eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › "Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ - ETAP II, obiektŁoźnica - Łobez ul. Świdwińska km 0+535"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 323308 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Szczecin: "Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ - ETAP II, obiekt: Łoźnica - Łobez ul. Świdwińska km 0+535"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa niebieskiego okrytarza ekologicznego wzdłuż rzeki regi i jej dopływów w ramach programu LIFE +

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311650-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 103633600000, ul. ul. Wyzwolenia  105, 71421   Szczecin, państwo , woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ - ETAP II, obiekt: Łoźnica - Łobez ul. Świdwińska km 0+535"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NP/IR/333/55/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CPV: 71240800-0 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.2 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania związanego z budową przepławki dla ryb w lokalizacji Łoźnica- Łobez ul. Świdwińska km 0+535 w ramach programu: "Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów" w ramach programu LIFE+. Projekt współfinansowany jest ze środków Wspólnoty Europejskiej Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie przepławki dla ryb na rzece Łoźnicy w km 0+535, stanowiącej dopływ rzeki Regi. 1.3 Stan istniejący: * Łoźnica - Łobez ul. Świdwińska km 0+535 Obiekt zlokalizowany jest przy nieczynnym młynie w Łobzie, na ul. Świdwińskiej za mostem na trasie o m. Świdwin. W chwili obecnej obiekt stanowi jaz piętrzący wykonany dla napędu nieczynnej elektrowni wodnej, o następujących parametrach: - światło 2 x 1,3 m, 1 x 1,1 m, 1 x 1,2 m - wysokość zamknięć 1,5 m Mechanizmy wyciągowe drabinkowe o napędzie ręcznym, dwa światła z możliwością podniesienia zamknięć. Prawe światło jazu bez możliwości wyciągnięcia zamknięć brak mechanizmów wyciągowych. Przed zamknięciami nad jazem ułożone rury ochronne dla kabli oraz rura stalowa. Światło wlotu na elektrownię na brzegu lewym wynosi 3,15 m. Jaz oraz most zostaną całkowicie przebudowane, zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniami uzyskanymi przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie (dokumentacja oraz pozwolenie na budowę w załączniku). W ramach zamierzenia planowanego przez ZZDW Koszalin, całkowitej rozbiórce, a następnie odbudowie podlegać będą istniejący jaz oraz most. Planowany do wykonania obiekt w postaci przepławki dla ryb rzece Łoźnica w km 0+535, jest ściśle połączony z mostem i jazem drogi wojewódzkiej Łobez - Świdwin. 1.4 Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przepławki dla ryb w oparciu o planowaną konstrukcję przebudowanego jazu i mostu. W chwili obecnej Inwestor tego zamierzenia (ZZDW Koszalin) jest na etapie procedury przetargowej. Wykonawca dokumentacji projektowej, musi ściśle dostosować zaprojektowaną przez siebie przepławkę do zagospodarowania terenu oraz elementów konstrukcyjnych, które wykona w oparciu o swoją dokumentację ZZDW Koszalin (pozwolenie na budowę - zał. nr 8 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa w załączeniu do niniejszego SIWZ - zał. nr 7 do SIWZ /dokumentacja jest także dostępna na stronie internetowej ZZDW Koszalin). Podstawowymi obowiązkami Wykonawcy są prace projektowe wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wszystkich materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, w tym także czynny udział w prowadzonych przez Zamawiającego procedurach administracyjnych. W chwili obecnej ZZMiUW jest na etapie uzyskiwania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (uzyskanie przedmiotowej Decyzji leży w gestii Zamawiającego, jednakże jeżeli będzie zachodziła konieczność jej późniejszej zmiany bądź uszczegółowienia, będzie to dopuszczalne, lecz musi zostać odpowiednio uzasadnione). Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego uzupełniać wykonaną dokumentację, a także przygotowywać materiały i odpowiedzi w procesie administracyjnym prowadzonym w powiatach (Decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym) oraz Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim (Decyzja o pozwoleniu na budowę). Niezbędne jest także uzyskanie przez Wykonawcę uzgodnień z jednostkami branżowymi, właścicielami prywatnymi (jeżeli takie uzgodnienia będą potrzebne), a także dostarczenie innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających rozpoczęcie prac budowlano-montażowych - finalnie z pozwoleniem na budowę. Niezbędne jest także uzgodnienie lokalizacji przepławki dla ryb z ZZDW Koszalin (w zakresie części zlokalizowanej pod mostem w bezpośrednim połączeniu z jego elementami) i powiązanie jej z planami odnośnie przebudowy mostu i jazu na drodze powiatowej. Należy także uwzględnić konieczność wykonania projektów branżowych (ewentualna przebudowa sieci/kolizji itp.). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami: ? rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) ? Ustawą z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015r poz. 469), ? Ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn.zm), w tym projektu budowlano-wykonawczego i operatu wodnoprawnego w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie niezbędnych pozwoleń oraz realizację robót budowlanych, ? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z póź.zm.), ? Rozporządzeniem Nr 3/2014 z dnia 3 czerwca 2014r. Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie w sprawie ustalenia warunków korzystania z wód regionu wodnego Dolnej Odry i Przymorza Zachodniego (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego 2014.2431) 1.5 Niezbędne opracowania: 1) Przedstawienie koncepcji wykonania przedmiotu umowy z uwzględnieniem opisów i kierunku obranego przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonanie Projektu budowlanego obejmującego: a) projekt architektoniczno-budowlany - 6 egz., b) projekt zagospodarowania terenu - 6 egz., 3) Wykonanie Projektu wykonawczego - 4 egz., projekt wykonawczy - w aspekcie uzupełnienia i uszczegółowienia projektu budowlanego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji wszystkich robót budowlanych określonych w projekcie budowlanym, projekt wykonawczy ma zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanej skali rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą przede wszystkim rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych, instalacji i wyposażenia technicznego - w zakresie, w którym stopień szczegółowości lub skala w projekcie budowlanym jest niewystarczająca, projekt wykonawczy należy wykonać strukturalnie adekwatnie do założeń określonych w ustawie Prawo Budowlane dla projektów budowlanych i dotyczyć ma wszystkich rodzajów robót budowlanych, od robót przygotowawczych do robót wykończeniowych. 4) Opracowanie Operatu wodno-prawnego - 4 egz., 5) Opracowanie Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 6 egz., 6) Opracowanie przedmiaru robót - 3 egz., 7) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 8) Opracowanie inwentaryzacji drzew i krzewów przewidzianych do wycinki (jeżeli takie wystąpią) - 3 egz., 9) Opracowanie dokumentacji terenowo - prawnej (wraz z uzgodnieniami z Właścicielami gruntów, jednostkami branżowymi itp.) - 1 egz. 10) Kosztorys inwestorski - 2 egz. W ramach zamówienia projektant powinien ująć min 3 wyjazdy terenowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty należy wykonać w formie papierowej w podanych powyżej ilościach oraz w formie elektronicznej (część opisowa - pliki doc, docx; rysunki, mapy - pliki pdf, dwg; skany dokumentów - pliki pdf) na nośniku CD/DVD - 3 sztuki. 1.6. W ramach przedmiotowego zlecenia należy ująć sprawowanie nadzoru autorskiego, który sprawowany będzie do momentu zakończenia robót budowlanych. PRAWO AUTORSKIE. 1. Projektant (Wykonawca) przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanej w ramach niniejszego zamówienia dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności w zakresie: 1) utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 2) obrotu oryginałem albo egzemplarzami na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy, 3) korzystania na własny użytek, 4) wielokrotnego udostępniania i przekazywania osobom trzecim, a w szczególności w celu złożenia oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszej umowy, 5) dokonywania zmian w projekcie (pod warunkiem, iż zmian dokonywać będą wyłącznie osoby posiadające wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia), które wynikają z: - potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, - zmiany zastosowanych materiałów, - potrzeby ograniczenia wydatków, - zmiany obowiązujących przepisów, itp., 2. Projektant (Wykonawca) przeniesie na Zamawiającego własność wszystkich egzemplarzy, które zostaną Zamawiającemu wydane w związku z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy wyczerpuje roszczenia Projektanta (Wykonawcy) z tytułu przeniesienia na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji oraz przeniesienia własności egzemplarzy. 1.7. Czynnością związaną z przygotowaniem niniejszego postępowania był przeprowadzony przez Zamawiającego dialog techniczny zgodnie z art. 31a ust 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004r., na bazie którego opracowano opis przedmiotu zamówienia zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71240800-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55040.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Projektów Wodnych Melioracji i Inżynierii Środowiska BIPROWODMEL Sp. z o.o.,  ,  ul. Dąbrowskiego 138,  60-577 ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43050.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96493.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.