eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninMODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ - GMINA GOLINA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-21

POZYCJA 32239

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Konin: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ - GMINA GOLINA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: KASZUBA, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.konin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Genowefa Kaszuba- Specjalista ds.zam.publicznych., Małgorzata Waszak, Aleje 1 Maja 9/363, 62-510 KONIN, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 240-32-45, fax 0-63-240-32-47, e-mail: geodezja@powiat.konin.pl, www.powiat.konin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Usługi w zakresie administracji samorządowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ - GMINA GOLINA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: GOLINA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ-GMINA GOLINA W POWIECIE KONIŃSKIM, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE(CZĘŚĆ OPISOWA W SYSTEMIE EGB V Win, CZĘŚĆ KARTOGRAFICZNA - W SYSTEMIE GEO-INFO 2000). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien przedłozyć w złożonej ofercie:1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat(min.2) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ-GMINA GOLINA, W POWIECIE KONIŃSKIM, WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE(CZĘŚĆ OPISOWA W SYSTEMIE EGB V Win, CZĘŚĆ KARTOGRAFICZNA - W SYSTEMIE GEO-INFO 2000). Wykonanie zamówienia realizowane w trzech etapach: Etap I - częściowe opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego (wykonanie minimum 50% prac przewidzianych w zamówieniu i określonych na podstawie faktycznego wykonania prac, w oparciu o kalkulację kosztów sporządzoną przez wykonawcę)- do 11 grudnia 2006r. ; Etap II - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego (wykonanie 90% prac przewidzianych w zamówieniu- przedłożenie zamawiającemu kompletnego projektu operatu)- do 15 marca 2007r.; Etap III - czynności formalno-prawne( wyłożenie projektu do wglądu i rozpatrzenie uwag do projektu)- do 11 czerwca 2007r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 11.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żada od wykonawców wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 2% wartości zamówienia tj. 9000 zł (słownie:dziewięćtysięcyzłotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczosci (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się bedzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złozonych przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 14,9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekazuje specyfikację istotnych warunków zamówienia drogą internetową nieodpłatnie. Drogą pocztową opłata za specyfikację wynosi 5zł plus opłata pocztowa za przekazanie - 9,90 zł.Razem 14,90 zł.Pobierana będzie formie za zaliczniem pocztowym.Osobiście można pobrać specyfikację w siedzibie zamawiającego,Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1 maja 9, pok. 363, 62-510 Konin. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 11:10, Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, pok. 251.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.