eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Wysokie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie.
Numer ogłoszenia: 321968 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291658 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, faks 084 6806244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie obejmujących nieruchomości zamieszkałe przez mieszkańców Gminy Wysokie oraz nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 1.Charakterystyka Gminy 1)Powierzchnia gminy -114 km2. 2)Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 30.09.2015 r.- 4715. 3)Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady - około 1330,w tym tereny zamieszkałe stanowią około 1280 a tereny niezamieszkałe na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne około 50 . 4)Liczba gospodarstw w trakcie umowy może się zmieniać z powodów naturalnych - wyludniania bądź pojawiania się nowych gospodarstw. 5)Sołectwa wchodzące w skład Gminy Wysokie: Antoniówka, Biskupie, Biskupie Kolonia, Dragany, Guzówka, Giełczew Pierwsza, Giełczew Druga, Giełczew Kolonia, Giełczew Doły, Kajetanów, Łosień, Maciejów Nowy, Maciejów Stary, Nowy Dwór, Rezerwa, Radomirka, Słupeczno, Spławy, Stolnikowizna, Wysokie, Zabłocie. 6)Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Wysokie w 2014 r.: zmieszane - 364,40 Mg, selektywnie zebrane - 50,2 Mg . 7)Szacunkowa ilość odpadów komunalnych zebrana w sposób selektywny - 150,00 Mg. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych zebrana w sposób nieselektywny ( odpady zmieszane) - 400,00 Mg. Szacunkowa ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania może ulec zmianie. 8)Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych mieści się w Wysokie na terenie byłego gminnego składowiska odpadów. 9)Mapa gminy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 10)Gmina Wysokie zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego należy do Regionu Południowo - Zachodniego. 11)Pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów dla mieszkańców zapewnia Gmina. 12)Do dnia 15 grudnia 2015 r. Gmina przekaże wykaz gospodarstw domowych oraz nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne z których należy odbierać odpady wraz z informacją czy dana nieruchomość/ gospodarstwo zadeklarowało segregację śmieci. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami, obowiązującego prawa, a w szczególności z: -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), -ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1973 ), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2014 r. poz.1923), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012 r. poz. 630 ), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2012 r. poz. 645 ); -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 r. poz. 676), -Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego uchwalonym przez Sejmik Województwa Lubelskiego w dniu 30.07.2012 r. (Uchwała nr XXIV/396/2012). -obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)Odbiór pojemników i worków z odpadami ustawionych przy najbliższej drodze publicznej a także bezpośrednio z nieruchomości trudnodostępnych następujących frakcji odpadów: a.odpady zmieszane, b.odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale pod warunkiem zgromadzenia ich przez właścicieli nieruchomości w odpowiednich pojemnikach lub workach. Wykonawca zobowiązany jest również do zebrania odpadów leżących obok pojemników (posprzątania) gdy zajdzie taka potrzeba w tym również worków dostawionych z nie segregowanymi odpadami, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w tym z nieruchomości trudno dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z tych miejsc. 2)Odbiór odpadów, o których mowa w pkt 1) z następującą częstotliwością Zmieszane odpady Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna : jeden raz w miesiącu Zabudowa wielorodzinna : jeden raz w miesiącu Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu Selektywnie zebrane odpady Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna: jeden raz w miesiącu Zabudowa wielorodzinna: jeden raz w miesiącu Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu w godzinach 7 - 19 od poniedziałku do soboty. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbioru odpadów i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego. Harmonogram odbioru odpadów ( po wcześniejszym jego uzgodnieniu z Zamawiającym) Wykonawca dostarczy mieszkańcom w terminie do 31.12.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców o zmianie harmonogramu, ( po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na proponowaną zmianę), z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu od którego ma być stosowany. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego harmonogramu w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów). 4)Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zgłoszenie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w roku: a.odpady zielone b.odpady segregowane c.meble i odpady wielkogabarytowe d.odpady budowlane, remontowe i rozbiórkowe e.zużyte opony f.odpady niebezpieczne ( w tym rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby). Odpady będą zbierane w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. 5)Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie nieruchomościom mieszkańcom Gminy Wysokie zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego worki na segregowane odpady komunalne w ilości wystarczającej. Worki przezroczyste o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków ( min. 60 ?m) z czytelnie oznaczoną informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Selektywnie zbierane do worków odpady komunalne obejmują: a.papier i makulaturę (worek niebieski), b.szkło, opakowania szklane (worek zielony), c.metale, tworzywa sztuczne (worek żółty). Szacuje się średnio dwa worki na jedno gospodarstwo domowe/ nieruchomość niezamieszkałą miesięcznie. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 31.12. 2015 r. Wykonawca w ramach usługi dostarczy do Urzędu Gminy Wysokie po 100 worków każdego koloru tzw. pakiet awaryjny i będzie uzupełniał stan worków w razie ich braku po uzgodnieniu tego faktu z zamawiającym. Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Wysokie worki na odpady zmieszane w ilości wystarczającej. Worki czarne 120 litrów odpowiednio wytrzymałe i czytelnie oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Szacowana ilość gospodarstw przewidzianych do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w workach -10% gospodarstw. Szacuje się średnio 2 worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. 6)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK i miejsc użyteczności publicznej w pojemniki o pojemności 1100 l - sztuk 7 oraz pojemnik 7000 l - sztuk 1. 7)Wykonawca raz w roku zorganizuje zbiórkę na terenie Gminy sprzętu elektrycznego i elektronicznego w formie wystawki przy drodze w poszczególnych miejscowościach. 8)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 9)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia w odniesieniu do masy odebranych odpadów z terenu Gminy Wysokie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej dla gmin w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2012 r. poz. 645 ). 10)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji odbieranych z terenu Gminy Wysokie przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 r. poz. 676 ). 11)Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążących na właścicielu nieruchomości obowiązków w zakresie segregowania odpadów komunalnych, gromadzenia odpadów w pojemnikach i workach - zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie i złożoną deklaracją. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. Przez monitorowanie Zamawiający rozumie sprawdzenie zawartości pojemników i worków poprzez zajrzenie przez Wykonawcę do pojemników i worków, celem stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu ( drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie, maksymalnie do 7 dni roboczych ) informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wysokie gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przekazywaniu odpadów niezgodnie z deklaracją w zakresie selektywnego zbierania. Informacja powinna zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie lub z deklaracją, dane pracowników, którzy stwierdzili fakty niezgodne z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie lub z deklaracją oraz dokładną datę i godzinę stwierdzenia tych faktów. 12)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in.: a)prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu: informacji o ilości odebranych odpadów (zmieszanych i selektywnie zebranych), z podaniem ilości zebranych poszczególnych rodzajów odpadów, Oświadczenia o odebraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców w danym miesiącu, informacji o adresach nieruchomości potencjalnie zamieszkałych , na których powstały odpady , nieujętych w bazie adresowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego. b)sprawozdań, o których mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) - i przekazywania ich Wójtowi Gminy Wysokie w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza którego dotyczy. Wójt Gminy Wysokie może zobowiązać wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów w celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 13)Wykonawca zobowiązany jest do: a)posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, b)utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, c)spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, d)posiadania odpowiednio usytuowanej i wyposażonej bazy magazynowo- transportowej z : - z zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ). 14)Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji np.nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków w przeciągu 48 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego. 15)Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOMEGA Legieć Małek Sp. J, ul. Szklarniowa 1 C, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259075,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 272160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291240,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.