Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM znak sprawy : ZZP - 49 / 07 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, do kontaktów: Iwona Cieplak pokój 105, Marcin Górski pokój 102,, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, fax 022 8833513, 8833552, e-mail: zzpmz@box43.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zzpprzymz.pl, www.gis.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Iwona Cieplak Marcin Górski, Al. Jerozolimskie 155;, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 883 35 53 , 022 / 883 35 52, fax 022 / 883 35 13, e-mail: iwona.cieplak105@wp.pl , go42@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM znak sprawy : ZZP - 49 / 07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Główny Inspektorat Sanitarny, ul.Targowa 65, 03-729 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: znak sprawy : ZZP - 49 / 07 WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: do oferty należy załączyć : -oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym : 1)przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania w specjalnościach : a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wskazać przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) osobami rezerwowymi w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru, będącymi w gotowości do objęcia nadzoru w ramach zastępstwa 3) osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie rozliczeń inwestycji budowlanych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ( wartość zamówienia nie przekracza równowartości 137 tys. EUR ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: -nie dotyczy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu nie będzie żądać od Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi zawierać: ( we właściwej formie ) : oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p. oraz wymagane ( wskazane przez zamawiającego ) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz. U. Nr 87 poz. 605 ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 2÷5 w/w Rozporządzenia ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ) wymagane są : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp ma włączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Wymagane jest upoważnienie dla lidera podmiotu wspólnego podpisane przez każdy podmiot, tworzący podmiot wspólny oraz przez samego lidera. Oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:§ *Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług, licząc do daty wszczęcia postępowania potwierdzającego, iż w tym okresie pełnili rolę inwestora zastępczego (zarządzającego kontraktem) na zrealizowanych inwestycjach o łącznej wartości (biorą po uwagę co najwyżej dwie inwestycje) w tym jedna o wartości co najmniej 15 000 000,00; wykaz musi zawierać co najmniej: a)funkcję (inwestor zastępczy lub zarządzający kontraktem), b)nazwę i adres odbiorcy usługi, c)przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja, d)całkowita wartość budynku/ budynków, których dotyczyła inwestycja, e)daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia, każda pozycja ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te (tzn. dotyczące inwestora zastępczego lub zarządzającego kontraktem) zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2007, godzina 12:00, Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, sala 113.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: *Realizacja umowy zadań inwestora zastępczego rozpocznie się nie z chwilą zawarcia umowy, lecz z chwilą wyboru wykonawcy robót budowlanych. *Obiektywne kryterium wyboru ograniczonej liczby kandydatów (maksymalnie 20): -Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym należy złożyć oświadczenie wykazanych lat działania na rynku/data rozpoczęcia działalności/ (za każdy pełny rok - 1 punkt) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Modernizacja części infrastruktury pasywnej oraz całej infrastruktury aktywnej sieci teleinformatycznej".
- Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ostrowiec Św. przy ulicy Hubalczyków
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Łowoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Miechowie-Charsznicy" - powt.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





