eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Warka: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce
Numer ogłoszenia: 322982 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170017 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu pieszo- rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w Warce. Na przedmiotowym terenie znajduje się chodnik o nawierzchni z płyt betonowych, obramowany obrzeżami betonowymi. Jest to działka bezpośrednio przyległa do terenu szkoły (ogrodzenie na podmurówce). Wzdłuż chodnika znajdują się słupy betonowe z latarniami. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy protokolarnie przekazać do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Projektowany ciąg pieszo- rowerowy włączony będzie do ścieżki rowerowej i chodnika w ulicy Polnej w km 0+002,90 a koniec na krawędzi chodnika w ulicy Wysockiego w km 0+204,94. Szerokość ciągu pieszo- rowerowego 3,50m, w tym chodnik szerokości 1,50 m i ścieżka rowerowa szerokość 2,0m. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1: 4 grubości 4 cm . Na chodniku kostka fazowana koloru szarego, na ścieżce rowerowej kostka bezfazowa koloru czerwonego. Podbudowa powinna być wykonana z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubość warstwy 10 cm . Obramowanie obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 (F=0,00175m2). Przy chodniku zaprojektowano 4 szt. wnęk (wymiary 2,50x1,0) w celu ustawienia ławek i koszy na śmieci. Wykonanie odwodnienia ciągu pieszo- rowerowego będzie polegało na budowie ścieku liniowego długości 4,0 m, betonowej studzienki rewizyjnej osadnikowej średnicy 1000 mm oraz budowie przykanalików z rur PVC średnicy 200 mm z podłączeniem do studni rewizyjnej kanalizacji odwodnienia terenu szkoły ( działka nr ewid. 2002/5). Na ulicy Polnej konieczna jest przebudowa (poszerzenie w kierunku zachodnim) istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych w celu poszerzenia o przejście dla rowerów. Odwodnienie ciągu pieszo- rowerowego powierzchniowo w kierunku ulicy Polnej. Bezpośrednio przed ulicą Polną zaprojektowano ściek liniowy z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej w ulicy Polnej. Zmiana oświetlenia z napowietrznego na kablowe polegać będzie na wprowadzeniu linii kablowej YAKXs 4x35 mm2 z istniejącego słupa nr 6 linii niskiego napięcia ze stacji transformatorowej Warka Wysockiego i zasilić projektowane oświetlenie uliczne ciągu pieszo- rowerowego. Łączna długość linii oświetleniowej wraz z zapasami kabla wynosi 252 m. Ustawić w projektowanych lokalizacjach 7 sztuk stylowych stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7,0 m wraz z wysięgnikiem pojedynczym i oprawą. Zaprojektowane słupy i oprawy stanowią kontynuację wybudowanego oświetlenia na ul. Polnej pod względem estetyki oraz utrzymania oświetlenia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej. Po wykonaniu słupy oznakować numerem zgodnie z projektem. Sposób graficzny uzgodnić z Zamawiającym. Obecnie chodnik pomiędzy ul. Polną i ul. Wysockiego oświetlony jest oprawami sodowymi na słupach żelbetowych ZN-10, zasilanych linią napowietrzną AsXSn 2x25 mm2. Z uwagi na budowę ścieżki rowerowej należy zdemontować cztery oprawy sodowe ze słupów linii napowietrznej, zdemontować słupy oświetleniowe - dwa słupy rozkraczne, dwa słupy przelotowe oraz napowietrzną linię oświetleniową. Do obowiązków wyłonionego w przetargu Wykonawcy należeć będzie rozłączenie linii napowietrznej skierowanej do słupa rozkracznego znajdującego się na działce o nr ewid. 2002 5. Odłączony kabel należy odpowiednio zabezpieczyć, tak aby nie stanowił zagrożenia dla przebywających na tym terenie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Warce, jak również innych osób, które będą się poruszały po tym terenie. Konieczne jest również wprowadzenie oznakowania pionowego, które ma za zadanie uporządkowanie ruchu na ciągu pieszo-rowerowym jednośladów i ruchu pieszego oraz wyznaczenie bezpiecznych stref poruszania się. Natomiast oznakowanie poziome wiąże się z wymalowaniem przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów na progu zwalniającym oraz oznakowanie samego progu zwalniającego ( znaki P-10, P-11, P25). Na ciągu pieszo- rowerowym wyznaczono przebieg trasy dla rowerów innym kolorem kostki brukowej a kierunki poruszania się rowerów znakami P-23. Wymiary oznakowania poziomego określone w ustawie. (Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej załącznik do numeru 220, z dnia 23 grudnia 2003r. poz. 2181). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie według projektu stałej organizacji ruchu oraz jej wprowadzenie ( w tym zawiadomienia odpowiednich organów o zamiarze wprowadzenia stałej organizacji ruchu). Zarówno na ulicy Polnej jak i Wysockiego obowiązuje ograniczenie tonażowe do 3,5t (znak B-5). Wykonawca ma obowiązek dostosować środki transportu do przedmiotowego ograniczenia tonażowego. Jednak w przypadku zniszczeń dokonanych podczas realizacji zadania nowych elementów ul. Polnej lub ulicy Wysockiego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bezwzględne odtworzenie z takich samych nieuszkodzonych (nowych) prefabrykatów wg dyspozycji przedstawiciela Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wszystkie prace powinny być wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej , w szczególności: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , Prawem Budowlanych , Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych , ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagrodzenia. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na ocenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno- pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno- pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową , SIWZ, STWiOR i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,, czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, odtworzenie nawierzchni trasy itd.. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia i materiały równoważne- jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań/urządzeń równoważnych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno- eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to rozwiązania sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia i materiały równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń/ materiałów równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie- referencje, opinie, itp.). Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów, tj.: oświadczenia kierownika budowy, uprawnienia i izby (w dwóch egzemplarzach) potwierdzonych za zgodność z oryginałem . Materiały i urządzenia przeznaczone do realizacji w w zadania należy zaprezentować przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy w sposób sprawny i zorganizowany z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo obiektu szkoły i charakter inwestycji - dojście do szkoły. Na czas robót teren należy oznakować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności dzieci. Wykonawca odpowiada za oznakowanie i utrzymanie go w należytym stanie. Ponadto szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 oraz przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl zp ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Bruk-Bud Grzegorz Rychlicki, ul. Jana Matejki 6, 26-640 Skaryszew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385913,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193465,30

  • Oferta z najniższą ceną: 150227,03 / Oferta z najwyższą ceną: 214487,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.