eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Adaptacja pomieszczenia na biuro obsługi klienta w budynku MPWiK Sp. z o.o. w Mysłowicach przy ul. Fabrycznej 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Mysłowice: Adaptacja pomieszczenia na biuro obsługi klienta w budynku MPWiK Sp. z o.o. w Mysłowicach przy ul. Fabrycznej 10
Numer ogłoszenia: 323288 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Fabryczna 10, 41-404 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2235930, faks 032 2234310.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpwikmyslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczenia na biuro obsługi klienta w budynku MPWiK Sp. z o.o. w Mysłowicach przy ul. Fabrycznej 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres robót remontowo - budowlanych zamówienia pt: Adaptacja fragmentu budynku biurowego MPWiK Sp. z o.o. na sale obsługi klienta oraz pomieszczeń towarzyszących na pomieszczenie socjalne dla pracowników, toaletę ogólnodostępną, pomieszczenie gospodarcze dla personelu sprzątającego wraz z ciągiem komunikacyjnym - łącznikiem z budynkiem głównym. Podstawą do wykonania wszystkich robót remontowo - budowlanych jest dokumentacja projektowa Projekt wnętrz sali obsługi klienta oraz pomieszczeń towarzyszących oraz uwagi nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Szczegółowy zakres rzeczowo - przedmiotowy zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który stanowi integralna część niniejszej dokumentacji. Przedstawione zamierzenie zostanie osiągnięte poprzez wykonanie robót remontowo - budowlanych obejmujących: 1) Roboty przygotowawcze 2)Roboty murarskie 3) Roboty posadzkowe oraz okładziny ścienne z płytek 4)Roboty tynkarskie oraz malarskie 5)Ślusarka okienna i drzwiowa 6)Montaż osprzętu przykręcanego do ścian i glazury 7)Montaż instalacja kanalizacyjnej 8)Montaż instalacji wodociągowej 9) Montaż osprzętu sanitarnego 10)Montaż klimatyzacji 11)Wykonanie instalacji wentylacyjnej 12)Roboty instalacyjne na instalacji elektrycznej 13)Stolarka meblowa 14)Wykonanie platformy przyschodowej dla wózków inwalidzkich 15)Zastosowanie środków ochrona przeciwpożarowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 39.13.00.00 - Meble biurowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium- 9 104,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 100,000,00zł w ciągu ostatnich 5 lat (potwierdzoną dokumentem, że robota budowlana wykonana została należycie) oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami;5)spełniają wymagania określone niniejszą specyfikacją;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy upływem terminu składania ofert, lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 4)Kosztorys ofertowy , z podaniem cen jednostkowych pozycji kosztorysowej wraz z narzutami, wykonany na podstawie przedmiaru robót; 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie - załącznik nr 5 6)Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy- załącznik nr 1 7)Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie ( wszystkie wymienione w formularzu); 8)Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100,000,00zł.; 9)Dowód wniesienia wadium;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwikmyslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mysłowicach ul. Fabryczna 10, I pietro- Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Fabryczna 10 w Mysłowicach- Sekretariat I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.