eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyOrganizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Kartuzy: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 323340 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.kartuzy.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi każde z wymienionych zadań w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. W przypadku zmian w ramach budżetu projektu /Daj Szansę- pomóż sobie i innym/, po wyrażeniu zgody przez Instytucję Pośredniczącą oraz w przypadku zainteresowania ze strony potencjalnych uczestników projektu, istnieje możliwość zwiększenia liczby osób objętych danym szkoleniem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 3. Parafowany lub podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków. 4. Propozycję programu i harmonogramu kursu, wraz ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na poszczególne zagadnienia (nie dotyczy Zadania 1).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest związany z realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Kurs prawa jazdy kat. B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu: W ramach usługi, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dla 17 osób szkolenia teoretycznego i praktycznego określonego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.; Dz. U. z 2005 r. Nr 3, poz. 24 z późń. zm.). W podanej ofercie należy uwzględnić w szczególności: a) koszt wykładowców, sal szkoleniowych, placu manewrowego, b) koszt przystąpienia uczestnika do egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego, w tym koszty pierwszego egzaminu praktycznego i teoretycznego, c) materiały szkoleniowe dla uczestników posiadające podane przez Zamawiającego logotypy projektu, d) wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logotypy projektu, e) prowadzenie dokumentacji na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu tj.: listy obecności, programy szkolenia, harmonogram szkolenia, ankiety oceniające szkolenie, f) koszt badań lekarskich, g}koszt dowozu i odwozu uczestników kursu z i do miejsca zamieszkania na terenie gminy Kartuzy - dotyczy zajęć praktycznych. Wszyscy uczestnicy zamieszkują w powiecie kartuskim. Należy uwzględnić w kosztach ich transport. g) wszelkie pozostałe koszty związane z przeprowadzeniem kursu. Wykonawca powinien przeprowadzić szkolenie praktyczne z wykorzystaniem pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, są przystosowane do nauki jazdy, spełniają wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie Prawa jazdy kategorii B. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie warunki lokalowe oraz organizacyjno - techniczne, w tym: a) wymagane jest, aby Wykonawca dysponował salami szkoleniowymi wyposażonymi w zestaw pomocy dydaktycznych. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków w miejscu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych zawierających treści przedmiotowo związane z kategorią prawa jazdy, b) uczestnik szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały dydaktyczne w terminie właściwym do prawidłowego przebiegu nauki, c) wykonawca powinien posiadać ubezpieczone pojazdy szkoleniowe, d) kadra musi się składać z osób, posiadających przygotowanie, doświadczenie i odpowiednie uprawnienia w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia w postaci przeprowadzonych trzech szkoleń grupowych. Ukończenie szkolenia musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10. 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zmianami). b) Organizacja kursu: Kursy zostaną przeprowadzone dla 16 osób, w terminie od 15 września do 30 listopada 2012 r., szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym ukończenie kursu musi nastąpić do dnia 30 listopada 2012 roku. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: miasto Kartuzy. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. Zajęcia teoretyczne muszą się odbywać w salach szkół nauki jazdy, które znajdują się pod adresem wskazanym w zaświadczeniu o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców wydanym przez Starostę na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Kurs podstaw komputerowa i obsługi kasy fiskalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z konfiguracją i zarządzaniem systemem Windows, konfiguracją i instalacją urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, czytniki pamięci), edytorem tekstu Word, arkuszem kalkulacyjnym Excel, prezentacjami multimedialnymi w PowerPoint, korzystanie z zasobów sieci Internet, poczta elektroniczna itp., zajęcia praktyczne- minimum 20 godzin w sieci internet. Kurs kasy fiskalnej powinien obejmować prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych, uruchomienie i obsługa kasy, formaty paragonów i raportów, praca przy kasie. b) Organizacja kursu Kurs przeprowadzony zostanie dla 13 osób. Termin realizacji od 15.09.2012 do 30.10.2012r. Miejsce realizacji kursu zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c. Ilość godzin: 50 (w tym w sieci Internet min. 20). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu sprzętu technicznego na czas jego trwania (komputerów oraz kas fiskalnych) oraz do wyposażenia uczestników szkolenia w materiały szkoleniowe i dydaktyczne niezbędne do przeprowadzania kursu, w formie drukowanej i elektronicznej. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, penrdive co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Kurs baristy i cukiernictwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami baristyki i cukiernictwa. Kurs powinien składać się z części teoretycznej i praktycznej. Program kursu powinien obejmować zagadnienia związane z: warsztatem pracy Barist, gatunki, odmiany kawy, herbaty i sposoby ich rozróżniania techniki przygotowania kawy, herbaty dozowanie/ dystrybucja/ tamping, metody parzenia kawy, herbata, czynniki wpływające na idealne espresso espresso jako postawa każdej kawy/ parametry/ ocena sensoryczna/ ocena wizualna, sztukę spieniania mleka rodzaje mleka/ sztuka/ dobór produktu i sprzętu/ techniki/ parametry, nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych wraz z techniką latte, profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu ekspresy ciśnieniowe/ młynki, ect., obsługa klienta w kawiarni. Ponadto kurs musi obejmować tematykę cukiernictwa: pieczenie - biszkopty, biszkopty tłuszczowe, blaty pod ciasta, kremy, budynie, itp., ciasteczka kruche, torty na biszkoptach wcześniej przygotowanych, wypiekanie ciast i ciastek kruchych, desery, przystrajanie gotowych ciast, torów, prezentacja deserów. a) Organizacja kursu Kurs dla 3 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r. Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 70 h w tym 20h teoretycznych i 50h praktycznych. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, minimum 3 podręczniki tematyczne, penrdive płytę cd z przepisami, aktualną książeczkę zdrowia, odzież roboczą, obuwie robocze, czepek co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Kurs manicure-pedicure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami manicure-pedicure. Program kursu powinien zawierać: - zabiegi pielęgnacyjne dłoni i stóp, wykonywanie masażu dłoni i stóp, manicure, pedicure, wykonywanie zabiegów przedłużania paznokci metodą akrylową i żelową. - wyposażenie stanowiska pracy - zdobienie i malowanie paznokci - zabiegi na dłonie b) Organizacja kursu Kurs dla 1 osób. Termin realizacji od 15 września 2012 do 30 października 2012r. - minimum 30 godzin. Miejsce realizacji kursu zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy znajduje się ono poza Kartuzami, wykonawca zapewnia transport. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, zestaw kosmetyków i podstawowych narzędzi niezbędnych do wykonywania manicure-pedicure co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Kurs opieki nad osobą zależną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami opieki. Program kursu powinien zawierać tematy z zakresu: - zaspokajania podstawowych, codziennych potrzeb życiowych (tj. zakupy, gotowanie - lub dostarczanie gotowego posiłku, pranie, sprzątanie mieszkania) - opiece higienicznej (tj. zmiana bielizny pościelowej i osobistej, zmiana pieluchomajtek , toaleta w łóżku) - zleconej przez lekarza pielęgnacji ( tj. podawanie leków, zmiana pozycji osoby leżącej) , zapewnieniu kontaktów z otoczeniem - w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków b) Organizacja kursu Kurs dla 2 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012 r. .Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca przy czym przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 50 h w tym 20h teoretycznych i 30h praktycznych.. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, fartuch, obuwie robocze, rękawiczki oraz aktualna książeczka zdrowia co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Kurs języka angielskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawami języka angielskiego. b) Organizacja kursu Kurs dla 6 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r Miejsce realizacji zajęć: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., Kurs powinien trwać minimum 100 h. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny i ćwiczenia, słownik języka angielskiego co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Kurs podstaw księgowośc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawami księgowości. Program kursu powinien zawierać tematy z zakresu: -organizację i techniki pracy biurowej, prawo pracy, prawo ubezpieczeń społecznych, -wynagrodzenie, prawo podatkowe, -podstawy księgowości, -zagadnienia związane z komputeryzacją prac księgowych (Word, Excel, Rewizor, Subiekt) -obsługę programu finansowo-księgowego /Symfonia/ i programu /Płatnik/. b) Organizacja kursu Kurs dla 5 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012r. do 15 listopada 2012r. Miejsce realizacji: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., Kurs powinien trwać minimum 150 h. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, minimum 3 różne podręczniki tematyczne, penrdive, kalkulator, co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Kurs pielęgnacji ogrodów z elementami projektowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie z zasadami projektowania i pielęgnacji ogrodów. Kurs powinien składać się z części teoretycznej i praktycznej. Program powinien zwierać wprowadzenie do teorii sztuki ogrodowej oraz ogrodnictwa: jak powstaje ogród, koncepcja ogrodu, podstawy budowy, uprawy i pielęgnacji ogrodów, zasady uprawy gleby i ochrony roślin, przygotowanie do budowy i uprawy ogrodu. Oraz zagadnienia dotyczące roślin rośliny w ogrodzie, zabiegi uprawowe i pielęgnacyjne, elementy systematyki roślin i roślinoznawstwa, grupy roślin, kompozycje roślinne, sadzenie roślin, zakładanie rabat, pielęgnacja roślin po posadzeniu, pielęgnacja istniejącego ogrodu. b) Organizacja kursu Kurs dla 4 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 60 h w tym 30h teoretycznych i 30h praktycznych.. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, minimum 3 różne podręczniki tematyczne, penrdive, ubranie robocze, obuwie robocze, rękawice ochronne, czapka, podstawowy program projektowania co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9. Kurs operatora wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z obsługą wózków widłowych. Program kursu musi być zgodny z obowiązującymi przepisami. Organizacja kursu Kurs dla 1 osoby, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r. Miejsce realizacji zapewnia Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, pełne ubranie robocze co należy udokumentować protokołem odbioru. b) organizacja kursu Kurs dla 1 osoby, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c lub Wykonawca., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 60 h w tym 30h teoretycznych i 30h praktycznych.. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność o wartości minimum 300zł, co należy udokumentować fakturą w dniu przekazania materiałów uczestnikowi projektu. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10. Kurs tworzenia stron WWW w technologii CMS w oparciu o JOOMLA! Dla zaawansowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z technikami tworzenia stron internetowych. Program kursu powinien zawierać zagadnienia związane z galerią zdjęć, konfiguracji serwera, transmisja danych na serwer, programy wspomagające (Macromedia), tworzenie własnego szablonu i jego instalacja w Joomla, praca na serwerze z systemem Joomla, korekta błędnie zamieszczonych danych na serwerze, Override, dodatki Joomla wraz z ich konfiguracją (slajder zdjęć), wykorzystanie Dreamweavera w celu wsparcia dla Joomla, praca z bazą danych. b) Organizacja kursu Kurs dla 1 osoby, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r Miejsce realizacji zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c.. Kurs powinien trwać minimum 50 h. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, penrdive co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11. Kurs pomocy przed medycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie z pomocą przedmedyczną. Program kursu powinien zawierać podstawowe elementy pomocy przedmedycznej. b) Organizacja kursu Kurs dla 2 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r Miejsce realizacji zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 20 h. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, torby odblaskowe z wyposażeniem apteczki ratunkowej co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12. Kurs masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami masażu. Kurs powinien składać się z części teoretycznej i praktycznej. Program kursu w części teoretycznej powinien obejmować zagadnienia związane z elementami układu szkieletowego, stawowego, mięśniowego, nerwowego, układu chłonnego oraz wpływem masażu leczniczego na organizm człowieka. Zajęcia praktyczne powinny obejmować: masaż ciała tj. głowy, twarzy, kręgosłupa, brzucha, ramienia, przedramienia, całej kończyny górnej, palców kończyny dolnej, śródstopia, podudzia, uda itp. b) Organizacja kursu Kurs dla 3 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012 do 15 listopada 2012r. Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 50 h w tym 20h teoretycznych i 30h praktycznych.. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, podręcznik tematyczny, penrdive płytę cd z muzyką relaksacyjną, olejek i balsam do masażu, kamienie do masażu, ręczniki frote min. 70X150 co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13. Kurs opiekunki dziecięcej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cel kursu Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy opiekunki do dzieci, zarówno w instytucjach jak i domach u prywatnych rodzin. Kurs powinien składać się z części teoretycznej i praktycznej. Program kursu w części teoretycznej powinien obejmować: Pierwsza pomoc przedmedyczna. Podstawy pielęgnacji dzieci (anatomia i fizjologia), profilaktyka zdrowotna, prawidłowa dieta. Zabawy ogólnorozwojowe w nauce i wychowaniu. Podstawy psychologii rozwojowej dzieci (aspekty opieki nad dziećmi upośledzonymi, chorymi, nadpobudliwymi i zahamowaniami). Podstawy psychologii komunikacji z podopiecznym oraz jego rodziną. Metody wychowawcze - twórcze myślenie. Praktyki w przedszkolu Zajęcia praktyczne powinny obejmować: masaż ciała tj. głowy, twarzy, kręgosłupa, brzucha, ramienia, przedramienia, całej kończyny górnej, palców kończyny dolnej, śródstopia, podudzia, uda itp. b) Organizacja kursu Kurs dla 3 osób, przeprowadzony w terminie 15 września 2012r. do 15 listopada 2012r. Miejsce realizacji zajęcia teoretyczne: zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c., miejsce zajęć praktycznych zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Kurs powinien trwać minimum 80 h w tym 40h teoretycznych i 40h praktycznych.. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia kursantów w materiały niezbędne do realizacji kursu. Uczestnik musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczno-szkoleniowe na własność takie jak: notes, długopis, minimum 3 podręczniki tematyczne, penrdive 2 płyty cd z muzyką i bajkami dla dzieci, oraz aktualna książeczka zdrowia co należy udokumentować protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania, prowadzenia oraz przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dnia po zakończeniu kursu ostatniego uczestnika. - oryginału list obecności z wykazem obecności na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu, -potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program kursu - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.