Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Głogów: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 322100 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i przemieszczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego następującego sprzętu: Część I: 1)biblioteka taśmowa, system backupu danych, usługa wdrożenia systemu do tworzenia kopii bezpieczeństwa - szt.1, 2)switch - szt.3, 3)zestaw komputerowy (stacja robocza, monitor, oprogramowanie, klawiatura, mysz) - szt.8, 4)drukarka laserowa - szt.5, Część II: 1)urządzenie wielofunkcyjne - typ I - szt.1, 2)urządzenie wielofunkcyjne - typ II - szt.6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.69 - 30.23.31.69 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert (data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Wykaz wykonania w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z wdrożeniem biblioteki taśmowej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto każdego zmówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań, o których mowa w pkt.2, obowiązkowo zawierające dane okreslone w załącznziku Nr 2 do SIWZ. 4. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli podmioty łącznie wykonały dwie dostawy w/w zakresie o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda. 5. Certyfikat producenta sprzętu 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art.22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta: a) biblioteki taśmowej, b) switcha, c) komputera, d) monitora, e) drukarki. 8. Wydruk ze strony Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z Microsoft Windows XP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.glogow.ibip.pl/public.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Zakup, dostawa oraz montaż sterylizatora plazmowego na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni, porządku oraz pielęgnacja drzew w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2026 r.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





