Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów radiologicznych
Numer ogłoszenia: 322991 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów radiologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: filmy zębowe, fulmy do radiografii cyfrowej, filmy mammograficzne, zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu, jednorazowy wkład do dtrzykawki automatycznej, przedłużacz niskociśnieniowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 24.93.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć:oświadczenie o posiadaniu dopuszczeń do obrotu na oferowany asortyment i przedstawieniu ich na każde wezwanie zamawiającego,karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych - jeżeli dotyczy,oświadczenie o posiadaniu aktualnych decyzji na zbieranie, transport, unieszkodliwianie odpadów opakowaniowych lub posiadaniu umowy/zlecenia na powyższe z podwykonawcą, katalogi, foldery odpowiadające oferowanemu asortymentowi, oświadczenie o gotowości złożenia do wglądu wskazanej przez zamawiającego próbki
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji w okresie jej obowiązywania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: film zębowy 3/3 Dental Film Dentix Speed E, zestaw wywołujący do obróbki zdjęć zębowych do wywoływarki Periomat np. Fomadent.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamawiający wymaga filmów i zestawu jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: film do radiografii cyfrowej DTA 25/30; 35/43 filmy do termodrukarki DRYSTAR5500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: film do radiografii cyfrowej DTA 25/30; 35/43 filmy do termodrukarki DRYSTAR5500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: film mammograficzny 18/24; 24/30 utrwalacz, wywoływacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywoływacz i utrwalacz do aparatu Classic EOS firmy Agfa, Zamawiający wymaga filmów, wywoływacza i utrwalacza jednego producenta, Wykonawca oferujący filmy i odczynniki innego producenta, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania czynności czyszczenia i kalibracji wykonanych przez autoryzowany serwis..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Sellant CT2. jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150 ml QFT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw składający się z dwóch sztuk jednorazowych wkładów o pojemności 200ml każdy, złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem - w 100% kompatybilne z automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu Medrad.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Optistar LE60/60Multipack do MR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w 100% kompatybilne ze strzykawką automatyczną Optistar LE60/60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacz niskociśnieniowy 300PCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dł. 120 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy paliw (ON, benzyny bezołowiowej EuroSuper 95) dla pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa paliw płynnych w 2026 r.- benzyna bezołowiowa, olej napędowy
- Sukcesywna dostawa produktu leczniczego 18F-FET (18F-fluoro-ethyl-L-tyrozyna)
- Świadczenie na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym wraz z usługą odbioru korespondencji
- Dostawa środka pianotwórczego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach PET o pojemności 0,5l i 1,5l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3l, na potrzeby Zamawiającego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych w 7 częściach
- OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO I FARTUCHY CHIRURGICZNE III
- Sterylizacja materiały jednorazowe
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń i sprzętu medycznego.
- Dostawa elementów do próżniowego systemu pobierania krwi, środków jednorazowego użytku, rękawic medycznych i materiałów opatrunkowych w podziale na zadania.
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych.
więcej: Płyty i klisze fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





