eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzSzkolenia i kursy zawodowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Sieradz: Szkolenia i kursy zawodowe
Numer ogłoszenia: 322602 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu , pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271807, faks 043 8271807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pcpr.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i kursy zawodowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia i kursy zawodowe dla uczestników projektu pn. Droga do samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób w powiecie sieradzkim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część I - Szkolenie pn. prawo jazdy kategoria B (18 osób); Część II - Szkolenie pn. prawo jazdy kategoria C (8 osób) Część III - Szkolenie pn. podstawy obsługi komputera (16osób); Część IV - Szkolenie pn. fakturowanie (11 osób); Część V - Kurs bukieciarstwa (20 osób); Część VI - Kurs księgowość z obsługą komputera (5 osób); Część VII - Kurs kadry i płace (4 osoby); Część VIII Kurs operator koparko - ładowarki (5 osób); Część IX Kurs wózki jezdniowe (10 osób); Część X Szkolenie muzykoterapia (5 osób); Część XI Kurs zdobienie paznokci (5 osób); Część XII Kurs pracownik administracyjno - biurowy (1 osoba); Część XIII Kurs język angielski dla początkujących (3 osoby); Część XIV Kurs język angielski dla średniozaawansowanych (6 osób); Część XV Kurs język niemiecki dla średniozaawansowanych (1 osoba); Część XVI Seminarium minimum sanitarne (2 osoby); Część XVII Szkolenie opiekunka dziecięca (1 osoba); Część XVIII Szkolenie opiekun osób starszych i niepełnosprawnych (2 osoby); Część XIX Szkolenie metoda Dorna (1 osoba); Część XX Szkolenie projektowanie ogrodów (1 osoba); Część XXI Szkolenie Photoshop (1 osoba); Część XXII Kurs masaż leczniczy (1 osoba); Część XXIII Kurs transport drogowy taksówką osobową (1 osoba); Część XXIV Szkolenie pn. Instruktor nauki jazdy kategoria B (1 osoba); Część XXV Kurs PHP (1 osoba); Część XXVI Szkolenie obsługa kas fiskalnych (9 osób); Część XXVII Kurs sekretarka (1 osoba); Część XXVIII Kurs kucharz małej gastronomii (4 osoby).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie potwierdzające posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 30.000 zł. 7. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ) 8. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pcpr.sieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, tel/fax 043 827-18-07..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, pokój 410.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Droga do samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa w powiecie sieradzkim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.