Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Krapkowice: PUP.DO.261/19/MS/09
Numer ogłoszenia: 322232 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1a, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4466628, faks 0-77 4466625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-krapkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUP.DO.261/19/MS/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego : serwera, klawiatury, myszy i konsoli LCD, do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Krapkowicach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.12.00 - Konsole 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 7.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; 7.2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w punkcie 7.1., podpunkty 7.1.1. - 7.1.4., musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.3.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki podmiotowe Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7.4.Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w punkcie 7.1. podpunktach 7.1.1. -7.1.4. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (patrz Rozdział 7.) udziału w przedmiotowym postępowaniu,Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 9.1. Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Uwaga ! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz Rozdział 6. WYKONAWCA). 9.2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.3.Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 2 do SIWZ. 9.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. * UWAGA ! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r., poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego : Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Krapkowickiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Przebudowa części parterowej budynku przy ul.Sądowej 21 w Krapkowicach w ramach programu "Senior+"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - odcinka ul. XXX-lecia w Kórnicy
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczne Koronowo: Część 1 - Zakup urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia, Część 2 - Modernizacja istniejącego klastra danych wysokiej dostępności."
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miasta Mława oraz Centrum Usług Społecznych w Mławie
- Dostawa i wdrożenie 2 jednakowych serwerów plików NetApp z UE (rok 2025) z konfiguracją, integracją z NetApp ONTAP Standard WZDW w Poznaniu, migracją danych oraz szkoleniem
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Sępopol
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Koniusza
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.