eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa polegająca na modernizacji układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej w podstacji Nr 1439 przy ul. Łukasiewicza oraz modernizacji podstacji zasilania 15 kV / 400 V w obiekcie przy ul. Bagrowej 1 - II zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Kraków: Usługa polegająca na modernizacji układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej w podstacji Nr 1439 przy ul. Łukasiewicza oraz modernizacji podstacji zasilania 15 kV / 400 V w obiekcie przy ul. Bagrowej 1 - II zadania
Numer ogłoszenia: 322674 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na modernizacji układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej w podstacji Nr 1439 przy ul. Łukasiewicza oraz modernizacji podstacji zasilania 15 kV / 400 V w obiekcie przy ul. Bagrowej 1 - II zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej (projektu) oraz wykonanie modernizacji układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej w podstacji Nr 1439, zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca winien wykonać: - opracować dokumentację techniczną (projekt) modernizacji układu pomiarowego w podstacji Nr 1439; - dokonać wszelkich uzgodnień z odpowiednim Zakładem Energetycznym wynikających z przepisów prawa odnośnie opracowywanej dokumentacji technicznej oraz wykonywanych prac modernizacyjnych w podstacji; - przekazać Wykonawcy kompletną dokumentację techniczną wraz z opiniami i uzgodnieniami; - dokonać montażu przekładników napięciowych w ilości 3 sztuk; - dokonać montażu przekładników prądowych zgodnych z mocą w ilości 3 sztuk; - dokonać montażu wkładek bezpiecznikowych z uchwytami w ilości 3 sztuk; - dokonać montażu szafki pomiarowej (tablicy rozdzielczej); - dokonać montażu licznika elektronicznego do zdalnej transmisji danych z synchronizacją czasu w liczniku; - wykonać inne niezbędne do prawidłowego wykonania modernizacji podstacji prace montażowe; - przeprowadzić odbiór wykonanych prac modernizacyjnych przy udziale właściwego Zakładu Energetyczny oraz wykonać inne prace wynikające z poleceń właściwego Zakładu Energetycznego podczas obioru. ZADANIE NR II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji podstacji zasilania 15 kV / 400 V w obiekcie przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca winien wykonać: - opracować dokumentację techniczną (projekt) modernizacji układu pomiarowego w podstacji; - dokonać wszelkich uzgodnień z odpowiednim Zakładem Energetycznym wynikających z przepisów prawa odnośnie opracowywanej dokumentacji technicznej oraz wykonywanych prac modernizacyjnych w podstacji; - przekazać Wykonawcy kompletną dokumentację techniczną wraz z opiniami i uzgodnieniami; - dokonać wymiany przekładników w postaci: a) montaż przekładników pomiarowych suchych na poziomie podłogi o masie do 20 kg na gotowej konstrukcji w ilości 12 sztuk. Do 4 przekładników podłączenie obwodów wtórnych P.A. demontaż; b) montaż przekładników pomiarowych suchych na poziomie podłogi o masie do 20 kg na gotowej konstrukcji w ilości 6 sztuk. Do 4 przekładników podłączenie przewodów obwodów wtórnych - przekładniki napięciowe; c) montaż przekładników pomiarowych na poziomie odłogi o masie do 20 kg na gotowej konstrukcji w ilości 6 sztuk. Do 4 przekładników podłączenie przewodów obwodów wtórnych - przekładniki prądowe. - dokonać Wymiany układu pomiarowego w postaci: montażu 2 sztuk tablic rozdzielczych o masie do 10 kg - tablic licznikowych TL); - wykonać pracę instalacyjne w postaci: a) ułożenia 60m rur winidurowych o średnicy do 28 mm na podłożu innym niż beton; b) ułożenie (wciągane do rur) 220m przewodów izolowanych jednożyłowych o przekroju 2,5 mm2; c) ułożenie (wciągane do rur) 220m przewodów izolowanych jednożyłowych o przekroju 1,5 mm2; - wykonać inne niezbędne do prawidłowego wykonania modernizacji podstacji prace montażowe; - przeprowadzić obiór wykonanych prac modernizacyjnych przy udziale właściwego Zakładu Energetyczny oraz wykonać inne prace wynikające z poleceń właściwego Zakładu Energetycznego podczas obioru. Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać wymagane uzgodnienia, opinie, zgody i pozwolenia oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest przygotowana zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami, wiedzą techniczną oraz zasadami sztuki w branży oraz zapewnia pełną realizację modernizacji danej podstacji w poszczególnych zadaniach. Dokumentacja winna być pozytywnie zaopiniowana przez właściwy Zakład Energetyczny dla danego zadania. Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia stosownych poprawek i zmiany w dokumentacji wynikających z uzgodnień z właściwym Zakładem Energetycznym. Zakres prac w Zadaniu nr I oraz w Zadaniu nr II należy wykonać zgodnie z: - Zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami; - Poleceniami i ustaleniami właściwego dla danego obiektu Zakładu Energetycznego; - Poleceniami Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2, 65.32.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie modernizacji podstacji i/lub układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; - jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne w grupach kwalifikacyjnych SEP 15 kV D i E

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: - zmiany podatku VAT; - zawieszenia prac przez Zamawiającego; - w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze; - z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2710-2010-55.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pana Tomasz Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, sekretariat - pok.113, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej (projektu) oraz wykonanie modernizacji układu pomiarowego zużycia energii elektrycznej w podstacji Nr 1439, zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2, 65.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji podstacji zasilania 15 kV / 400 V w obiekcie przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2, 65.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.