eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemkówRemont i konserwacja istniejących stawów nr 1 i 2 wraz z odcinkami rowów doprowadzających i odprowadzających wodę w parku miejskim w Przemkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Przemków: Remont i konserwacja istniejących stawów nr 1 i 2 wraz z odcinkami rowów doprowadzających i odprowadzających wodę w parku miejskim w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 323502 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja istniejących stawów nr 1 i 2 wraz z odcinkami rowów doprowadzających i odprowadzających wodę w parku miejskim w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacja istniejących stawów nr 1 i 2 wraz z odcinkami rowów doprowadzających i odprowadzających wodę w parku miejskim w Przemkowie. 1) Lokalizacja Projektowane do przeprowadzenia robót remontowo-konserwacyjnych stawy nr 1 i 2 wraz z rowami doprowadzającymi do nich i odprowadzającymi z nich wody zlokalizowane są na działce nr 479-1 obręb Przemków, na terenie parku miejskiego w Przemkowie, powiat polkowicki, województwo dolnośląskie. 2) Opis terenu inwestycji Obecnie teren przedmiotu inwestycji (stawy nr 1 i 2 wraz z rowami doprowadzającymi i odprowadzającymi wody) pokryty jest wodami powierzchniowymi, usytuowanymi w niecce terenowej parku miejskiego, zasilanymi w wody rowami melioracji szczegółowej. Rowy prowadzą wody z przyległych do nich terenów rolnych, leśnych i parkowych, opadających w kierunku niecki ze stawami parkowymi nr 1 i 2. Projektowane do wykonania roboty ziemne, związane z odmulaniem dna i naprawą skarp stawów nr 1 i 2 oraz rowów doprowadzających i odprowadzających wody, mają na celu zatrzymanie wód z naturalnych spływów terenowych, w tym z topniejących wczesną wiosną śniegów jak i z opadów atmosferycznych w trakcie roku, które będą podtrzymywane w obu zbiornikach. Przy wykonaniu projektowanych robót ziemnych należy zachować wymogi normy PN 83-8836-02. Teren pod projektowanymi do remontu i konserwacji stawami i rowami melioracji szczegółowej jest całkowicie nieuzbrojony. W dnie stawów i rowów zalega namuł o miąższości 20 - 40 cm oraz w dnie i na skarpach stawów i rowów zalegają pozostałości niepożądanej roślinności. 3) Podstawowe dane gruntowe Dla potrzeb rozpoznania warunków gruntowych, występujących na terenie objętym opracowaniem projektowym, dokonano oględzin gruntu wydobytego z wykopu na omawianym obszarze z głębokości do 0,50 m. Wydobyty namuł z dna stawów nr 1 i 2 oraz odcinków rowów melioracji szczegółowej zostanie załadowany na jednostki transportowe i wywieziony na składowisko odpadów stałych, wskazane przez Inwestora, zlokalizowane w odległości do 3,0 km od miejsca prowadzenia robót remontowo-konserwacyjnych. Grunt uzyskany z niwelacji skarp stawów nr 1 i 2 oraz odcinków rowów zostanie wbudowany w te skarpy w celu uzupełnienia wypłukanych ubytków i regulacji kątów ich nachylenia. 4) Ogólny opis inwestycji Inwestycja o charakterze remontowo-konserwacyjnym istniejących obiektów i budowli polegać będzie na przeprowadzeniu prac związanych z usunięciem roślin i namułu z dna stawów nr 1 i 2 warstwą o grubości namułu: 20 - 40 cm, z nadaniem profilu dna stawów od ich osi w kierunku rowów odprowadzających z nich wody. W zakres prac remontowo-konserwacyjnych wchodzą również remonty istniejących ubezpieczeń skarp stawów nr 1 i 2 z płyt ażurowych betonowych, opartych na palisadach wykonanych z melioracyjnych palików drewnianych O 6 - 9 cm oraz wymiana zmurszałego ubezpieczenia stopy skarpy kiszką faszynową O 20 cm pojedynczą - staw nr 2. Remontem w obrębie stawów nr 1 i 2 zostaną objęte również wloty i wyloty istniejących przepustów O 1000 i 800 mm z piętrzeniem za pomocą zastawek drewnianych oraz istniejące przepusty bez piętrzenia O 400 mm na rowach doprowadzających wodę do stawu nr 1. Istniejący rurociąg O 300 mm zasilający staw nr 1 podlega wymianie na długości 45,0 m wraz z wlotem i wylotem. Renowacja -remont istniejącego drenowania. 5) Krótka charakterystyka inwestycji podstawowej Za inwestycję podstawową uważa się remont i konserwację istniejących stawów ziemnych nr 1 i 2 w istniejącym obrysie, z nadaniem pożądanego profilu dna i skarp oraz z odbudową ich podstawowych elementów składowych, którymi są istniejące na dopływie wloty i na odpływie wyloty istniejących przepustów z piętrzeniem (zastawki z wymianą szandorów). Zakres prac remontowo-konserwacyjnych: 1) Odmulenie istniejących stawów nr 1 i 2 warstwą o grubości namułu: 20 - 40 cm a) wywóz na odległość do 3,0 km wydobytego namułu i odpadów mineralnych na składowisko odpadów stałych. 2) Remont istniejących ubezpieczeń skarp kiszką faszynową oraz z płyt ażurowych opartych na palisadzie drewnianej z palików melioracyjnych O 6 - 9 cm - staw nr 1 i 2 3) Remont wlotów i wylotów istniejących przepustów z piętrzeniem (zastawki z wymianą szandorów) dla stawów nr 1 i 2 4) Remont wlotów i wylotów istniejących przepustów bez piętrzenia na rowach doprowadzających wodę do stawu nr 1 5) Odmulenie i konserwacja odcinków rowów melioracyjnych na zasilaniach i odpływach ze stawów nr 1 i 2 6) Remont istniejącego rurociągu z rur. O 300 mm: a) wymiana uszkodzonego odcinka rurociągu, b) wymiana uszkodzonego drenowania niesystematycznego wyznaczonego terenu, przyległego do stawu nr 1, c) naprawa przyczółków. 7) Uporządkowanie terenu po robotach remontowo-konserwacyjnych 8) Plantowanie skarp i terenu w pasie technologicznym wraz z dokonaniem obsiewu bez nawożenia mieszanką traw dobraną do istniejącego środowiska (istniejącej powierzchni biologicznie czynnej). 9) Renowacja istniejącego drenowania. 6) Charakterystyka inwestycji towarzyszących i związanych Na potrzeby związane z użytkowaniem stawów nr 1 i 2 należy wykonać remont istniejących przepustów, wymianę uszkodzonych (załamanych) odcinków przepustów (rurociągów) z rur betonowych O 400 mm a także remont wlotów i wylotów tych przepustów z piętrzeniem (zastawki z wymianą i osadzeniem szandorów) i bez piętrzenia. Elementem kończącym ten zakres robót będzie naprawa ich uszkodzonych przyczółków. Wymieniane odcinki rur przepustowych należy ułożyć na podsypce piaskowo-żwirowej grubości 10 cm nie zawierającej cząstek większych niż 20 mm. Nad przewodem należy wykonać zasypkę gruntem rodzimym przepuszczalnym i następnie zagęszczać do uzyskania stopnia zagęszczenia 90% ZM Proctora. W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew i krzewów a także innych elementów należących do kompozycji parku. Należy ustanowić strefy ochronne dla drzew znajdujących się w granicach obszaru opracowania oraz w odległości 3m od niego. Minimalna wielkość strefy ochronnej powinna być równa obrysowi korony danego drzewa. W strefach ochronnych nie wolno lokalizować przejazdów dla pojazdów oraz składować materiałów budowlanych. Ze stref ochronnych wyłączone są istniejące utwardzone ścieżki i placyki. Na czas prowadzenia prac, w miejscach gdzie wymagany do prowadzonych prac jest ciężki sprzęt, w pobliżu drzew należy zastosować ogrodzenia ochronne drzew, które należy wznieść przed rozpoczęciem prac. Ogrodzenie należy wznieść w odległości min. 1 m od pnia drzewa. Jeśli uwarunkowania terenu nie pozwalają na zachowanie tej odległości to należy drzewo zabezpieczyć bezpośrednio przy pniu i korzeniach . Nie wolno w tym celu stosować elementów mogących uszkodzić drzewo np. gwoździ. W czasie trwania prac ustanowione strefy ochronne i ogrodzenia drzew powinny być bezwzględnie uszanowane i niemodyfikowane Teren po zakończonych robotach remontowo-konserwacyjnych uporządkować usuwając zabezpieczenia drzew. Następnie dokonać ostatecznego plantowania skarp i terenu w pasie technologicznym wraz z dokonaniem obsiewu bez nawożenia mieszanką traw dobraną do istniejącego środowiska (istniejącej powierzchni biologicznie czynnej). 7) Uwagi dla kierownika budowy: Kierownik budowy (robót) jest obowiązany prowadzić dziennik budowy lub rozbiórki oraz umieścić na budowie lub rozbiórce w widocznym miejscu tablice informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Obszar oddziaływania obiektu, o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy - Prawo budowlane, obejmuje nieruchomości: działkę nr: 479-1, w m. Przemków, obręb Przemków, jednostka ewidencyjna Przemków-miasto. 8) UWAGA: a) Zakres prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru robót. b) Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. c) Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. d) Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wysokość wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 zamówienia potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę. Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty (min. 2) polegające na remoncie-konserwacji zbiorników wodnych na wartość minimum 100.000,00 zł każda. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 6 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia w zakresie melioracji wodnych lub inżynierii wodnej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w specjalizacji techniczno-budowlanej - obiekty budowlane melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisanego na aktualną listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (tj. Izby Inżynierów Budownictwa) oraz doświadczenie w wykonawstwie robót podobnych do przedmiotu zamówienia, a także zatrudnia średnio w ciągu roku min. 10 osób w tym jedną na szczeblu personelu kierowniczego w okresie 3 ostatnich lat. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca złoży oświadczenia i wykaz, których wzór stanowi załączniki do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach: 1) Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku: a) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia na realizację robót dodatkowych lub zamiennych, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, uzupełniającego, b) w przypadku stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonania zmian w dokumentacji projektowej, c) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego,w trakcie realizacji robót lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sił wyższych), d) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z przyjętą technologią, e) przesunięć podpisania umowy w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, f) zmiany terminu rozliczenia lub przesunięć wypłaty transz dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu podstawowego robót. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie wykonawcy wyliczone w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe i nakłady zawarte w kosztorysie ofertowym. 3) Wystąpienia robót zamiennych, tzn. roboty: a) innego rodzaju niż w dokumentacji projektowej określone w § 1 umowy, b) których wykonania nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a ze względu na odmienne warunki realizacji, technologię wykonania, stosowanych materiałów lub sprzęt nie można rozliczyć zgodnie z zawartą umów, c) których wykonanie jest konieczne do prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy będą rozliczone na podstawie kosztorysów zamiennych przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. 4) Wprowadzenie do obowiązującej treści umowy robót zamiennych nastąpi na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 2 i 3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowie. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu, bądź wprowadzenia zmian do projektu budowlanego i wykonawczego. 7) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.), 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy poprzez: a) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, c) zmiany wysokości kwot w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowego - załącznik do umowy, d) zmiany harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-czasowo-finansowego, zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych (etapów robót), e) w związku z finansowaniem zadania inwestycyjnego ze środków zewnętrznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość spowolnienia lub chwilowych przerw w realizacji robót. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji, zostanie wówczas sporządzony stosowny aneks oraz zmiana harmonogramu rzeczowo-czasowo-finansowego, jeżeli będzie miało to zastosowanie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (punkt informacyjny).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.