eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targwykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołap

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-21

POZYCJA 32252

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Targ: wykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołapu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, do kontaktów: Iwona Waksmundzka, Al. Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, fax 018 2667046, e-mail: przetarg@nowotarski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowotarski.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.nowotarski.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołapu 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital, ul. Słoneczna 3, Rabka Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołapu. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie nr 1 - roboty ogólnobudowlane, kanalizacja deszczowa, instalacje elektryczne (zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót oraz projektami) Zadanie nr 2 - instalowanie dźwigu szpitalnego: dostawa + montaż (zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektami) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w pkt III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2,5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 4000,00 zł, Zadanie 2 - 2000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem, wraz z załączeniem do wniosku: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - dot. kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia o wpisie ww. osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art. 6 ust. 1 ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn. 15.12.2000 - Dz.U. 2001 Nr 5 poz. 42 ze zm.) - dokumenty żądane tylko w przypadku wykonawcy składającego ofertę na Zadanie nr 1 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 6. Zadanie nr 1 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość co najmniej netto: 200 000 zł każdej z robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawcy składającego ofertę na Zadanie nr 1). Zadanie nr 2 Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość co najmniej netto: 120 000,00 zł ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawcy składającego ofertę na Zadanie nr 2). 7. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, 4 i 5 przedmiotowego rozdziału, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, 4 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w ust. 8 w pkt 1-3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1-3, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków określonych powyżej. Brak któregokolwiek z tych warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone powyżej, będzie większa niż 20 (dla poszczególnego z zadań), zamawiający oceni stopień spełnienia przez wykonawców warunków określonych w pkt 6 ( Zadanie nr 1 - wykaz robót budowlanych, Zadanie nr 2 - wykaz dostaw). Zamawiający uzna najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu wykonawców i wystosuje zaproszenia do wykonawców, którzy w Zadaniu nr 1 przedstawią wykaz wykonanych robót budowlach w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość co najmniej netto: 200 000 zł każdej z robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót, w Zadaniu nr 2 przedstawią wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (wartość co najmniej netto: 120 000,00 zł ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich dostaw. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 (na każde z zadań). 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamawiający nie udostępnia SIWZ na stronie internetowej. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołapu. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - roboty ogólnobudowlane, kanalizacja deszczowa, instalacje elektryczne (zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót oraz projektami). 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w punkcie 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2,5. 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót ogólnobudowlanych, kanalizacji deszczowej i instalacji elektrycznych oraz instalowania dźwigu szpitalnego w ramach przebudowy i rozbudowy głównego budynku szpitala w Rabce Zdroju, polegających na dobudowie dźwigu szpitalnego oraz wiatrołapu. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - instalowanie dźwigu szpitalnego ( dostawa+montaż) ( zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektami ). 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30. 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.