety dla potrzeb okulistyki przeznaczone na drobne narzędzia mikrochirurgiczne wykonane z materiału przenaczonego do steryliacji parowej. Dno kasety wyłożone matą silikonową, pokrywa z filtrem i zaciskami. Wymiary 260mmx160mmx40mm Kasety dla potrzeb okulistyki przeznaczone na drobne narzędzia mikrochirurgiczne wykonane z materiału przenaczonego do steryliacji parowej. Dno kasety wyłożone matą silikonową, pokrywa z filtrem i zaciskami. Wymiary 149mmx250mmx40mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: SZCZOTKA DO MANUALNEGO MYCIA NARZĘDZI+ OSŁONKI NA OSTRZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka do manualnego mycia narzędzi. Długość 270mm, wysokość włosia 14mm Szczotka okrągła do manualnego mycia narzędzi o średnicy 60mm Szczotka do manualnego mycia narzędzi. Mała o długości 185mm, wysokość włosia 14mm Papierowe osłonki do zabezpieczenia ostrych i delikatnych narzędzi do zastosowania w sterylizacji parowej, tlenkiem etylenu Przeźroczyste osłonki na ostrza do zabezpieczenia końcówek i ostrych narzędzi z mozliwością wizualnej identyfikacji do zastosowania w sterylizacji parowej tlenkiem etylenu Osłonki na ostrza zabezpieczające dłuta oraz inne ostre narzędzia podczas sterylizacji oraz transportu do zastosowania w sterylizacji parowej tlenkiem etylenu Faliste giętkie czyściki do czyszczenia długich kanałów rozmiar 15mm/5m Faliste giętkie czyściki do czyszczenia kanałów o wąskim przekroju rozmiar 12mm/30cm - miękki Faliste giętkie czyściki do czyszczenia kanałów o wąskim przekroju rozmiar 15mm/30cm - szorstki Faliste giętkie czyściki do czyszczenia kanałów o wąskim przekroju rozmiar 3mm/5m - szorstki Faliste giętkie czyściki do czyszczenia kanałów o wąskim przekroju rozmiar 3mm/10m - miekki szczotka do czyszczenia diatermii- zestaw 10mm + 15 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.