To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3226 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Szczecin: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 oraz w Policach przy ul. J. Korczaka 13,15.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352413 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
32049277400000, ul.
pl. Żołnierza Polskiego
16,
70551
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 603 577, faks
914 603 578, e-mail
efratczak@szczecin-pz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 oraz w Policach przy ul. J. Korczaka 13,15.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/4/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 oraz w Policach przy ul. J. KorczaKA13,15. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016, poz.1026 z późniejszymi zmianami), żeby Wykonawca w terminie obowiązywania umowy zatrudnił: 1) na umowę o pracę w wymiarze co najmniej 0,5 etatu do realizacji zamówienia minimum 4 osoby niepełnosprawne, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i powierzy tym osobom czynności związane z faktyczną realizacją umowy. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby w okresie wykonywania umowy, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez jedną ze stron, tj. osobę niepełnosprawną lub Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z osobą niepełnosprawną zawartą pomiędzy osobą niepełnosprawną, a Wykonawcą w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia pracy na rzecz Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność osoby zatrudnionej w okresie realizacji umowy. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną zgodnie z zapisami umowy. Zamawiający będzie miał również prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 2) na umowę o pracę w wymiarze całego etatu na czas realizacji przedmiotu zamówienia 1 osobę sprawującą bezpośredni nadzór nad osobami sprzątającymi (koordynatora). Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy o pracę z osobą sprawującą bezpośredni nadzór nad osobami sprzątającymi (koordynatora) zawartą pomiędzy nią, a Wykonawcą w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia pracy na rzecz Zamawiającego. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę w wymiarze całego etatu na czas realizacji przedmiotu zamówienia 1 osoby sprawującej bezpośredni nadzór nad osobami sprzątającymi (koordynatora) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną zgodnie z zapisami umowy. Zamawiający będzie miał również prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu na jego każde wezwanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków ka 13,15. Zamawiający zapewnia materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy i mydło), a Wykonawca będzie je uzupełniał. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędny sprzęt i urządzenia potrzebne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
90610000-3,
90620000-9,
77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT519224.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 230445.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinie
- Wykonanie piezometrów i monitoringu jakości wód podziemnych (na terenie ujęcia Pomorska i ujęcia Tywa) w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31"
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy al. Wojska Polskiego 48 oficyna, 56 oficyna, 59 oficyna prawa w Szczecinie
- Dostawa sondy wieloparametrowej do pomiarów w wodach powierzchniowych
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na opracowaniu i przeprowadzeniu szkolenia online pn. "Pierwsza pomoc" dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.