Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Głubczyce: Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej.
Numer ogłoszenia: 323414 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego , ul. Raciborska 23, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 0-77 485 21 85, faks 0-77 485 21 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach Etap I :Wymiana okien sali gimnastycznej. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac : 1. Wymianę okien drewnianych na okna PCV 125 m2: - współczynniku przenikania ciepła całego okna U 1,8 W/m2 K, - kolor stolarki okiennej biały. 2. Wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe 9,6 m2 : - współczynniku przenikania ciepła całych drzwi U 1,7 W/m2 K, - kolor drzwi brązowy 3. Wymiana parapetów zewnętrznych przy oknach: - parapety stalowe ocynkowane i powlekane - kolor parapetów brązowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.20 - Instalowanie progów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pod-miotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przed-miotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będacymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będacymi przedmiotem niniejszego zamówienia , którymi Wykonawca bedzie dysponował tj. - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjal-ności konstrukcyjno - budowlanej , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów i urbanistów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej dzia-łalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. II. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał roboty budowlane w zakresie budowy , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.II.2.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował. III. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). 2)Wypełniony druk oferta , stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4) Parafowany projekt umowy. IV. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. I. 1-3) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. VI.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty . VII.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach
ul. Raciborska 23
48-100 Głubczyce
tel. (077) 485 21 85, fax. 077 485 21 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum Nr 2 w Głubczycach ul. Raciborska 23 48-100 Głubczyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Przebudowa chodnika wraz z terenem przyległym do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 4, 6, 8, 10, 12 w Głubczycach.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.