eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I KRZESEŁ OBROTOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ MEBLI HOTELOWYCH NA POTRZEBY BAZY NOCLEGOWEJ CENTRUM SZKOLENIA W ODDZIALE ZUS W GDAŃSKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Gdańsk: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I KRZESEŁ OBROTOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ MEBLI HOTELOWYCH NA POTRZEBY BAZY NOCLEGOWEJ CENTRUM SZKOLENIA W ODDZIALE ZUS W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 322916 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255614 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I KRZESEŁ OBROTOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ MEBLI HOTELOWYCH NA POTRZEBY BAZY NOCLEGOWEJ CENTRUM SZKOLENIA W ODDZIALE ZUS W GDAŃSKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych, krzeseł obrotowych i tapicerowanych, dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych Inspektoratów oraz mebli hotelowych na potrzeby bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Oddziale ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia, tj.: część I - meble biurowe, część II - meble hotelowe, część III - krzesła.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.00 - Meble do sypialni 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski BRANDT s.c. Andrzej Brandt, Sławomir Brandt, Dąbrówka, ul. Starogardzka 11, 83-212 Bobowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36566,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34452,30

  • Oferta z najniższą ceną: 34452,30 / Oferta z najwyższą ceną: 78105,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: meble hotelowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski BRANDT s.c. Andrzej Brandt, Sławomir Brandt, Dąbrówka, ul. Starogardzka 11, 83-212 Bobowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13394,70

  • Oferta z najniższą ceną: 13394,70 / Oferta z najwyższą ceną: 34686,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: krzesła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe E, ul. Niepodległości 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14308,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15687,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15687,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.