eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32196

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM znak sprawy : ZZP - 49 / 07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, do kontaktów: Iwona Cieplak pokój 105, Marcin Górski pokój 102,, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, fax 022 8833513, 8833552, e-mail: zzpmz@box43.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zzpprzymz.pl, www.gis.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Iwona Cieplak Marcin Górski, Al. Jerozolimskie 155;, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 883 35 53 , 022 / 883 35 52, fax 022 / 883 35 13, e-mail: iwona.cieplak105@wp.pl , go42@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM znak sprawy : ZZP - 49 / 07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Główny Inspektorat Sanitarny, ul.Targowa 65, 03-729 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: znak sprawy : ZZP - 49 / 07 WYKONYWANIE CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ \ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIEDZIBY GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO PRZY UL. TARGOWEJ 65 WRAZ Z PIERWSZYM WYPOSAŻENIEM 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: do oferty należy załączyć : -oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym : 1)przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania w specjalnościach : a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wskazać przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) osobami rezerwowymi w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru, będącymi w gotowości do objęcia nadzoru w ramach zastępstwa 3) osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie rozliczeń inwestycji budowlanych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ( wartość zamówienia nie przekracza równowartości 137 tys. EUR ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: -nie dotyczy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu nie będzie żądać od Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi zawierać: ( we właściwej formie ) : oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p. oraz wymagane ( wskazane przez zamawiającego ) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz. U. Nr 87 poz. 605 ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 2÷5 w/w Rozporządzenia ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ) wymagane są : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - w przypadku podmiotu wspólnego składającego ofertę - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp ma włączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Wymagane jest upoważnienie dla lidera podmiotu wspólnego podpisane przez każdy podmiot, tworzący podmiot wspólny oraz przez samego lidera. Oryginał lub kserokopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:§ *Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług, licząc do daty wszczęcia postępowania potwierdzającego, iż w tym okresie pełnili rolę inwestora zastępczego (zarządzającego kontraktem) na zrealizowanych inwestycjach o łącznej wartości (biorą po uwagę co najwyżej dwie inwestycje) w tym jedna o wartości co najmniej 15 000 000,00; wykaz musi zawierać co najmniej: a)funkcję (inwestor zastępczy lub zarządzający kontraktem), b)nazwę i adres odbiorcy usługi, c)przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja, d)całkowita wartość budynku/ budynków, których dotyczyła inwestycja, e)daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia, każda pozycja ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że usługi te (tzn. dotyczące inwestora zastępczego lub zarządzającego kontraktem) zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2007, godzina 12:00, Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, sala 113.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: *Realizacja umowy zadań inwestora zastępczego rozpocznie się nie z chwilą zawarcia umowy, lecz z chwilą wyboru wykonawcy robót budowlanych. *Obiektywne kryterium wyboru ograniczonej liczby kandydatów (maksymalnie 20): -Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym należy złożyć oświadczenie wykazanych lat działania na rynku/data rozpoczęcia działalności/ (za każdy pełny rok - 1 punkt) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.