Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Sieradz: dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 32201 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego , ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8271942, faks 43 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych w pakietach pow. 14.000 EURO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenie o posiadaniu Deklaracji Zgodności CE - dot. pak. I, II, III. 2. oświadczenie o posiadaniu Certyfikatu CE - dot. pak. I i III 3. oświadczenie o zgłoszeniu do Urzędu Rejestru Wyrobów Medycznych -pak. I 4. oświadczenie o posiadaniu badań na wirusy krwiopochodne ASTM F 1671 - dot. pak. II poz. 1 5. oświadczenie o posiadaniu badania wg. metodologii EN PN 374-3 lub ASTM F739 na następujące substancje chemiczne: dot. pak.II poz.1 - kwasy -minimum 2 kwasy poziom ochrony 3, > 60 min - zasady (wodorotlenek sodu 40% ) -poziom ochrony 3, > 60 minut - aldehydy (glutaraldehyd min. 4%) - poziom ochrony 2, > 30 minut 6. oświadczenie o posiadaniu badań na wirusy krwiopochodne ASTM F 1671 -dot. pak. II poz. 2 i pak. III 7. oświadczenie o posiadaniu badania wg. metodologii EN PN 374-3 lub ASTM F739 na następujące substancje chemiczne: dot. pak. II poz. 2 -Izopropanol min. 70 %- poziom ochrony klasa min. 4 -Etanol 70%- poziom ochrony klasa min 4 -Formalina -poziom ochrony klasa min. 4 8. oświadczenie o posiadaniu Certyfikatu potwierdzającego Kategorię Środka Ochrony Indywidualnej dla: - rękawic nitrylowych diagnostycznych Kat. II. - rękawic nitrylowych diagnostycznych długich Kat. III. - rękawic diagnostycznych lateksowych z warstwa polimerową kat.II
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Walory uzytkowe - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany numeru katalogowego towaru - wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych - zmiany wielkości opakowania towaru z zachowaniem ceny przy przeliczeniu wielkości. Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego ul. Armii Krajowej 7 98-200 Sieradz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Armii Krajowej 7 w Sieradzu sekretariat p. 222 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Poprawa efektywności energetycznej pawilonu zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- zakup wraz z dostawą sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.