Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Przemyśl: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych, pyz, oraz ryb konserwowych i mrożonych. Znak sprawy : 02/09/PN
Numer ogłoszenia: 323127 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 670 55 57, faks 016 670 57 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych, pyz, oraz ryb konserwowych i mrożonych. Znak sprawy : 02/09/PN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 Warzywa i owoce mrożone, pyzy - 12 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; zad.2 Ryby konserwowe i mrożone - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 wymienionej ustawy, oraz złożą wymagane, opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenie wystawione przez Inspektorat Sanitarny lub Weterynaryjny, że wykonawca jest objęty stałym nadzorem sanitarnym, ma wdrożony (wdraża) system HACCP w zakresie warunków higieniczno- sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia w oparciu o wewnętrzny harmonogram; wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w tym zakresie. 3.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 4.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 5.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ dla zad.1 (-lub) i zad.2. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.pu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl - Lipowica ul.Wysockiego 99 budynek administracyjny pokój nr 4 w dni robocze od 7.30 - 14.30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 08:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Przemyśl - Lipowica ul.Wysockiego 99 budynek administracyjny pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, pyzy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 12 pozycji asortymentowych warzyw, owoców i pyz w różnych ilościach i wielkościach opakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ryby konserwowe i mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach i wielkościach opakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa urządzeń RTG do prześwietlania bagażu oraz urządzenia UPS 10 KW (zasilacz awaryjny)
- DOSTAWA KONTENERÓW SANITARNYCH, TOALET PRZENOŚNYCH, REGAŁÓW ORAZ HALI STALOWEJ.
- DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO 1 MW I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH 60 KW.
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności..
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- DOSTAWY ZIEMIOPŁODÓW CZ. III
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa ryb morskich i pokarmu dla ryb akwariowych w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





