eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockRemont budynków Urzędu Miasta Otwocka



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Otwock: Remont budynków Urzędu Miasta Otwocka
Numer ogłoszenia: 323458 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków Urzędu Miasta Otwocka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznych w korytarzach budynku B na parterze i I piętrze na podstawie opracowanej dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności: 1) Wymianę instalacji elektrycznych wraz z wymianą opraw oświetleniowych i wykonaniem stropów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych oraz montażem rozdzielnic, 2) Wykonanie robót tynkarskich z przetarciem tynków po robotach instalacyjnych, 3) Zgłaszanie inspektorowi nadzoru robót do odbioru, w tym również prac ulegających zakryciu, 4) Organizację i funkcjonowanie budowy w budynku czynnym Urzędu Miasta, 5) Bezpieczne prowadzenie robót budowlanych wewnątrz budynku w godzinach pracy w urzędzie, 6) Sprzątanie na bieżąco przy wykonywaniu prac budowlanych, 7) W okresie prowadzonych robót wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywających w budynku oraz umożliwić im bezpieczne wejście i wyjście z budynku, ponadto musi zapewnić bezpieczne przejścia w ciągach komunikacyjnych, 8) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 9) Wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 2. Załącznikiem do zaproszenia jest dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAR Dariusz Dziurdziak, ul. Mieszka I nr 5, 05-402 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zamówienie uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienia udzielono, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa nr WIN 95/2010 z dnia 28 grudnia 2010 r., Rozbudowa budynku C Urzędu Miasta - projekt i I etap wykonania oraz termomodernizacja budynku B Urzędu Miasta). Zamówienie jest powiązane funkcjonalnie i proceduralnie z zamówieniem podstawowym. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.