eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Polkowice: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice
Numer ogłoszenia: 323499 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307585 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-132/10-00 z dnia 14 marca 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące dostawy, stanowiące odrębne części:1. Zestaw do terapii Biofeedback - Zestaw komputerowy. Minimalne wymogi dotyczące zestawu: Komputer stacjonarny o minimalnych parametrach: System operacyjny Microsoft Windows 7 Profesional PL OEM lub inny równoważny, umożliwiający uruchomienie oprogramowania niezbędnego do obsługi zestawu EEG Biofeedback oraz umożliwi uruchomienie oprogramowania specjalistycznego BioGraph Infiniti bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego w sposób zapewniający pełną funkcjonalność w/w oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem; Procesor dwurdzeniowy; Pamięć Ram co najmniej 3GB; Dysk twardy o pojemności co najmniej 250 GB; Nagrywarka DVD z oprogramowaniem do nagrywania płyt; karta dźwiękowa; co najmniej 2 wolne porty USB; klawiatura , mysz; okablowanie niezbędne do działania komputera; karta graficzna z obsługą trybu dwumonitorowego z pamięcią min. 256 MB; Dwa monitory LCD o przekątnej minimum 19 cali z czasem reakcji nie dłuższym niż 5 ms. Zestaw zostanie przez Wykonawcę dostarczony w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. Dostawa obejmuje dostarczenie wraz z montażem, instalacją poszczególnych elementów oraz niezbędnego oprogramowania oraz uruchomieniem zestawu, po którym zestaw będzie gotowy do natychmiastowego użycia.2. Zestaw mikrofonów - 2 Zestawy dwóch mikrofonów bezprzewodowych do ręki.Zestaw powinien zawierać: Stację odbiorczą. Anteny - 2 szt. Mikrofon do ręki - 2 szt. Zasilacz sieciowy. Baterie do mikrofonów - jeśli są wymagane. Walizka. Instrukcja w języku polskim. Zasięg pracy mikrofonów - min. 50m. Osobna regulacja głośności dla każdego mikrofonu. Mikrofony powinny działać w dwóch niezależnych częstotliwościachMiejscem dostawy będzie: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach im. Arkadego Fiedlera, ul. K.B. Kominka 1, 59-100 Polkowice. Część 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Polkowicach im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Dąbrowskiego 1a, 59-100 Polkowice. Szczegółowe informacje dotyczące miejsca dostawy poszczególnych elementów dostawy przekazane zostaną Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Szczegółowe informacje na temat realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały w załączonym do specyfikacji projekcie umowy. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 14.000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.34.10.00 - Mikrofony .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-132/10-00 z dnia 14 marca 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zestaw do terapii Biofeedback

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GÓRSKI Marek Górski, ul. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2397,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2853,6

  • Oferta z najniższą ceną: 2853,6 / Oferta z najwyższą ceną: 2853,6

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zestaw mikrofonów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GÓRSKI Marek Górski, ul. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1249,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1249,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1249,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.