eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokOPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Białystok: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU.
Numer ogłoszenia: 32220 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziałów nieruchomości w celu: 1.1. realizacji następujących inwestycji: CZĘŚĆ I Rozbudowa ul. Malwowej, Matematycznej, Ułamkowej i Komandorskiej obr. 24 - 2 działki, obr. 25 - 33 działki CZĘŚĆ II Budowa ulic: Waszyngtona i Żelaznej , obr. 11- 50 działek CZĘŚĆ III Budowa dojazdu do cmentarza od ul. Ciołkowskiego obr.18 - 14 działek CZĘŚĆ IV Rozbudowa ul. Szkwałowej obr. 25 - 1 działka CZĘŚĆ V Ul. Waryńskiego obr.11 - 1 działka Ul. Kalinowskiego obr.11 - 1 działka CZĘŚĆ VI Rozbudowa ulicy łączącej ul. Branickiego z ul. Nowowarszawską obr.19 - 2 działki CZĘŚĆ VII Przebudowa i rozbudowa ul. Rejsowej obr.25 - 1 działka CZĘŚĆ VIII Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa obr.16 - 1 działka, obr.15 Zaścianki gm. Supraśl - 1 działka CZĘŚĆ IX Budowa ul. Niskiej obr.4 - 3 działki CZĘŚĆ X Wydzielenie części działki, która pozostanie drogą publiczną ul. Rynek Kościuszki obr.11- 1działka 1.2. zbycia i nabycia CZĘŚĆ XI Ulice: Produkcyjna obr.1 dz. nr 310/1, 311, Antoniukowska obr.3 dz. nr 384/2, rejon ul. J. Tuwima, Wierzbowej obr.3 dz. nr 401/14, Wrocławska obr.6 dz. nr 1346, Korycińska obr.6 dz. nr 1163, Drewniana obr.10 dz. nr 199/2, Stołeczna obr.11 dz. nr 1547, Cieszyńska obr.11 dz. nr 813/6, 1-szej Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, Sekcyjna obr.16 dz. nr 1660, rejon ul. Zacisze obr.18 dz. nr 74, 73, 75/2, 76/2, 89/6 (łącznie 16 działek) 2. Opracowanie projektu podziału należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U. Nr 268, poz. 2663) oraz z uwzględnieniem sposobu postępowania przy sporządzaniu dokumentów wymaganych w tym postępowaniu ich rodzaju i treści a także ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) z tym, że przyjęcie przebiegu granic powinno być przeprowadzone przy udziale właścicieli (władających) nieruchomości niezależnie od jej stanu prawnego. 3. Wymagana jest trwała stabilizacja nowo powstałych punktów granicznych. 4. Okazanie nowych granic i zastabilizowanych punktów granicznych, powinno odbywać się przy współudziale przedstawiciela Gminy Białystok i zainteresowanych stron niezależnie czyją własność stanowią nieruchomości. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości działek do podziału stanowiących przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY STANOWIACYCH NIE WIĘCEJ NIŻ 50% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się realizacją, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 10 podziałów działek z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1,2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1 tiret 1,2,3 - winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w Sekcji III.4.2 tiret 1 - składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości działek do podziału stanowiących przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Geodezji, ul. Słonimska 2/2, 15 - 950 Białystok, pokój 115; faks 085/869 63 17, e-mail: zorzelowska@um.bialystok.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku ul. Słonimska 1 pokój nr 501.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa ul. Malwowej, Matematycznej, Ułamkowej i Komandorskiej obr. 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa ul. Malwowej, Matematycznej, Ułamkowej i Komandorskiej obr. 24 - 2 działki, obr. 25 - 33 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ulic: Waszyngtona i Żelaznej , obr. 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic: Waszyngtona i Żelaznej , obr. 11- 50 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa dojazdu do cmentarza od ul. Ciołkowskiego obr.18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dojazdu do cmentarza od ul. Ciołkowskiego obr.18 - 14 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa ul. Szkwałowej obr. 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa ul. Szkwałowej obr. 25 - 1 działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ul. Waryńskiego obr.11, ul. Kalinowskiego obr.11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Waryńskiego obr.11 - 1 działka Ul. Kalinowskiego obr.11 - 1 działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbudowa ulicy łączącej ul. Branickiego z ul. Nowowarszawską obr.19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa ulicy łączącej ul. Branickiego z ul. Nowowarszawską obr.19 - 2 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa ul. Rejsowej obr.25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa ul. Rejsowej obr.25 - 1 działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa obr.16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przedłużenia ul. Gen. Wł. Andersa obr.16 - 1 działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Budowa ul. Niskiej obr.4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Niskiej obr.4 - 3 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wydzielenie części działki, która pozostanie drogą publiczną ul. Rynek Kościuszki obr.11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie części działki, która pozostanie drogą publiczną ul. Rynek Kościuszki obr.11- 1działka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rozbudowa ul. Halickiej obr.26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa ul. Halickiej obr.26 - 34 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ulice: Produkcyjna obr.1 dz. nr 310/1, 311, Antoniukowska obr.3 dz. nr 384/2, rejon ul. J. Tuwima, Wierzbowej obr.3 dz. nr 401/14, Wrocławska obr.6 dz. nr 1346, Korycińska obr.6 dz. nr 1163, Drewniana obr.10 dz. nr 199/2, Stołeczna obr.11 dz. nr 1547, Cieszyńska obr.11 dz. nr 813/6, 1-szej Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, Sekcyjna obr.16 dz. nr 1660, rejon ul. Zacisze obr.18 dz. nr 74, 73, 75/2, 76/2, 89/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulice: Produkcyjna obr.1 dz. nr 310/1, 311, Antoniukowska obr.3 dz. nr 384/2, rejon ul. J. Tuwima, Wierzbowej obr.3 dz. nr 401/14, Wrocławska obr.6 dz. nr 1346, Korycińska obr.6 dz. nr 1163, Drewniana obr.10 dz. nr 199/2, Stołeczna obr.11 dz. nr 1547, Cieszyńska obr.11 dz. nr 813/6, 1-szej Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, Sekcyjna obr.16 dz. nr 1660, rejon ul. Zacisze obr.18 dz. nr 74, 73, 75/2, 76/2, 89/6 (łącznie 16 działek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.