Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Szczecin: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady, skrzynek na piasek i sól oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 323242 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. , ul. Gdańska 12B, 70-660 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4623975 w. 42; 0606 692950, faks 091 4623975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady, skrzynek na piasek i sól oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki 1100 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 250 sztuk, Pojemniki 240 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 220 sztuk, Pojemniki 340 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 50 sztuk, Pojemniki 110 l wykonane z blachy ocynkowanej w ilości 180 sztuk, Skrzynki na piasek i sól wykonane z polietylenu 150 l w ilości 22 sztuki, Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z polietylenu w ilości 60 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy także dołączyć załącznik nr IV do Specyfikacji (Parametry techniczne oferowanych pojemników, skrzynek). W załączniku wskazuje się, czy oferowane pojemniki, skrzynki spełniają wymagane parametry. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załącznik w części odpowiadającej pakietowi, na który składa ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy: 1) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, a będą skutkowały np. koniecznością zmiany terminu realizacji dostawy. 2) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, czy też innych zmian wpływających przykładowo na termin realizacji zamówienia. 3) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
ul. Gdańska 12 B , 70-660 Szczecin
tel. (91) 4623230 ; fax (091) 462 31 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszą SIWZ należy złożyć w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Szczecinie przy ul. Gdańskiej 12 B w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego: Pojemniki 1100 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 250 sztuk, Pojemniki 240 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 220 sztuk, Pojemniki 340 l wykonane z tworzywa sztucznego w ilości 50 sztuk,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki 110 l wykonane z blachy ocynkowanej w ilości 180 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki 110 l wykonane z blachy ocynkowanej w ilości 180 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skrzynki na piasek i sól wykonane z polietylenu 150 l w ilości 22 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzynki na piasek i sól wykonane z polietylenu 150 l w ilości 22 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z polietylenu w ilości 60 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w ilości łącznej 60 sztuk, z czego 20 sztuk o pojemności 3,5 m3 na opakowania z tworzyw sztucznych, 20 sztuk o pojemności 2,5 m3 na makulaturę , 20 sztuk o pojemności 2,5 m3 na opakowania ze szkła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie lewobrzeża - część 2
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy zlokalizowanej przy ul. S. Więckowskiego 5
- TESTY I PCR - IV TURA
- Wykonanie punktu widokowego, przy ul. Górskiej na działkach 11/12 i 11/5 obrębu 3073 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Stabilizacja szyn w tunelach płyt prefabrykowanych "systemu węgierskiego" w ul. Wyszyńskiego.
- Dostawa sprzętu medycznego II na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Zakup i dostawy worków foliowych na odpady, worków na zwłoki, pojemników na zużyty sprzęt medyczny, koszy na śmieci i silnie skoncentrowanych preparatów do mycia i konserwacji różnych powierzchni.
- Zakup koszy ulicznych do selektywnej zbiórki odpadów
- Ścieżka ekologiczna przy Zespole Szkół w Mieszkowie - etap III
- Dostawa inteligentnych pojemników na odpady do miejscowości Baranów.
- Zakup koszy miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.